znow jestem glodna

41. Data: 2004-02-01 09:24:55

Temat: Re: znow jestem glodna
Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 01 Feb 2004 09:33:01 +0100, na pl.misc.dieta, s(00)mal napisał(a):

> Czyli ten montignac to jedna wielka komercyjna swinia;> Gosc strasznie
> neguje wysilek fizyczny w celu chudniecia. Nie podzielam jego zdania ofkoz.

A jak on argumentuje tę niechęć do ćwiczeń ?

> BTW Teraz nie tyje. Gdybym zaczal cwiczyc w celu zrzucenia tluszczu i
> udalo by mi sie go zrzucic to czy bym utrzymal bez zmiany nawykow
> zywieniowych?

Myślę, że jeśli nie zmieniłbyś nawyków wraz z podjęciem aktywności
fizycznej, ani po zakończeniu tej aktywności, to byś przytył.

--
Eva Sheers

42. Data: 2004-02-01 17:58:51

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Feb 2004 10:24:55 +0100, Evunia <j...@s...net>
napisał:

> A jak on argumentuje tę niechęć do ćwiczeń ?

"Bo w ameryce wszyscy biegaja i nikt nie chudnie". Twierdzi, tez, ze aby
spalic kilo tluszczu trzeba 30 godzin ostrego wysilku fizycznego. Takie
uproszczenia sa bez sensu jakby.

Hehe, ale jaja z ta ameryka. Jeden mowi, ze amerykanie mimo, ze biegaja
duzo itp. sa grubi; inny mowi, ze sa grubi bo za duzo wegli jedza; na
www.racjonalista.org.pl (czy jakos tak) znalazlem art, jakie to mleko jest
zle podpierany stwierdzeniem, ze w ameryce jest mania na mleko i dlatego
wszyscy sa tacy grubi... jej... Smieszne:)

> Myślę, że jeśli nie zmieniłbyś nawyków wraz z podjęciem aktywności
> fizycznej, ani po zakończeniu tej aktywności, to byś przytył.

No tez mi sie tak wydaje. Nawet nie wiem po co pytalem;))

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[HP-820]
"I zwątpienie w labiryntach samotności...;(" -Grammatik/Wiatrucień

43. Data: 2004-02-01 18:33:04

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 01 Feb 2004 18:58:51 +0100, na pl.misc.dieta, s(00)mal napisał(a):

> [...]
> zle podpierany stwierdzeniem, ze w ameryce jest mania na mleko i dlatego
> wszyscy sa tacy grubi... jej... Smieszne:)

Jak widać nie mamy (my, Polacy) monopolu na to, że gdzie 2 osoby, tam 3
sprzeczne opinie na każdy temat :D

--
Eva Sheers

44. Data: 2004-02-01 20:56:03

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> napisał w wiadomości

> www.racjonalista.org.pl (czy jakos tak) znalazlem art, jakie to mleko jest
> zle podpierany stwierdzeniem, ze w ameryce jest mania na mleko i dlatego
> wszyscy sa tacy grubi... jej... Smieszne:)

No to dodajmy jeszcze stwierdzenie, że amerykanie są tacy grubi, bo atkins
tam jest popularny jak nigdzie indziej;-))) "ustawianie" faktów w celu
wykazania prawdziwości z góry ustalonego wyniku można znaleźć w co drugiej
wypowiedzi np. niektórych optymalnych.

Pozdrawiam,
Adam

45. Data: 2004-02-01 21:03:49

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 1 Feb 2004 21:56:03 +0100, na pl.misc.dieta, Adamo 2. napisał(a):

> No to dodajmy jeszcze stwierdzenie, że amerykanie są tacy grubi, bo atkins
> tam jest popularny jak nigdzie indziej;-)))

Oj, Adasiu, chcesz mnie zniechęcić do Atkinsa ? ;)

--
Eva Sheers

46. Data: 2004-02-01 21:07:47

Od: "[edymon]" <e...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamo 2. napisał:

> No to dodajmy jeszcze stwierdzenie, że amerykanie są tacy grubi, bo atkins
> tam jest popularny jak nigdzie indziej;-)))

Hehe, szczegolnie popularny w atkinsie jest hamburger i frytki:-) Juz od
trzeciego roku zycia...:-)
Edytka
[edymon]

47. Data: 2004-02-01 21:24:37

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <j...@s...net> napisał w wiadomości

> Oj, Adasiu, chcesz mnie zniechęcić do Atkinsa ? ;)

Nie, jeszcze nikt mi za to nie płaci... jedynie pokazałem równie marnej
jakości kojarzenie faktów;-)))

Pozdrawiam,
Adam

48. Data: 2004-02-03 23:12:34

Od: "skrzato" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zgrzeszyłaś, więc możesz sobie dietę na dziś zupełnie odpuścić i
korzystasz
> z "wolnego" dnia jedząc sobie jeszcze dodatkowo coś "dobrego" mimo, że nie
> jesteś głodna- ot tak, żeby nie stracić okazji, bo od jutra znów dieta. A
> Twoja siostra, któa w ogóle nie myśli od odchudzaniu, zje dopiero, jak
> zgłodnieje, może nawet następnego dnia. Dlatego Ty przytyjesz, bo zjesz
cos
> jeszcze z "obowiązku", a ona nie, bo poczeka z kolejną porcją jedzenia,

> zużyje "zapas" zrobiony w KFC. Jest w tym coś, czy nie bardzo?

zupelnie nie tak :)
najczesciej wiem, ze spotkam sie z siostra, wiec wczesniej nic nie jem, lub
jesli czuje glod jem malo (mniej) i przygotowuje sie do spotkania,
ploteczek i np kfc. Nie traktuje tego jako grzechu, nie mam wyrzutow
sumienia, mialabym gdybym do kfc dorzucila wielkiego shaka :))) Generalnie
wyrzuty mnie lapia tylko po slodkosciach :))
Siostra je wiecej i czesciej ode mnie. Jako osoba szczupla moze sobie
pozwolic. Wiedzac, ze spotka sie ze mna zjada normalne posilki, a potem
wcinamy jeszcze cos na miescie :)

> Chociaż.... jak byłam nastolatką, też się "odchudzałam":-) co polegalo w
> tamtym wieku ooczywiście na niejedzeniu:-) Wpadałam w tryb głodowy i
> przestawałam chudnąć jedząc mniej niż moja koleżanka, która wcinała
> codziennie słodycze. Efekt jednak jakiś był- ja zaczęłam uważać, co jem,
ona
> zaś myślała, że wszystko jej wolno i w końcu zaczęła tyć. Metabolizm jej
się
> zwolnił albo coś, nie wiem. A może zaczęła się "odchudzać" i stąd ten
> efekt;-)

Ja tak naprawde nigdy nie odchudzalam sie swiadomie, tzn, nie stosowalam
diet. Moze dwa razy sie skusilam. Jesli chudlam to tylko poprzez cwiczenia
:) lub przejscie na mniejsze porcje zywieiowe, ale te porcje wciaz byly
normalne (nie glodzilam sie)

to tak z opoznieniem trzy grosze ode mnie :))
pzdr
skrzato

49. Data: 2004-02-03 23:23:07

Od: "skrzato" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po co jesc mniej?

zeby schudnac? ;)

po przeprowadzce bede mogla wprowadzic czetrze treningi, wiec moze wszystko
sie ureguluje :))

> Imo glod jest calkiem
> negatywnym uczuciem.

niom :>
tez go nie lubie

> A moze tak jest bo ci to wpajano przez lata?;)

nie, to raczej efekt obserwacji;
u mnie kazdy ma tak, ze jak przestaje jesc to chudnie, mnie jakos to dzialac
ne chcialo :>

> Hmm... dobrze napisala misiczka na swojej stronie. Ta dieta pomoze osobom
> u ktorych otylosc spowodowana jest zlym funkcjonowaniem trzustki.
>
> BTW A co ci szkodzi sprawdzic?

kusi mnie kusi
mialam poczytac o tym w lykend, ale sie nie udalo
remont i inne sprawy, a teraz ospa corki :> chyba wezme urlop od domu ;))

> BTW a co na takim tai chi sie robi? Pierwotnie byla to sztuka walki
> (wlaciwie tai ji quan)...

teraz tez jest to sztuka walki
ale najpierw trzeba nauczyc sie ciagu, ktory jakby wprowadza, sluzy tez
zdrowotnie i ta spokojna fomra tei chi tez ma tradycja liczona juz setkach
lat :)
my sie tam rozciagamy i cwiczymy, jest milo, mozna sie ne zle socic i
zakwasow sobie narobic :) tylko, ze raz w tygodniu to malo :>

> Tez tak mam:) Np. od razu po obiedzie biore jogurt. Od razu po sniadaniu
> chce slodkiej herbaty, albo chocby bulki. To raczej nie jest normalne...

nio wlasnie
teraz trza znalezc przyczyne i ubic gadzine :>

> No, tu moglabys rzucic to slodzenie:///

ech, jakos mi tego brakuje
ale cojakis czas daje sobie szanse ;))

> musialabys rzucic ten chleb, jesli chcesz jesc z serem.

rzucilam
kilka ndi nie jadlam i znow nie budze sie glodna
maly sukces :)

> I tu zonk:(( Najlepiej IMO gdy jesz 5-6 malych posilkow.

ni emoge
po 1 nie czuje glodu i potrzeby
po 2 nie mam na to czasu :>

> No to w sumie OKA:) Wyrzucilabys cukier i tego knoppersa, jadla kotlet bez
> panierki i rozdzielila to na 6 posilkow:)

chyba najgorzej to bedzie ztymi 6 posilkami :))

> Kiedys czytalem taka ksiazke Tonego Buzana. Zniechecilem sie. Nie robilem
> postepow. W dodatku autor pisal, ze tu nie chodzi o czytanie i rozumienie
> wszystkiego tylko o szukanie potrzebnych informacji. Z drugiej strony
> podawal info o osobach ktore po jednym spojrzeniu na strone znaja juz cala
> jej zawartosc. Kurcze, jaka przydatna umiejetnosc:)

niom
corka znajomej robila kirs i ponoc dziala,
pochlani ksiazki w tempie :)
fajna rzecz

pzdr
skrzato

50. Data: 2004-02-05 16:08:51

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Feb 2004 00:23:07 +0100, skrzato <a...@m...pl> napisał:

> zeby schudnac? ;)

sa lepsze sposoby:) Np. obnizony poziom insuliny (tak jak na MM) powoduje,
ze sa wykorzystywane tluscze jako zrodlo energii

> po przeprowadzce bede mogla wprowadzic czetrze treningi, wiec moze
> wszystko
> sie ureguluje :))

Looz:) A co trenujesz?

> nie, to raczej efekt obserwacji;
> u mnie kazdy ma tak, ze jak przestaje jesc to chudnie, mnie jakos to
> dzialac
> ne chcialo :>

A moze bys tak od razu przezucila sie z tych twoich mordeg na MM? Hafsa
bodajze tak zrobila... z 13'tki na MM...

> kusi mnie kusi
> mialam poczytac o tym w lykend, ale sie nie udalo
> remont i inne sprawy, a teraz ospa corki :> chyba wezme urlop od domu ;))

Ototo;)

> [...]
> my sie tam rozciagamy i cwiczymy, jest milo, mozna sie ne zle socic i
> zakwasow sobie narobic :) tylko, ze raz w tygodniu to malo :>

Nom:) Najlepiej to chyba cwiczy 3 razy w tygodniu... obojetnie co:)

> nio wlasnie
> teraz trza znalezc przyczyne i ubic gadzine :>

Uzaleznienie od cukru?;) Eva chyba pisala cos o tym. Osoby otyle maja
napady glodu, a gdy schudna to te napady mijaja...

> ech, jakos mi tego brakuje
> ale cojakis czas daje sobie szanse ;))

zastap moze cukier p. miodkiem?

> ni emoge
> po 1 nie czuje glodu i potrzeby
> po 2 nie mam na to czasu :>

Uuu... to cienko...

> chyba najgorzej to bedzie ztymi 6 posilkami :))

Dobra, nie jest to konieczne. Sam montignac pisze, zeby jesc 3 posilki.
Ale dla mnie 3 duze posilki to szybkie uczucie glodu. 6 posilkow to
szybszy metabolizm...

I wszystko z tych ksiazek rozumie?:)

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[zepsute HP-820:((]
"Młodzieniec zanurzył się w Duszy Świata i ujrzał, że Dusza Świata jest

Duzo wiedzy i tematow
IG alkoholi oraz dobry "neutralizator"
ODCHUDZAJĄCE PLASTRY
przygotowania do maratonu