zmywarka przy kuchni

1. Data: 2007-02-23 07:31:12

Temat: zmywarka przy kuchni
Od: " hela" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś ma takie ustawienie?
U mnie inaczej nie da się, ale jest jeden potencjalny problem.
Nagrzewanie się piekarnika. Producenci kuchni podają różnie, jeden zaleca 30mm
odstęp od szafek ze względu na możliwość zniszczenia okleiny, drugi ostrzega
że okleina musi być odporna na temperatury do 90°C. A co ze zmywarką i to "do
zabudowy"? Czy temperatura z piekarnika zaszkodzi zmywarce? Zwłaszcza że ta
przy obudowie po stronie "od kuchenki" ma zamontowany płaski zbiorniczek z
jakiegoś błękitnego tworzywa z doprowadzoną wodą. Nie wiem czy to na zimną czy
ciepłą wodę, ale mam pietra czy mi sie o nie przytopi.
Z tymi 3 cm. odległości to raczej nie wchodzi w rachubę, ale mogę założyć
pomiędzy jakiś cienszy płat styropianu czy czegoś o podobnych właściwościach.
Liczę ma podpowiedzi.

2. Data: 2007-02-23 07:56:42

Temat: Re: zmywarka przy kuchni
Od: " Ed" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

hela <h...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> Z tymi 3 cm. odległości to raczej nie wchodzi w rachubę, ale mogę założyć
> pomiędzy jakiś cienszy płat styropianu czy czegoś o podobnych

U mnie przez lata zmywarka stała (i nadal stoi) bezpośrednio przy kuchni z
piekarnikiem (co prawda nie jest to wersja do zabudowy) - żadnego wzajemnego
wpływu na siebie tych dwóch sprzętów nie zaobserwowałem.
Pozdr. Ed.

3. Data: 2007-02-23 08:09:16

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Feb 23, 8:31 am, " hela" <h...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
> że okleina musi być odporna na temperatury do 90°C. A co ze zmywarką i to "do

Oczywiście zależy od kuchni i od zmywarki. Ja miałem dwa zestawy
(Whirpool zmywarka i jakąś włoską kuchnie oraz zmywarkę Elektroluxa i
kuchnie z Amici), działały (i pewnie działają ;-) obok siebie.

--
ZZ@private

4. Data: 2007-02-23 08:59:00

Od: " hela" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A przy tym electroluxie to z której strony kuchnia stała? Bo mam electroluxa i
podejrzewam że budowy to one podobnej, tyle że moja bez lica i górnej pokrywy,
co niestety umożliwiło mi zaglądnięcie do wnętrza no i obawy.

5. Data: 2007-02-23 11:24:08

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hela napisał(a):
> A przy tym electroluxie to z której strony kuchnia stała?

U mnie po lewej stronie zmywary (electrolux) stoi kuchenka (amica)...
i żyją ;)
Ania
--
*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
******* www.madej.master.pl ***** http://aniapelc.blox.pl/html *********

6. Data: 2007-02-23 12:33:18

Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> U mnie po lewej stronie zmywary (electrolux) stoi kuchenka (amica)...
> i żyją ;)
> Ania

a u mnie na zmywarce zamontowana jest płyta gazowa, dopiero 2 tygodnie ma to
rozwiązanie i mam wielką nadzieję, że utrzyma się tak przez lata

7. Data: 2007-02-23 12:34:31

Od: " hela" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn <a...@g...pl> napisał(a):

> U mnie po lewej stronie zmywary (electrolux) stoi kuchenka (amica)...
> i żyją ;)
> Ania

Dzięki Ci wielkie Aniu, będę spokojniejsza :)

8. Data: 2007-02-23 12:40:27

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " hela" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Ja pytałam zayzayera o takie rozwiązanie - zanim ustawiłam u siebie w
kuchni. Odpowiedział, że nie ma przeciwskazań. I od ponad trzech lat u mnie
w takiej konfiguracji wszystko działa.

Kasia

9. Data: 2007-02-23 12:50:16

Od: " hela" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KasiaA <k...@T...pl> napisał(a):

> Ja pytałam zayzayera o takie rozwiązanie - zanim ustawiłam u siebie w
> kuchni.

No to widzę, ze nie tylko ja na zimne dmucham :). Chociaż czy to aby na pewno
zomne? ;)

A tak przy okazji jak już przy zmywarkach jesteśmy to pytanie mam już nieco
prostsze.
Jaki program zmywania jest dla Was tym "codziennym"?

10. Data: 2007-02-23 19:22:46

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hela napisał(a):
> A tak przy okazji jak już przy zmywarkach jesteśmy to pytanie mam już nieco
> prostsze.
> Jaki program zmywania jest dla Was tym "codziennym"?

Z myciem wstępnym, czyli 65 st.C - 102 minuty.
Ania
--
[...]

Duża działka na współwłasność - Warszawa
Szukasz ekipy z polecenia? Twoja ekipa szuka zleceń?
Zlew kuchenny pod oknem
kredyt na remont
Pytanie dot. plyty ceramicznej