Re: znow maszyna

From: "JotHa" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: znow maszyna
Date: Wed, 14 May 2003 12:24:07 +0200
Sender: j...@p...onet.pl@opeclin1.opec.grudziadz.pl

> Ja mam Ci tylko do powiedzenia, ze w przypadku zamawiania poczta, przez
> internet itp zakupow wysylkowych masz prawo do 10 dni od daty zakupu
zwrocic
> towar bez podawania prtzyczyny. Ryzykujesz tylko koszty transportu w obie
> strony (tak mi sie wydaje z tym transportem).

Masz zupelna racje !
Ostatnio zamawialam i ciuchy z BonPrix-a i te mate i nozyk, nie mowiac juz o
ksiazkach....
Najgorzej balam sie ciuchow, ze poprostu nie zmieszcze sie, ze tkanina okaze
sie inna, itp...Jednak w kazdym przypadku mialam prawo zwrotu towaru. Z
reszta moja mama wielokrotnie kupowala ze sklepow telewizyjnych, odsylala,
reklamowala, itp... zawsze bez problemow !
A co do samej maszyny hmm...tez widzialam ja w gazecie. Poszlabym do sklepu,
popytala... A moze w necie Lucznik ma strone ?!?

Pozdrawiam
Asia