Re: zmywarki BSH-funkcje

From: Jan Werbiński <j...@j...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: zmywarki BSH-funkcje
Date: Sun, 9 Nov 2008 17:33:36 +0100

Użytkownik "Picia" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:gf72r8$pmq$1@news.onet.pl...
> Witam,
> Stoję przd zakupem zmywarki, Rodzina 5-6 osób - zmywarka 60cm z panelem
> zintegrowanym firmy Bosch lub Siemens.
> Na jakie funkcje warto zwrócić uwagę i są ważne a jakie to tylko
> marketingowe chwyty.
> Bo jak policzyłem co bym chciał w zmywarce to to okazało się, że prawie
> wyszedł by mi najwyższy model za ponad 3 tys. złotych a tyle nie chcę
> wydać. Oczywiście światełka w środku mi nie trzeba.
> Wstępnie wybrałem Siemens z rodziny Speedmatic.

Bierz najtańszą dobrej firmy. Ja już po tygodniu używania zmywarki doszedłem
do takiej rutyny, że używam tylko jednego programu. 50 stopni "eko". Cieszę
się, że nie kupiłem droższej. Jedyną rzeczą, której mi brakuje to okienko z
szybką w drzwiach, przez które mógłym zajrzeć do środka. :-)

Zamiast programu 70 dla przypalonych garnków - puścić niedomyte jeszcze raz.
Zamiast half load - kupić więcej naczyń
Zamiast 3 in 1 - chwyt marketingowy, bajer bez sensu, brak zamiennika
Extra dry - zostawić otwarte drzwi na noc
Opóźnienie włączenia - włącznik czasowy za 15 zł na przewodzie zasilającym

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/