sąsiad zalewa

1. Data: 2009-06-28 09:28:05

Temat: sąsiad zalewa
Od: "JerzyR" <j...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Sąsiad ma jakieś nieszczelności w swojej łazience przylegającej do mojej
ściany. Ponieważ wynajmuje mieszkanie to leje na to, że jemu ściana gnije:(
Może ktoś przerabiał. Co z tym zrobić?

2. Data: 2009-06-28 09:54:26

Temat: Re: sąsiad zalewa
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyR <j...@d...pl> wrote:
> [...]
> mojej ściany. Ponieważ wynajmuje mieszkanie to leje na to, że jemu
> ściana gnije:( Może ktoś przerabiał. Co z tym zrobić?

Odnaleźć właściciela mieszkania i jemu zgłosić problem, to chyba
najzdrowsze wyjście. Ewentualnie, jeśli Twoje miekszanie jest
ubezpieczone, zgłosić szkodę, spokojnie poczekac na rzeczoznawcę,
kasę i zapomnieć o sprawie (przynajmniej do następnego zalania),
odzyskaniem tej kasy od winnego szkody zajmie się już
ubezpieczyciel.

J.

3. Data: 2009-06-28 10:48:00

Od: "JerzyR" <j...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odnaleźć właściciela mieszkania i jemu zgłosić problem, to chyba
to właśnie właściciel ma to gdzieś... (zgłoszone)

> najzdrowsze wyjście. Ewentualnie, jeśli Twoje miekszanie jest
> ubezpieczone, zgłosić szkodę, spokojnie poczekac na rzeczoznawcę,
nie jest ubezpieczone...

4. Data: 2009-06-28 12:04:48

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
net.pl
*JerzyR* napisał(-a):

> to właśnie właściciel ma to gdzieś... (zgłoszone)

To tym bardziej ubezpieczyć. Jak TU będzie regresem dochodziło swojego,
to przestanie mieć gdzieś.

--
Big Jack
////// GG: 660675

5. Data: 2009-06-28 12:16:58

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Jun 2009 11:28:05 +0200, JerzyR napisał(a):

> Sąsiad ma jakieś nieszczelności w swojej łazience przylegającej do mojej
> ściany. Ponieważ wynajmuje mieszkanie to leje na to, że jemu ściana gnije:(
> Może ktoś przerabiał. Co z tym zrobić?

Pismo do sąsiada (polecony ZPO) z żądaniem naprawy usterki. Jeśli nie
poskutkuje, to wziąć inspektora, niech opisze co się dzieje i pozew do sądu
o wydanie nakazu naprawy usterki oraz naprawę szkód u Ciebie.

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

6. Data: 2009-06-28 12:23:38

Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyR" <j...@d...pl> napisał w wiadomości
> to właśnie właściciel ma to gdzieś... (zgłoszone)

> nie jest ubezpieczone...

To ubezpieczyć- 200zł rocznie i kłopot z głowy

Kris

7. Data: 2009-06-28 13:08:39

Temat: Re: sąsiad zalewa [ot]
Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyR pisze:
> to właśnie właściciel ma to gdzieś... (zgłoszone)

> nie jest ubezpieczone...

teraz masz dobry moment zeby zglosic sie do pomocy dla powodzian
oni po 1997 tez sie niczego nie nauczyli (albo wlasnie nauczyli) i
nieubezpieczyli, bo panstwo (pani, pan) przeciez da

8. Data: 2009-06-28 16:13:12

Od: "Jakub Spiernowski" <n...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś przerabiał. Co z tym zrobić?

miałem identyczną sytuację, na górze mieszkanie wynajmowane,
telefon do właściciela bez rezultatu (twierdził że leje się po pionach z
wyższych mieszkań)

ostatecznie ubezpieczyłem mieszkanie i po pierwszym odszkodowaniu (400zł)
problem znikną (właściciel uszczelnił instalację)

J.

9. Data: 2009-06-28 17:06:13

Od: "JerzyR" <j...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ostatecznie ubezpieczyłem mieszkanie i po pierwszym odszkodowaniu (400zł)
> problem znikną (właściciel uszczelnił instalację)

dobry pomysł, ale wygląda jakby już od dłuższego czasu przeciekało, ja
dopiero teraz to odkryłem bo w miejscu gdzie nie zaglądam jest przeciek.
Ubezpieczyciel tez nie jest idiotą - pozna, że to nie jest od wczoraj:(

10. Data: 2009-06-28 20:41:19

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Jun 2009 19:06:13 +0200, JerzyR napisał(a):

> dobry pomysł, ale wygląda jakby już od dłuższego czasu przeciekało, ja
> dopiero teraz to odkryłem bo w miejscu gdzie nie zaglądam jest przeciek.
> Ubezpieczyciel tez nie jest idiotą - pozna, że to nie jest od wczoraj:(

Ale Ty zaglądniesz tam dopiero po tym, jak się ubezpieczysz.

--
_______/ /_ GG: 3524356

PLYN TUSKU...
Zmywarki Bosch na lata 2010 i dalej?