zmywarka przy kuchni

11. Data: 2007-02-24 20:37:58

Temat: Re: zmywarka przy kuchni
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

hela napisał(a):
> Czy ktoś ma takie ustawienie?

Ja mam od 8 lat, oba urządzenia do zabudowy (Whirlpool) - nie ma żadnych
problemów.

Pozdrawiam
Ewa

12. Data: 2007-02-24 21:03:13

Od: "J_K_K" <j...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

| Ja mam od 8 lat, oba urządzenia do zabudowy (Whirlpool) - nie ma żadnych
| problemów.

O ile nie będziecie używali kuchni z uchylonymi drzwiczkami (rożen)
to zmywarka przeżyje ;-)

Pzdr

JKK

13. Data: 2007-02-25 18:56:44

Od: " hela" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

J_K_K <j...@i...fm> napisał(a):

> O ile nie będziecie używali kuchni z uchylonymi drzwiczkami (rożen)
> to zmywarka przeżyje ;-)

Uuuu, dobrze że zwróciłeśuwagę, są jeszcze bezy :)

14. Data: 2007-02-25 20:18:52

Od: "J_K_K" <j...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " hela" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

| Uuuu, dobrze że zwróciłeśuwagę, są jeszcze bezy :)

Najbardziej chodzi o elementy plastikowe - chyba, że wykombinujecie
jakąś blachę w pionie, pomiędzy (coś a la standardowa pozioma
chroniąca pokrętła).

Pzdr

JKK

15. Data: 2007-02-26 09:13:44

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

"auto 55°-65°"
M.in. dlatego, że mimo pokazywania w chwili inicjacji 132 minut, w praktyce mieści
sie poniżej 2 godzin, czyli w
'okienku' II taryfy energii.
Poza tym program bardziej intensywny "auto 65°-75°", ale rzadziej i generalnie bez
plastików (w tym rączek itp.).
"Auto" tu oznacza badanie zabrudzenia wody, a nie tabletki, wolę dozować tradycyjnie
proszek osobno, sól osobno, płyn
osobno.
Ale inne programy też są używane.
Zmywarka oznaczona "Auto 3 in 1" (ale konkurencja koło pióra zrobiła Calgonitowi z "5
in 1" ;))) lecz nie wiem, czy
"Auto 3 in 1" działa to na wszystkich programach i na których.
Na zdrowy rozum powinien odpaść co najmniej program szybki 45°C 35 minut.
Czasami włączam tradycyjny 50°C 153 minuty, żeby sobie bęcwał nie myślał.....
Najrzadziej to połowa załadunku.
Na dobra sprawę praktycznie nigdy, bo trzeba wyłącznie górny kosz załadować (BSH - w
innych markach zmywarek wybór kosza
może być lepszą opcją) i to ładowanie wyłącznie górnego kosza pozbawione jest
kompletnie sensu m.in. dlatego, że
pojemnik na sztućce nie mieści się na wysokość w górnym koszu.
To co tam zmywać, same kieliszki i szklanki???
JaC

> Jaki program zmywania jest dla Was tym "codziennym"?

It has removed 3135 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

16. Data: 2007-02-26 10:19:23

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Tu masz rację, bo mi przy uchylonych drzwiczkach kiedyś (funkcja grill i Amica)
przypiekło szuflady w sasiedniej
szafce...
JaC

17. Data: 2007-02-26 12:27:09

Od: " hela" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie, moja kuchenka nie ma tej blaszki przyczepnej chroniącej pokrętła,
producent /wrozamet -masterkuk/ nie przewidział tego, i nic nie pisze o
griulowaniu przy uchylonych drzwiczkach, ale tak pewnie lepiej się opieka,
więc i na pokrętła będę musiała coś wymyśleć.

18. Data: 2007-02-26 13:21:37

Od: "J_K_K" <j...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| griulowaniu przy uchylonych drzwiczkach, ale tak pewnie lepiej się opieka,
| więc i na pokrętła będę musiała coś wymyśleć.

IMHO ww. blacha występuje tylko w opcji z rożnem.

Pzdr

JKK

19. Data: 2007-02-26 15:28:16

Od: " hela" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

J_K_K <j...@i...fm> napisał(a):

> IMHO ww. blacha występuje tylko w opcji z rożnem.

W mojej opcji z rożnem blachy nie przewidziano :/

20. Data: 2007-02-28 09:23:42

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Można kupic samoprzylepna tasmę aluminiową i taką taśmą okleić co trzeba.
JaC

> W mojej opcji z rożnem blachy nie przewidziano :/

It has removed 3154 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

Duża działka na współwłasność - Warszawa
Szukasz ekipy z polecenia? Twoja ekipa szuka zleceń?
Zlew kuchenny pod oknem
kredyt na remont
Pytanie dot. plyty ceramicznej