zniesienie popedu

1. Data: 2002-07-30 11:50:32

Temat: Re: zniesienie popedu
Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie przejalbym sie tym chyba zbyt mocno,[?], bo moj "talent" do
> nawiazywania blizszych znajomosci z kobietami (z ludzmi jako takimi,
> ogolnie tez) powoduje ze jezeli spodoba mi sie jakas to nie konczy sie
> to najlepiej.

To popracuj nad tym, zamiast likwidowac swoj poped. Ucieczka
nie jest dobrym wyjsciem. A poza tym pamietaj, ze zycie przed
Toba - jutro mozesz poznac kobiete, z ktora Ci sie ulozy i co bedzie,
kiedy okaze sie, ze fiutka masz tylko do siusiania? ;) Lepiej nie
pozbywac sie czegos, co moze sie przydac ;) Pisze, bo wiem: sam
mialem takie przemyslenia jak Ty, kiedy bylem mlody. A teraz
raczej wolalbym miec taki poped, jak wtedy ;)

> przyszlosc. Poza tym ciekaw jestem w jakim stopniu poped seksualny
> rzutuje na moja psychike. Jedyny sposob ktory przychodzi mi do glowy,
> to wylaczenie go na jakis czas ;->

Mozna go raczej tylko obnizyc, moim zdaniem wylaczyc zupelnie sie nie da,
bo jest zbyt wiele uwarunkowan.

> P.S. Dziwki mnie nie pociagaja.

Ha, trudno! Skoro z nimi nie da rady, musisz zbajerowac jakas nie-dziwke.
I lepiej nie zastanawiaj sie dluzej, tylko zadzwon do jakiejs, podejdz
na ulicy - cokolwiek. Szkoda czasu. Potem staniesz sie starym zgredem
i co z tego bedziesz mial? Napoleon mawial - "najpierw trzeba sie
zaangazowac w boj, a potem sie zobaczy". I... wygrywał.

JGrabowski

1. Data: 2002-07-30 12:44:34

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Kruzel" napisal:

> Ale widzę, że zaczął się 2000/03/18.

To moze wtedy chciano/zakazano jego stosowania i stad byl ten watek? :)

A chodzilo wlasnie o brom. Moj znajomy sluzy w BORze. Gdy probowalem sobie
przypomniec nazwe srodka to ciagle mi ten BOR na pierwszy plan wskakiwal
przez podobne brzmienie :)

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-07-30 12:47:47

Od: "Silvio Manuel" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy istnieja jakies substancje znoszace poped seksualny ? W miare
> mozliwosci pozbawione innych efektow i ogolnie dostepne.
> Mysle ze latwiej byloby mi znosic samotnosc gdybym mial przynajmniej
> taka furtke.

Ty prosisz o (charakterystyczną dla zachodniej cywilizacji) pigułkę
szczęścia. Raz weźmiesz i kłopot na jakiś czas z głowy. To najgorsza z
możliwych dróg. Poza tym zastanów się, czy wiesz czego chcesz. Może się
okazać, że szukasz samozatrzaskujących się wrót a nie wspomnianej furtki.

Istnieje pewna koncepcja, powiedzmy religijno-duchowa, która twierdzi, iż
jedyną dostępną człowiekowi energią jest właśnie energia seksualna (twój
popęd i narastające napięcie seksualne). Jej celem pierwszorzędnym jest
oczywiście seks, prokreacja. Ale istnieje również w owej koncepcji cel
drugorzędny. MOŻNA KONTROLOWAĆ ENERGIĘ SEKSUALNĄ i wykorzystywać ją do
swoich potrzeb. Problem w tym, że to wymaga dużej dyscypliny i jeszcze
większej motywacji a często kogoś drugiego, kto w razie zastoju będzie Cię
kopał po dupie. Dzięki temu zgromadzona (albo raczej zaoszczędzona) energia
seksualna może być paliwem do umiejętnie skonstruowanego pojazdu
(ukierunkowana praca nad sobą), który to z kolei może nas zawieźć gdzie
tylko zechce nasza wola.

pozdrawiam
Silvio Manuel

1. Data: 2002-07-30 14:28:47

Od: cyphelf <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Jul 2002 07:13:59 GMT, p...@f...sos.com.pl
(-=\\Pioter/=-) napisal:

>Czesc

Witaj.

> [...]
>mozliwosci pozbawione innych efektow i ogolnie dostepne.
>Mysle ze latwiej byloby mi znosic samotnosc gdybym mial przynajmniej

Substancji nie znam, ale podobno wysiłek fizyczny zmniejsza popęd
seksualny. Więc jakieś to wyjście by było :)

--
cyphelf

1. Data: 2002-07-30 15:07:39

Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 30 Jul 2002 14:44:34 +0200 "Greg" <o...@f...sos.com.pl>
<3d468d79$1_3@news.vogel.pl>:

> [...]
>
> A chodzilo wlasnie o brom. Moj znajomy sluzy w BORze. Gdy probowalem
> sobie przypomniec nazwe srodka to ciagle mi ten BOR na pierwszy plan

Za komuny robili, co chcieli. Nic mnie jednak nie zdziwi.

Wlasnie przeczytalem, ze nawet kastracja nic nie pomoze.

Pozdrawiam
Marek

--
Nie oszukujmy sie - wszyscy jestesmy jak dzieci.:)

1. Data: 2002-07-30 15:08:21

Od: Marsel <ic5070_@/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

w poprzednim art. <3...@n...tpi.pl>,
szanowny kol. p...@f...sos.com.pl (-=\\Pioter/=-) pisze, ze:
<...>
> Mysle ze latwiej byloby mi znosic samotnosc gdybym mial przynajmniej
> taka furtke.

a czy nie lepiej byloby w ogole zniesc samotnosc?
(tym bardziej ze masz 'zaplecze techniczne' ;-)

1. Data: 2002-07-30 16:57:10

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-=\Pioter/=-"

> [...]
> mozliwosci pozbawione innych efektow i ogolnie dostepne.
> Mysle ze latwiej byloby mi znosic samotnosc gdybym mial przynajmniej

Będąc dziś u fryzjera czekałam pół godzinki na swoją kolej :) przeczytałam
tzw. kolorowe pisemko, w którym była mowa o ośrodku w USA prawie klinice
leczącej uzależnienie od seksu, może coś takiego jest lub będzie w Polsce.
Samotności IMO nie wolno znosić trzeba się jej pozbyć, trzeba dać siebie
innym
nawet w tym dosłownym znaczeniu.
Z pewnością nie masz kłopotów z nawiązywaniem znajomości? i tu sedno
tematu - zawoalowane :)))

Mason...

1. Data: 2002-07-30 17:48:44

Od: "-=\\Pioter/=-" <p...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 Jul 2002 18:57:10 +0200, "Masoneczka"
<m...@p...onet.pl> wrote:

>Z pewnoscia nie masz klopotów z nawiazywaniem znajomosci? i tu sedno
>tematu - zawoalowane :)))
>
>Mason...

Funkcjonuje calkiem niezle jako kolega, ale na tym koniec. Nie ma u
mnie zadnego widocznego polaczenia (albo jest zablokowane) pomiedzy
popedem s. a jakim realnym zewnetrznym dzialaniem. Wlasciwie wynika to
z niezdolnosci to nawiazywania bliskich, takich intymnych kontaktow
miedzyludzkich i nie o sam seks tu chodzi.
Nigdzie nie napisalem ze jak dowiem sie co kasuje poped, to od razu
bede to zarl garsciami ;-> Chce po prostu wiedziec [!]

Piotr

1. Data: 2002-07-30 17:56:29

Od: Marsel <ic5070_@/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

w poprzednim art. <8...@4...com>,
szanowny kol. "-=\\Pioter/=-" <p...@f...sos.com.pl> pisze, ze:
<...>
> Funkcjonuje calkiem niezle jako kolega, <itd>

poped to raczej zdrowa rzecz.. chyba ze niszczy te bliskie realacje
to moze lepiej seksuolog lub inny 'intymnolog'?
tak mi sie cos zdaje

1. Data: 2002-07-30 18:53:24

Od: "Silvio Manuel" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> poped to raczej zdrowa rzecz.. chyba ze niszczy te bliskie realacje
> to moze lepiej seksuolog lub inny 'intymnolog'?
> tak mi sie cos zdaje

W takim razie musisz żyć bardzo niezdrowo :-) Przy okazji postu o głupocie
napisałeś, że palisz (kilka postów wyżej również) a to cholernie obniża
popęd.

pzdr
Silvio Manuel

witam