Ile wolnego miejsca nad sedesem?

1. Data: 2009-06-30 18:33:44

Temat: Ile wolnego miejsca nad sedesem?
Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Wszędzie dostępne są normy dot minimalnych przestrzeni i odległości między
urządzeniami w łazience.
Niestety, nie mogę znaleźć info, ile przestrzeni powinno być nad sedesem?
Wymyśliłem,że stelaż do kibla wiszącego wstawię w ścianę i zostanie on z nią
zlicowany.
Nad kiblem chciałem powiesić piec C.O.
Obawiam sie,że będzie to nierealne.One wystają na ok 30 cm..

2. Data: 2009-06-30 20:49:34

Temat: Re: Ile wolnego miejsca nad sedesem?
Od: NotBear <p...@H...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rentier wrote:
> Niestety, nie mogę znaleźć info, ile przestrzeni powinno być nad sedesem?

Takiej normy chyba nie ma. Jedynie zdrowy rozsadek i dbalosc o wlasna
glowe :-)

> Nad kiblem chciałem powiesić piec C.O.

Jesli masz na mysli kociol gazowy, to 30 cm Termetu (Minimax) wyznacza
minimum. Nie znam plytszego, a troche modeli sprawdzalem, bo wymiary
byly istotne. Moznaby sprobowac powiesic go jak najwyzej, ale kociol
gazowy wymaga pozostawienia pewnego odstepu od sufitu na przewod
spalinowy lub powietrzno-spalinowy. Z kolei pod spodem nalezy
zarezerwowac miejsce na zawory i rury. One co prawda beda przy samej
scianie, ale trzeba bedzie kombinowac z omijaniem schowanego w scianie
stelaza.

--
NotBear

3. Data: 2009-07-01 02:56:48

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
nią zlicowany.
> Nad kiblem chciałem powiesić piec C.O.
> Obawiam sie,że będzie to nierealne.One wystają na ok 30 cm..

A co będzie, gdy rzyć zmusi ciebie do kucnięcia na sedesie?
Piec musi być powieszony obok lub na kominie - ryra od niegu musi iść
pionowo na pewnym odcinku (patrz instrukcja instalacyjna), a następnie
łagodnym łukiem wchodzić w kanał kominowy, niżej muszą być drzwiczki
wyciorowe na tym kanale..

4. Data: 2009-07-01 20:03:35

Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

NotBear pisze:
Z kolei pod spodem nalezy
> zarezerwowac miejsce na zawory i rury. One co prawda beda przy samej
> scianie, ale trzeba bedzie kombinowac z omijaniem schowanego w scianie
> stelaza.
Tak właśnie:-(
Znalazłem Ulricha, który ma ok 22 cm...Ten by dał radę, ale mnie on do gustu jakoś
nie przypadł.

Płyta indukcyjna - pytania do użytkowników
jaki piec - kuchnia?
Jak nietypowo i tanio wykonczyc lazienke?
sąsiad zalewa
PLYN TUSKU...