zmywarki Zanussi - czy ktoś tego używa

1. Data: 2004-03-31 08:16:28

Temat: zmywarki Zanussi - czy ktoś tego używa
Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamierzam kupić jakąś zmywarkę. Z tego co oglądałem najbardziej odpowiada mi
Zanussi. Bosze są podobno lepsze, ale model o taki samych parametrach jest
droższy o jakieś 800 zł. Czy ktoś wie coś na temat jakości zmywarek Zanussi?

Robert

1. Data: 2004-03-31 17:02:41

Temat: Re: zmywarki Zanussi - czy ktoś tego używa
Od: "D.C." <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rpm" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zanussi. Bosze są podobno lepsze, ale model o taki samych parametrach jest
> droższy o jakieś 800 zł. Czy ktoś wie coś na temat jakości zmywarek

Od kilku ladnych lat stoi zmywarka Zanussi u rodzicow, a od dwoch taki sam
model u mnie (zdm 4714 czy jakos tak). Generalnie nie narzekam - prosta
obsluga. zmywa w moim odczuciu OK. Co prawda moj model nie ma fjuczersow w
stylu opozniony start, polowa wsadu, elektronicznych wskaznikow poziomu
nablyszczacza czy soli ale tak jak napisalem ja zlego slowa o niej nie moge
powiedziec.
D.C.

1. Data: 2004-03-31 19:04:28

Od: "Antekant" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stylu opozniony start, polowa wsadu, elektronicznych wskaznikow poziomu
> nablyszczacza czy soli ale tak jak napisalem ja zlego slowa o niej nie

Juz powiedziales.

1. Data: 2004-04-01 12:11:19

Od: "D.C." <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Juz powiedziales.

A co takiego zlego powiedzialem jesli moge wiedziec? To ze nie ma opcji
polowa wsadu? A moze to ze wskaznik poziomu soli czy nablyszczacza jest
"mechaniczny" uwazasz za wade? Dla mnie podstawowa funkcja zmywarki jest
mycie garow, a z tym wspomniana przeze mnie zmywarka radzi sobie b. dobrze.
Roznica w cenie, w stosunku do Boszy czy innych "bardziej" markowych
zmywarek jest znaczna - gdybym mial doplacac 800zl za to zeby miec
elektroniczny wskaznik poziomu soli, ktory jest dodatkowym buzerem czy za
funckje polowy wsadu to raczej bym sie nie zastanawial i wybralbym tansze
rozwiazanie. Przy poziomie zuzycia wody jakie maja wspolczesne zmywarki to
zakladajac, ze funkcja polowa wsadu powoduje zmniejszenie zuzycia wody o 50%
choc tak nie jest (czyli np. z 20l. do 10l) to za ile lat ta kwota mi sie
zwroci przy obecnej cenie wody? Raz na miesiac zajrzec do zmywarki i
popatrzec na wskaznik soli czy nablyszczacza tez chyba nie jest zbyt trudno?
Owszem, sa "wypasione" modele zmywarek, 20 programow, elektroniczny
programator itd. itp. pytanie tylko na ile te funkcje sa przydatne z ilu
korzysta sie w praktyce i czy warto za nie dodatkowo placic.
D.C.

1. Data: 2004-04-01 20:02:40

Od: "Seba" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś wie coś na temat jakości zmywarek Zanussi?

ja mam ZDM4714, jest wszystko ok, ale jest b.prosta - 4 programy ( w
tym "namaczanie" ) i tylko jedna temperatura zmywania, do tego dosc wyskoa -
65C, co powoduje ze szklo z nadrukami slabszej jakosci jest "wypierane" po
jakims czasie.

Ondawianie mebli
kabina prysznicowa
brodzik z lanego marmuru