jaki piec - kuchnia?

1. Data: 2009-06-29 11:00:16

Temat: jaki piec - kuchnia?
Od: "tomi71" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

czy ktoś używa tych modeli? Jakie macie doświadczenia?

AMICA Kuchnia 56GcE3.33ZpTaSrx kontra AMICA Kuchnia 56GcE3.43ZpTaKDSr

ta druga ma właściwie wszystko co pierwsza plus rożen obrotowy.
Opnie natomiast są bradzo skrajne; pierwsza generalnie bardzo dobre a druga
zgoła odmienne. Niby to samo a taka różnica w ocenach. Zwłaszcza jeśli
chodzi o dokładność potencjometru temperatury piekarnika.

pozdrawiam
Tomi

2. Data: 2009-06-29 12:18:00

Temat: Re: jaki piec - kuchnia?
Od: "Tomasz O." <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomi71" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> druga zgoła odmienne. Niby to samo a taka różnica w ocenach. Zwłaszcza
> jeśli chodzi o dokładność potencjometru temperatury piekarnika.

Generalnie może lekko OT ale polecam zastanowić się co do tych rusztów.
Miałem okazję używać kilka razy kuchni z takim rusztem i prawie resztę
włosów straciłem. Jak dużo gotujesz i często zdaża Ci się używać na raz 3-4
palników a na nich jakieś większe garnki czy patelnie to to jest dramat.
Można sobie albo komuś ała zrobić bo na tych rusztach wszystko musi stać
prawie idealnie na środku, inaczej się przewarca. Co do tych modeli nie mam
żadnego doświadczenia ale żeby było chociaż trochę w temacie to mam kuchnie
gazowo - elektryczną Amica i na prawdę jestem bardzo zadowolony. 3 lata
działa bez zarzutu. Kiedyś mocno chwaliłem Mastercooka ale zdażały się tam
awarie zabezpieczeń i zapalaczy. Amica używana dość intensywnie działa
perfekcyjnie.

Tomasz

Jak nietypowo i tanio wykonczyc lazienke?
sąsiad zalewa
PLYN TUSKU...
Zmywarki Bosch na lata 2010 i dalej?
Lodowka Gorenje - co mi sie zepsulo ??