zmywarka nagle przestała działac

1. Data: 2005-02-02 10:34:47

Temat: zmywarka nagle przestała działac
Od: "Anatol" <b...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

helo,
czy są tu jacyś znawcy budowy zmywarek?
w czasie zmwyania przestaly obracac sie ramiona i po chwili zmywarka
calkowicie się wyłączyła (kontrolka zasilania kilka razy mignęła po czym
zgasła), tak jakby jakiś bezpiecznik się spałił - zmywarka zanussi zdm4714,
czy ktoś z Was wie gdzieszukać bezpiecznika, ewentualnie jaka może być inna
przyczyna awarii ? Spec moze w przyszlym tygodniu znajdzie czas....

2. Data: 2005-02-02 11:47:23

Temat: Re: zmywarka nagle przestała działac
Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anatol" <b...@w...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
inna
> przyczyna awarii ? Spec moze w przyszlym tygodniu znajdzie czas....

Najpewniej programator.

3. Data: 2005-02-02 12:10:04

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anatol" <b...@w...gazeta.pl> writes:

> przyczyna awarii ? Spec moze w przyszlym tygodniu znajdzie czas....

Zadzwon do innego.

MJ

4. Data: 2005-02-02 13:19:37

Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci

> Zadzwon do innego.

z tym to jest problem, u mnie na wsi wogóle specow takich nie ma, z warszawy
im sie nie chce dojezdzac, a autoryzowane serwisy z ksiazki gwarancyjnej
maja nieaktualne telefony...

5. Data: 2005-02-02 13:23:34

Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seba" <b...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> warszawy im sie nie chce dojezdzac, a autoryzowane serwisy z ksiazki
> gwarancyjnej maja nieaktualne telefony...
sorry za anatola w pierwszym poście, to taki dowcip brata.

6. Data: 2005-02-02 14:11:42

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Feb 2005 14:19:37 +0100
"Seba" <b...@w...gazeta.pl> wrote:

> z tym to jest problem, u mnie na wsi wogóle specow takich nie ma, z
> warszawy im sie nie chce dojezdzac, a autoryzowane serwisy z ksiazki
> gwarancyjnej maja nieaktualne telefony...

a co to za problem?
albo z www albo zadzwonic do producenta z prosba o podanie..

Sierp

7. Data: 2005-02-02 22:25:17

Od: "Krzysztof Rosłon" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W piewszej kolejności sprawdź gniazdko sieciowe czy jest w nim napięcie,
następnie kabel. Zmywarki są urządzeniami o dużym poborze prądu i te
elementy często ulegają uszkodzeniu.

Użytkownik "Anatol" <b...@w...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ctqabh$86n$1@inews.gazeta.pl...

8. Data: 2005-02-03 10:14:33

Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Rosłon" <r...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
>W piewszej kolejności sprawdź gniazdko sieciowe czy jest w nim napięcie,
>następnie kabel. Zmywarki są urządzeniami o dużym poborze prądu i te
>elementy często ulegają uszkodzeniu.

masz w 100% rację - wczoraj zacząłem przy niej grzebać, miernik nie wskazał
odpowiedniego napięcia na włączniku głównym, przesunąłem szafki w kuchni i
co zobaczyłem ? spalone gniazdko zasilające :)
pozdrawiam
seba

9. Data: 2005-02-06 15:16:28

Od: seba <s...@w...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Seba napisał(a):

> masz w 100% rację - wczoraj zacząłem przy niej grzebać, miernik nie wskazał
> odpowiedniego napięcia na włączniku głównym, przesunąłem szafki w kuchni i
> co zobaczyłem ? spalone gniazdko zasilające :)

Tyle dobrego, że nie pokazał Ci tego strażak podczas wizji na
zgliszczach :-)

10. Data: 2005-02-06 19:04:55

Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tyle dobrego, że nie pokazał Ci tego strażak podczas wizji na
> zgliszczach :-)

wtedy to by juz nie było co pokazywać ;)
ale wymieniłem gniazdko i zmywarka śmiga, a ma już 6 latek - myślałem że już
dokonała żywota. No i na 3 dni musieliśmy zrobic grafik zmmywania ręcznego ;)

Junkers wrp 14B czy 14G
AGD w Łodzi.
piekarnik do zabudowy 50cm
panele