zniesienie popedu

1. Data: 2002-07-30 19:24:05

Temat: Re: zniesienie popedu
Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsel"
> poped to raczej zdrowa rzecz.. chyba ze niszczy te bliskie realacje
> to moze lepiej seksuolog lub inny 'intymnolog'?

On ma kłopoty z kontaktami z płcią przeciwną i chce zniszczyć
swój popęd seksualny, więc atakuje siebie i tu najpierw psycholog
jest potrzebny.

Mason...

1. Data: 2002-07-30 19:31:58

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nina M. Miller"

> Juz lepiej sie po prostu onanizuj. Zdrowsze i jakze przyjemniejsze ;)

To zaburza kontakty z druga płcią u onanizującej się młodej osoby,
która nie poznała "prawdziwego" seksu, ponoć wywołuje poczucie winy :(
Myślę, że moze stać się częstym nawykiem, a nie o to tu chodzi, tylko
IMO o bratnią duszę :)
Mam wrażenie, że ten chłopak dokonuje autodestrukcji i rozwiązaniem
jednak jest szukanie partnera :|

Masoneczka

1. Data: 2002-07-30 19:35:11

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Kruzel"

> Wlasnie przeczytalem, ze nawet kastracja nic nie pomoze.

Chyba, że (demonicznie napiszę) wykastruje się odpowiedni
fragment mózgu :(((

Mason ....

1. Data: 2002-07-30 19:35:40

Od: "Marsel" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Silvio Manuel" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ai6nas$cc2$1@news2.tpi.pl...
<...>
> napisałeś, że palisz (kilka postów wyżej również) a to cholernie
obniża
> popęd.

w tym watku nie rozmawiamy o moich s-eks-problemach :)

1. Data: 2002-07-30 19:41:14

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "-=\Pioter/=-"
> Funkcjonuje calkiem niezle jako kolega, ale na tym koniec. Nie ma u
> mnie zadnego widocznego polaczenia (albo jest zablokowane) pomiedzy
> popedem s. a jakim realnym zewnetrznym dzialaniem. Wlasciwie wynika to
> z niezdolnosci to nawiazywania bliskich, takich intymnych kontaktow
> miedzyludzkich i nie o sam seks tu chodzi.

Czego obawiasz sie? Spróbuj umawiac sie z dziewczetami :)
Kazdy ma jakies obawy, leki, czegos nie potrafi - nikt nie jest doskonaly
ani samowystarczalny i chyba to sprawia, ze ludzie potrzebuja sie wzajemnie.
Kilka nieudanych randek lub ich brak nie przesadza, abys unikal dziewczyn.

> Nigdzie nie napisalem ze jak dowiem sie co kasuje poped, to od razu
> bede to zarl garsciami ;-> Chce po prostu wiedziec [!]

Nie wiem, to wkomponowane w biologie czlowieka, moze idz do androloga
i przepisze Tobie jakis zestaw hormonalny, to sytuacja chemiczna sie
ustabilizuje. Przestan o tym myslec i silna wola, powiedz nie, to pewnie
poped troszke nie bedzie Cie nekac, wygrasz :))))
Na pewno pomagaja cwiczenia fizyczne - silownia, zmeczenie, stres.

Mason...

1. Data: 2002-07-30 19:44:50

Od: "Marsel" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
<...>
> jest potrzebny.

nie dramatyzuj..
moze na poczatek wystarczyloby gdyby uzmyslowil sobie (jak mi sie
zdlanie aseksulanie zdaje na podstawie paru slow), ze

zamiast sie ograniczac lepiej sie rozwijac

(a juz na pewno na tym polu:)
i to nie dla samego seksu, bo duzo atrakcyjniejsza i warta zachodu jest
bliskosc kontaktu

no bo co tu duzo gadac, to o czym mysli wydaje mi sie troche naiwne, a
napewno dosc radykalne.. jesli w ogole rozwiazanie a ni etylko gmatwanie
sprawy.
bo intymnosci i tak cholernie brak, z popedem czy bez.
to znaczy - tak slyszalem ;)

1. Data: 2002-07-30 21:36:52

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napisałeś, że palisz (kilka postów wyżej również) a to cholernie obniża

Sorry ( znów mnie napadną ;>), ale nie.
E:)

1. Data: 2002-07-30 21:53:58

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

p...@f...sos.com.pl (-=\\Pioter/=-) writes:

> Jak by ci tu powiedziec ? Jest to jakis wentyl, ale frustrujacy na
> dluzsza mete. W sumie to zadne rozwiazanie.

No to nie zostaje Ci nic innego jak znalezc jednak sobie jakas
dziewczynek/kochanke albo zdecydowac sie na platny seks.

Coz tu innego mozna poradzic???
--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2002-07-30 23:35:08

Od: Dominik (Olorin) Koza <k...@c...pl-antyspam> szukaj wiadomości tego autora

who: p...@f...sos.com.pl (-=\\Pioter/=-); address:
p...@f...sos.com.pl (-=\\Pioter/=-); when: Tue, 30 Jul 2002
07:13:59 GMT; wrote:

> Czy istnieja jakies substancje znoszace poped seksualny ? W miare
> mozliwosci pozbawione innych efektow i ogolnie dostepne.
> Mysle ze latwiej byloby mi znosic samotnosc gdybym mial przynajmniej
> taka furtke.

ponoc kastracja pomaga, ale lepiej sie zastanow czy az tak bardzo tego
potrzebujesz ;]

--
Pozdrowienia,
Dominik (Olorin) Koza, czyli asinus asinorum ;]

k...@c...pl

"to nic nie boli, wiec wyrwij sie z mentalnej niewoli" (staszewski) ;]

1. Data: 2002-07-31 09:58:01

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EvaTM"

> Sorry ( znów mnie napadną ;>), ale nie.

Ewo :) a co powiesz o zestawie alkohol a seks?

Ania

witam
Re: Takie ladne, do przemyslenia
Re: Takie ladne, do przemyslenia