znamie do usuniecia

1. Data: 2002-08-08 12:31:29

Temat: znamie do usuniecia
Od: Mateusz <m...@n...cierpie.spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Bylem przed chwila u dermatologa ze znamieniem na skorze (pieprzyk na
klatce piersiowej o wymiarach 7 na 3 milimetry). Lekarz od razu
zalecil jego usuniecie - szczerze mowiac nawet specjalnie sie mu nie
przygladal i wystarczylo to, ze powiedzialem ze sie ostatnio
powiekrzyl. Dostalem skierowanie do poradni chirurgicznej i pojde tam
jutro, poniewaz dzisiaj juz oczywiscie "nie bylo mozliwosci". Chcialem
sie Was jednak zapytac czy mam sie domagac tego, aby usuniety pieprzyk
zostal poddany analizie - chodzi mi o ewentualne zmany nowotworowe.
Przed wizyta u dermatologa czytalem na ten temat, ale oczywisci samej
lekarki zapomnialem zapytac (syndrom bialego fartucha?:-)
Dodam jeszcze ze takich i podobnych znamion mam na calym ciele dosc
sporo, a to na klatce piersiowej posiadam od urodzenia. Poza tym,
zainteresowalo mnie ono, poniewaz lekko sie ostatnio powiekszylo i
nabralo jasnej otoczki koloru brazowego.
Dziekuje Wam za pomoc i pozdrawiam
Mateusz Mazur

2. Data: 2002-08-08 17:03:00

Temat: Re: znamie do usuniecia
Od: "Adam" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialem
> sie Was jednak zapytac czy mam sie domagac tego, aby usuniety pieprzyk
> zostal poddany analizie - chodzi mi o ewentualne zmany nowotworowe.

wydaje mi sie ze badanie histopatologiczne (j.w.) jest wykonywane w kazdym
takim przypadku,
jezeli sie o to zapytasz lekarza to glowy Ci nie urwie :)

--
Pomyslnego wyniku badania Adam Figarski

Papuzki Nierozlaczki
www.republika.pl/adam_figarski
n...@p...onet.pl

3. Data: 2002-08-08 18:48:04

Od: "baya" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie musisz sie domagac - badania histopatologiczne wycietej tkanki z a w s
z e sa w takim przypadku wykonywane.
baya

4. Data: 2002-08-08 18:50:15

Od: Mateusz <m...@n...cierpie.spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 8 Aug 2002 20:48:04 +0200, "baya" <b...@w...pl> wrote:

>Nie musisz sie domagac - badania histopatologiczne wycietej tkanki z a w s
>z e sa w takim przypadku wykonywane.
>baya

Bardzo mnie to cieszy. Ale nie orientujesz sie jak to wyglada w
praktyce? Podejrzewam ze wyniki tych badan nie sa dostepne za pol
godziny... W jaki sposob je otrzymam?
Wybaczcie ze szukam dziury w calym, ale troche sie przejalem ta sprawa
;-)

Pozdrawiam
Mateusz Mazur

_________________________________
Moj adres mailowy wymaga korekty!

5. Data: 2002-08-08 20:59:16

Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W jaki sposob je otrzymam?
> Pozdrawiam
> Mateusz Mazur

zapytaj chirurga, ktory bedzie wysylal
ja musialam isc po wynik jakies 2 tygodnie po zabiegu
a w mojej nowej przychodni, jesli jakies wyniki sa zle telefonuja do mnie z
ta informacja i prosba o kontakt
Ewa

6. Data: 2002-08-09 16:15:07

Od: "baya" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na wynik czeka sie ok. 2 tygodni. Po odbiór wyników musisz zglosic sie do
lekarza, jesli pielegniarka czy rejestratorka nie wyda Ci ich, to nie mysl
od razu, ze wynik jest zly - po prostu taka jest procedura.
baya

---

7. Data: 2002-08-22 08:31:16

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak sie denerwujesz, spytaj gdzie maja pracownie hist-pat i czy mozesz zawiesc
material sam - ew. jakby byly trudnosci logistyczno/umowowe to sam zaplac w
prac., za jedno znamie bedzie w zakresie 20-50zl. Te 2 tygodnie to glownie
poczta. U mnie material przyniesiony np. w poniedzialek rano powinien byc
(zwykle, bo czasem sa problemy techniczne) odpowiedziany w srode w poludnie. W
innych pracowniach pewnie jest podobnie. I wynik tez odbierz osobiscie
(poczta).
--
Krzysiek, EBP

Cilest i inne
cukrzyca ciążowa
Szczepienia
do fachowców - epilepsja, carbamazepina, alkohol
co to jest? nagly bol w nocy..