zmywarki BSH-funkcje

1. Data: 2008-11-09 16:24:02

Temat: zmywarki BSH-funkcje
Od: "Picia" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Stoję przd zakupem zmywarki, Rodzina 5-6 osób - zmywarka 60cm z panelem
zintegrowanym firmy Bosch lub Siemens.
Na jakie funkcje warto zwrócić uwagę i są ważne a jakie to tylko
marketingowe chwyty.
Bo jak policzyłem co bym chciał w zmywarce to to okazało się, że prawie
wyszedł by mi najwyższy model za ponad 3 tys. złotych a tyle nie chcę wydać.
Oczywiście światełka w środku mi nie trzeba.
Wstępnie wybrałem Siemens z rodziny Speedmatic.

Pozdrawiam
Piotr

2. Data: 2008-11-09 16:33:36

Temat: Re: zmywarki BSH-funkcje
Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Picia" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wydać. Oczywiście światełka w środku mi nie trzeba.
> Wstępnie wybrałem Siemens z rodziny Speedmatic.

Bierz najtańszą dobrej firmy. Ja już po tygodniu używania zmywarki doszedłem
do takiej rutyny, że używam tylko jednego programu. 50 stopni "eko". Cieszę
się, że nie kupiłem droższej. Jedyną rzeczą, której mi brakuje to okienko z
szybką w drzwiach, przez które mógłym zajrzeć do środka. :-)

Zamiast programu 70 dla przypalonych garnków - puścić niedomyte jeszcze raz.
Zamiast half load - kupić więcej naczyń
Zamiast 3 in 1 - chwyt marketingowy, bajer bez sensu, brak zamiennika
Extra dry - zostawić otwarte drzwi na noc
Opóźnienie włączenia - włącznik czasowy za 15 zł na przewodzie zasilającym

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

3. Data: 2008-11-09 17:50:09

Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Picia pisze:
> [...]
> wydać. Oczywiście światełka w środku mi nie trzeba.
> Wstępnie wybrałem Siemens z rodziny Speedmatic.

hm... rozne czary mary z przestawianymi i regulowanymi
koszami/przegrodkami - przydaja się
uchwyt na noze - dobra rzecz
do mycia blach - tez fajne, jezeli ktos w ogole ma blachy/ duze talerze
(np, od mikrofali ten krecacy sie) itp, uzywany rzadko, ale uzywany

programy... woda, krotki/szybki, normalny i ekstra goracy

zuzycie wody... chyba juz wszystkie maja w granicach 9-14 litrow na mycie
prad...biora o 0,95 do 1,1 kW

mam kilka plastikowych czesci skladowych ktore leza w szafie i nigdy nie
byly uzyte (jak np. pol pojemnika na sztucce)

a, automatyczny dobor soli i nablyszczaca - dobra rzecz
nie musisz ustawiac czy masz 3/5/7 w jednym czy sam proszek
zmywarka i tak sobie dobierze dodatkowe skladniki jak stwierdzi, ze
bedzie potrzebowac

(u mnie, przy uzywaniu calgonitu powerball i codziennym myciu pojemnik
soli wystarcza na pol roku i butelka nablyszczacza na prawie rok)

4. Data: 2008-11-09 18:08:29

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> napisał w wiadomości
> hm... rozne czary mary z przestawianymi i regulowanymi
> koszami/przegrodkami - przydaja się

sporadycznie

> uchwyt na noze - dobra rzecz

można je położyć na górnej półce

> do mycia blach - tez fajne, jezeli ktos w ogole ma blachy/ duze talerze
> (np, od mikrofali ten krecacy sie) itp, uzywany rzadko, ale uzywany

mój od mikrofali wchodzi normalnie obok talerzy
blachy można myć kładąc jedną na górnej, a drugą na dolnej półce
oczywiście pod skosem

> programy... woda, krotki/szybki, normalny i ekstra goracy

każda to ma

> zuzycie wody... chyba juz wszystkie maja w granicach 9-14 litrow na mycie
> prad...biora o 0,95 do 1,1 kW

też każda w klasie a

> [...]
> nie musisz ustawiac czy masz 3/5/7 w jednym czy sam proszek
> zmywarka i tak sobie dobierze dodatkowe skladniki jak stwierdzi, ze bedzie

widać jakąkolwiek różnicę? czy jest mierzalna?

> (u mnie, przy uzywaniu calgonitu powerball i codziennym myciu pojemnik
> soli wystarcza na pol roku i butelka nablyszczacza na prawie rok)

sól maks 10 zł, nabłyszczacz 5 zł

5. Data: 2008-11-10 09:17:53

Od: "Koteczek" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Picia wrote:
> Witam,
> Stoję przd zakupem zmywarki, Rodzina 5-6 osób - zmywarka 60cm z
> panelem zintegrowanym firmy Bosch lub

kup duza, 60cm to chyba duza.

W mniejszej bym sie nie zmiescil absolutnie, a tu piszesz 5-6osob wiec wybor
ok! Kup tylko z autostartem czasowym, nie bawie sie w wtyczkowe timery bo to
lipnie wyglada a za meblami i tak mam gniazdko - mam wyciagac zmywarke by
przeprogramowac ;)?

Ja mam po 22 tanszy prad. Jak nie masz to funkcja w sumie zbedna.

No i te wszystkie funkcje to czlowieku pic na wode i wyciaganie kasy. Mam
siemensa za 1500, dziala jak talala. Po co jakies pierdy dodatkowe? Jak pisze
kolega obok - nie uzywam innych programow, sporadycznie mycie szybkie - jak
same talerze po owocach i chlebie, szklanki bez tlustych patelni itd. Za
zaoszczedzona kase kupisz lepsze garnki i zastawy - tanie garnki nabieraja wody
w uchwyty, bo nie sa zaprojektowane do mycia w zmywarce. Wyciagasz garnek
czysty a tu leci brudna zupa na inne talerze czyste... albo syfiasta woda
stojaca w uchwycie szklanej pokrywy od patelni - bleee.

6. Data: 2008-11-10 09:28:50

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koteczek" <n...@s...org> napisał w wiadomości
> ok! Kup tylko z autostartem czasowym, nie bawie sie w wtyczkowe timery bo
> to lipnie wyglada a za meblami i tak mam gniazdko - mam wyciagac zmywarke
> by przeprogramowac ;)?

W instrukcji bezpieczeństwa przeczytaj o łatwym dostępie do wtyczki.

7. Data: 2008-11-10 09:58:12

Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:gf8utu$rkp$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> W instrukcji bezpieczeństwa przeczytaj o łatwym dostępie do wtyczki.

To typowy bełkot instrukcyjny. Jak coś by się działo to nie będę sie
pochylał nad zmywarką tylko pomknę do rozdzielni elektrycznej.
A'propos instrukcji: a Ty nie czytałeś że nie należy używać żadnych
przejściówek i przedłużaczy ? A taki timer myslisz się nie łapie do tej
kategorii?

Piotrek

8. Data: 2008-11-10 10:16:32

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> A'propos instrukcji: a Ty nie czytałeś że nie należy używać żadnych
> przejściówek i przedłużaczy ? A taki timer myslisz się nie łapie do tej

W mojej nie było nic o przejściówkach i przedłużaczach.

9. Data: 2008-11-10 12:58:14

Od: "pawelWN" <p...@p...onet.plzzz> szukaj wiadomości tego autora

> Na jakie funkcje warto zwrócić uwagę i są ważne a jakie to tylko
> marketingowe chwyty.

Tylko model z wymiennikiem ciepła.

pawelWN

10. Data: 2008-11-10 13:23:43

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawelWN" <p...@p...onet.plzzz> napisał w wiadomości

> Tylko model z wymiennikiem ciepła.

Boco?
A moja to ma? Jak to sprawdzić?
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

lodówka działa bez przerw
taki uchwyt na umywalkę (toaletka)
jaki telefon dla Babci jako system alarmowy? Szybkie wybieranie
Piekarnik i mikrofala w jednym
Zmywarki i Calgonit 5w1