Re: znerwicowany...

From: "lococanis" <l...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: znerwicowany...
Date: Thu, 17 Jan 2002 12:01:41 +0100

Użytkownik <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@n...onet.pl...
ciach
> Wiec tak naprawde to inni maja problem, bo z Twojego punktu widzenia nie
mysla?
> Niby fajnie, ale to Ty zle sie z tym czujesz a nie oni...
bo ja mysle a oni nie, gdyby mysleli nie staliby w drzwiach bo to powoduje
ze zamiast dojechac na 8 do pracy ludziska sa 8.05, niby zadna wielka
roznica ale czasem piec min to b.dlugo

> Czy mozesz zmienic ich - czy tylko siebie?
ja ich zmieniac? co ja syzyf jestem? stary tu trza zamiast fotokomorki dac
laser, jak pociacha pare nog to sie matoly naucza... ;)

> Czy mozna nie oczekiwac od innych, by zachowywali sie tak a nie inaczej?

przecierz chodzi o wspolny interes, w koncu razem jedziemy tym wagonem, nie?

> Zwroc uwage, ze niby wiesz lepiej, ale to raczej Gofer Fargo jest w
lepszej
> kondycji psychicznej niz Ty...

racja, GF jest w zdecydowanie lepszej kondycji, dlatego moze ze nie odchodzi
od kompa na zbyt dlugo... :)
a moze zycie nie dokopalo mu za bardzo, niewiem i nie bede wyrokowal
Gofer bez urazy

> Warto rozmawiac, czasami też warto sie otworzyc na to, co mowia inni...

jesli maja cos ciekawego do powiedzenia a nie pisza tylko filozoficzne
pytania, stary, masz racje poniekad, chociaz musze przyznac ze kiedys
chodzilem do psychoanalityka (problemy w domku, a nie mial mi kto pomoc) i
wygladalo to tak:
ja gadam - on slucha
monolog
rad potrzebuje a nie sluchacza bo tak to bym sobie pogadal z lodowka

> pozdrawiam
> --
> Zelig9 :)

zdrowka psychicznego dla wszystkich zycze
loco canis