zniesienie popedu

1. Data: 2002-07-30 07:13:59

Temat: zniesienie popedu
Od: p...@f...sos.com.pl (-=\\Pioter/=-) szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Czy istnieja jakies substancje znoszace poped seksualny ? W miare
mozliwosci pozbawione innych efektow i ogolnie dostepne.
Mysle ze latwiej byloby mi znosic samotnosc gdybym mial przynajmniej
taka furtke.

Piotr

1. Data: 2002-07-30 07:17:31

Temat: Re: zniesienie popedu
Od: "Iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-=\Pioter/=-" <p...@f...sos.com.pl> napisał w
wiadomości news:3d463aa7.3486633@news.tpi.pl...
> [...]
> mozliwosci pozbawione innych efektow i ogolnie dostepne.
> Mysle ze latwiej byloby mi znosic samotnosc gdybym mial przynajmniej

1.-(z "sexmisji" )- weź pigułkę, weź pigułkę, niestety nie jest ona dostepna
na naszym rynku
2.- jak powiedzial moj tata przd ich wczorajszym wyjazdem - najlepszy srodek
antykoncepcyjny to szklanka zimnej wody. Od razu ostudza zapal
:)
Nie wim co Ci poradzic
Iwona

1. Data: 2002-07-30 09:08:03

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mozliwosci pozbawione innych efektow i ogolnie dostepne.
> Mysle ze latwiej byloby mi znosic samotnosc gdybym mial przynajmniej

A jak Ci zniosa poped na zawsze? Moze lepiej nie probowac?
Zdrowiej chyba isc na dziwki, jak juz nie mozesz wytrzymac ;)

JGrabowski

1. Data: 2002-07-30 10:21:37

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-=\Pioter/=-" napisal:

> Czy istnieja jakies substancje znoszace poped seksualny ?

Zolnierzom chyba kiedys sie cos dosypywalo (nie jestem pewien czy nie
zostalo zakazane, ale kumpel mowi, ze cos im tam dodaja - choc nie traca
od tego popedu ;-P). Ale jak to sie nazywalo nie pomne. Jednak pytaj
zolnierzy - pewnie beda wiedziec :)

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-07-30 10:26:27

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

p...@f...sos.com.pl (-=\\Pioter/=-) writes:

> [...]
> mozliwosci pozbawione innych efektow i ogolnie dostepne.
> Mysle ze latwiej byloby mi znosic samotnosc gdybym mial przynajmniej

istnieja takie substancje, owszem, istnieja, ale nie sa one bynajmniej
obojetne dla organizmu ludzkiego (tzn. maja skutki uboczne).

Juz lepiej sie po prostu onanizuj. Zdrowsze i jakze przyjemniejsze ;)

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2002-07-30 10:45:16

Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 30 Jul 2002 12:21:37 +0200 "Greg" <o...@f...sos.com.pl>
<3...@n...vogel.pl>:

> [...]
> zostalo zakazane, ale kumpel mowi, ze cos im tam dodaja - choc nie traca
> od tego popedu ;-P). Ale jak to sie nazywalo nie pomne. Jednak pytaj

Był na pl.sci.medycyna wątek "Brom dla mundurowych".

Pozdrawiam
Marek

--
Nie oszukujmy sie - wszyscy jestesmy jak dzieci.:)

1. Data: 2002-07-30 10:52:49

Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale widzę, że zaczął się 2000/03/18.

Pozdrawiam
Marek

--
Nie oszukujmy sie - wszyscy jestesmy jak dzieci.:)

1. Data: 2002-07-30 10:57:27

Od: p...@f...sos.com.pl (-=\\Pioter/=-) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 Jul 2002 11:08:03 +0200, "TheStroyer"
<a...@c...com> wrote:

>A jak Ci zniosa poped na zawsze? Moze lepiej nie probowac?
>Zdrowiej chyba isc na dziwki, jak juz nie mozesz wytrzymac ;)
>
>JGrabowski

Nie przejalbym sie tym chyba zbyt mocno,[?], bo moj "talent" do
nawiazywania blizszych znajomosci z kobietami (z ludzmi jako takimi,
ogolnie tez) powoduje ze jezeli spodoba mi sie jakas to nie konczy sie
to najlepiej. Czasami wydaje mi sie ze po prostu nie doroslem
emocjonalnie i zatrzymalem sie na poziomie malego chlopczyka z duzymi
kompleksami. Co owocuje kiepskimi perspektywami w tej materii na
przyszlosc. Poza tym ciekaw jestem w jakim stopniu poped seksualny
rzutuje na moja psychike. Jedyny sposob ktory przychodzi mi do glowy,
to wylaczenie go na jakis czas ;->

Piotr

P.S. Dziwki mnie nie pociagaja.

1. Data: 2002-07-30 11:02:23

Od: "...::: SzPaNeR :::..." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

> istnieja takie substancje, owszem, istnieja, ale nie sa one bynajmniej
> obojetne dla organizmu ludzkiego (tzn. maja skutki uboczne).
>
> Juz lepiej sie po prostu onanizuj. Zdrowsze i jakze przyjemniejsze ;)

Ale ile można ;)

1. Data: 2002-07-30 11:09:14

Od: p...@f...sos.com.pl (-=\\Pioter/=-) szukaj wiadomości tego autora

On 30 Jul 2002 03:26:27 -0700, n...@p...ninka.net (Nina M.
Miller) wrote:

>Juz lepiej sie po prostu onanizuj. Zdrowsze i jakze przyjemniejsze ;)

Jak by ci tu powiedziec ? Jest to jakis wentyl, ale frustrujacy na
dluzsza mete. W sumie to zadne rozwiazanie.

witam
Re: Takie ladne, do przemyslenia
Re: Takie ladne, do przemyslenia
Re: ... co nie daje mi spokoju ...