znamie???

1. Data: 2003-09-03 09:38:12

Temat: znamie???
Od: "Krzysiek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!
chcialbym sie dowiedziec czy do onkologa potrzbne jest skierowanie? pytam
sie dlatego ze od kilku lat na plecach mam (nie wiem czy dobrze to nazwe)
znamie, jest wystajace, miekkie, takie , ze mozna go "wyginac na wszystkie
strony" wiele ludzi ma takie, ale male zazwyczaj. moj jest znacznie wiekszy.
i otoz onkolog u ktorego kiedys bylem powiedzial, ze to nie jest grozne i
nie trzba usuwac, ale ja sie boje ze ktoregos razu jak bede wycieral plecy
urwie mi sie to, i nie wiem czy to bylo by lepsze niz usuniecie:)
nie wiem a moze wystarczy pojsc z tym do dermatologa? jednak jak kiedys
bylem u dermatologa to on mnie wyslal do onkologa, wiec od razu sie
zapytalem czy potrzbne jest skierowanie do onkologa. i jeszcze moze ktos wie
gdzie w warszawie jest dobra poradnia onkologiczna bo nie chcialbym isc
jeszcze raz do tej w ktorej bylem kiedys.

2. Data: 2003-09-03 09:46:09

Temat: Re: znamie???
Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> gdzie w warszawie jest dobra poradnia onkologiczna bo nie chcialbym isc
> jeszcze raz do tej w ktorej bylem kiedys.

Do onkologa, jak i do dermatologa, dostaniesz sie bez skierowania .
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

3. Data: 2003-09-03 10:03:56

Od: "Krzysiek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje za odpowiedz. a myslisz ze lepiej to usunac czy pozostawic? moga
byc jakies niepozadane konsekwencje usuniecia tego?

4. Data: 2003-09-03 10:10:24

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziekuje za odpowiedz. a myslisz ze lepiej to usunac czy pozostawic?
Przez intrnet jest mi to trudno stwierdzic ;).
Ale dobry onkolog oceni na pewno.
Ważne jest czy znamię sie powieksza, czy nie zmienia barwy, czy nie
podkwawia, i czy nie jest narażone na stałe podrażnianie - np. ubraniem,
paskiem itp.

>moga
> byc jakies niepozadane konsekwencje usuniecia tego?
Jeśli zrobi to chirurg -onkolog, to jest to zabieg bezpieczny.
A wycięte znamię zawsze bada się histopatologicznie
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

5. Data: 2003-09-03 10:14:39

Od: "Krzysiek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki. moze w koncu uda mi sie wybrac do onkologa:)

6. Data: 2003-09-03 10:15:32

Od: "Krzysiek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za informacje

7. Data: 2003-09-03 10:23:19

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bj4ep1$bjf$...@n...onet.pl,
Jola <j...@p...onet.pl>:
> Użytkownik "Krzysiek" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Przez intrnet jest mi to trudno stwierdzic ;).
> Ale dobry onkolog oceni na pewno.

Dla pelnej jasnosci, NIE przez internet tez :)

--
Robert

8. Data: 2003-09-03 10:36:26

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dla pelnej jasnosci, NIE przez internet tez :)

Koś tu jest czepiwy, czy mi sie wydaje..... ;)
Pozdrawiam.
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

9. Data: 2003-09-04 14:07:37

Od: "Anna" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> dziekuje za odpowiedz. a myslisz ze lepiej to usunac czy pozostawic? moga
> byc jakies niepozadane konsekwencje usuniecia tego?

Jakis czas temu usunelam sobie takie znamie z plecow - okazalo sie ze
zawieralo komorki przedrakowe (precarcinoma). Okazalo sie ze dobrze zrobilam
usuwajac je. Znamie wygladalo niegroznie i wlasciwie przed zabiegiem
potraktowano mnie jako hipochndryczke, jak sie okazalo nieslusznie Odtad,
choc nie jestem lekarzem, wszystkim znajomym radze usuwac podejrzane
znamiona.
Pozdrawia
Anna

ekg