zmywarka - problem i prosba o rade

1. Data: 2009-07-02 15:48:22

Temat: zmywarka - problem i prosba o rade
Od: rafuls <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam pewien problem ze zmywarka
kupilem dwa m-ce temu elektroluxa 66010 i tak jak na poczatku bylem z
niej niesamowicie zadowolony tak teraz pojawil sie delikatny problem
jakies kilka myc temu zaczela baaaardzo brudzic - zostawiac plamy na
garnkach, szklanki sa matowe albo zle umyte lub maja smugi
zaznaczam ze odpoczatku jak uzywalem to wszystko bylo jak z reklamy -
tak sie blyszczalo i zadnej skargi nie bylo
sprawdzilem pokretlo do twardosci wody - jest ok - na dobrym poziomie
sol - jest ok
nablyszczacz - jest ok
uzywam od poczatku tych samych tabletek calgonit - bylo super

zmniejszalem ilosc nablyszczacza w regulacji
zmywalem w roznych temperaturach i nadal to samo
wczoraj byla czyszczona srodkiem do zmywarek i nadal nic
w srodku po zmywaniu na scianach zmywarki boki sa matowe

jezeli ma ktos dobra rade
z gory bardzo dziekuje

2. Data: 2009-07-02 19:17:24

Temat: Re: zmywarka - problem i prosba o rade
Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Kup proszek Calgonit zamiast tabletek. Może pomoże. A jak nie - serwis

T.

3. Data: 2009-07-02 19:34:55

Od: Tomek Głowacki <t...@t...pl.zx> szukaj wiadomości tego autora

rafuls pisze:

> [...]
> wczoraj byla czyszczona srodkiem do zmywarek i nadal nic
> w srodku po zmywaniu na scianach zmywarki boki sa matowe

Kup płyn do czyszczenia zmywarek, zobacz czy pomoże, zrób pranie na pusto.

Pozdr,
Tomek

4. Data: 2009-07-02 21:31:16

Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

Filtr czys'ci?es'?

5. Data: 2009-07-02 21:35:29

Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

Filtr czyściłeś?

6. Data: 2009-07-02 21:42:49

Od: "Pietrek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na 99% a nawet na 100% nagmyrales w ustawieniach i zalaczyles sobie funkcje
X in 1, wiec najzwyczajniej ani sól ani nablyszczacz nie sa w ogóle uzywane.
Sa bo sa i nastawy nic nie dadza.
Poczytaj instrukcje, bo ja poczytalem na stronie producenta i tam wszystko
pisze.

P.

7. Data: 2009-07-03 06:37:35

Od: rafuls <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lip, 23:42, "Pietrek" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
> Sa bo sa i nastawy nic nie dadza.
> Poczytaj instrukcje, bo ja poczytalem na stronie producenta i tam wszystko

pewnie to bedzie to o czym piszesz
pranie na pusto z plynem do czyszczenia rowniez zrobilem
zapytalem moja zone czy cos ustawiala to uslyszalem ze moze cos przez
przypadek jej sie wcisnelo
sprawdze i sie odezwe
dziekuje za odpowiedzi i rady

8. Data: 2009-07-04 11:53:30

Od: rafuls <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje bardzo za pomocne rady
juz wszystko dziala ok

9. Data: 2009-07-04 15:34:40

Od: "Ro" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

z ciekawosci .... co bylo nie tak ?

10. Data: 2009-07-04 21:08:15

Od: rafuls <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

faktycznie byl wylaczony elektronicznie dozownik nablyszczacza oraz
przestawil sie elektroniczny wskaznik twrdosci wody z poz 5 na 1 w
skali od 1 do10 i tu przy naszej twardej wodzie maszyna zaczela
traktowac jakby prawie tego kamienia nie bylo - stad szarosc i
zacieki na wszystkim co bylo w zmywarce oraz na samej zmywarce w
srodku
raz jeszcze dzieki za rady

Lodówka Side by Side
[POZ] - szyba w kuchni na ścianie zamiast kafelek
Korzyści z małej jednobudynkowej nieruchomości w spółdzielni mieszkaniowej
Ile wolnego miejsca nad sedesem?
Płyta indukcyjna - pytania do użytkowników