znowu malo psychologii

1. Data: 2000-01-05 17:24:38

Temat: znowu malo psychologii
Od: "Ewa Krasnodębska" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Znow Drodzy Grupowicze zauwazylam, ze coraz mniej mamy na Naszej liscie
watkow psychologicznych...juz nawet nie chodzi mi o rzeczy typu "jak sie
odkochac?", bo niektorzy nie potrafia sobie z tym samemu poradzic i szukaj
pomocy u innych (i zgidze sie, ze gdzie indziej mozna jej szukac jak nie u
"psychologow z zamilowania"....)
Ale Kochani!!!! Prosby o zyczenia urodzinowe dla kolezanki z pracy????? toz
to przeciez nie koncert zyczen!!!!! Albo wyzalanie sie, ze ktos kogos w
necie zle potraktowal????? Nie jest to pierwszy, ani ostatni raz, zapewniam.
Proponuje wiec, ze zanim kazdy z nas cos napisze, zastanowmy sie naile ma to
zwiazek z psychologia (i zeby was uprzedzic!!! zdaje sobie sprawe, ze moj
post tez nie jest wybitnie z psychologia zwiazany. Jednoczesnie zdaje sobie
sprawe, ze narazam sie niniejszym na straszna krytyke, ale ktos musial to
zrobic. Szkoda czasu sciagac posty, ktore z psychologia (dla ktore,j tak na
marginesie, sie tutaj znalazlam) nic wspolnego nie maja....
Dziekuje za przeczytanie tego lisciku i zamykam oczy!!!!!!! :-)))))
Pozdrowienia
EWA

1. Data: 2000-01-05 20:57:01

Temat: Re: znowu malo psychologii
Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Swiete slowa :)))
Wstawic w ramke i postawic na biurku ;))))
pa
spider.

1. Data: 2000-01-05 21:51:34

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Krasnodębska napisał(a) w wiadomości:
<38737dc6$0$1098@reader3.casema.net>...
> [...]
>marginesie, sie tutaj znalazlam) nic wspolnego nie maja....
>Dziekuje za przeczytanie tego lisciku i zamykam oczy!!!!!!! :-)))))

Każda grupa dyskusyjna składa sie z różnych ludzi - jedni piszą poważne
tematy, drudzy wymyślą cos lekkiego, czasami głupiego. Ale to cały urok.
Urozmaicenie.
Nie traktuj tego tak serio - trochę luzu i humoru. Np. listy Małej są
niekoniecznie związane z psychologią, ale je lubię. Bo są takie na luzie. Co
dziewczyna chce to napisze. I odpiszemy...
Zróżnicowanie tematów, a co za tym idzie ich powagi tylko urozmaica ta
ciekawą grupę dyskusyjną. Nie ukrywam - lubię ją. Dlatego tu piszę.
Jest fajnie.

Machalas

1. Data: 2000-01-06 16:46:53

Od: a...@f...com.pl (Axel D.) szukaj wiadomości tego autora

Ewa Krasnodębska wrote:

> [...]
> Proponuje wiec, ze zanim kazdy z nas cos napisze, zastanowmy sie naile ma to

to sie nazywa SPAM i jest powszechnym zjawiskiem w swiecie newsow :-)
na niektorych listach jest wiecej spamu niz normalnych tematow.
pod tym wzgledem psp jest jeszcze bardzo "czysta".

axel d.
--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-06 17:47:46

Od: "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Krasnodębska napisał(a) w wiadomości:
<38737dc6$0$1098@reader3.casema.net>...
>Znow Drodzy Grupowicze zauwazylam, ze coraz mniej mamy na Naszej liscie
>watkow psychologicznych...

Słuszna uwaga. Niedawno weszłam na grupę "medycyna" i to, co tam się dzieje,
to istny horror, bałagan, kakofonia. Posty z bioenergoterapii wymieszane z
białaczkami, astmą, brakiem apetytu, niedomykalnością zastawki, aborcją,
eutanazją, stwardnieniem rozsianym, ginekologią, ortopedią, łuszczycą,
kasami chorych i psychiatrią. Najwięcej naturalnie rad w stylu "jedna baba
drugiej babie". A przecież nawet laicy , nie mówiąc o lekarzach, którzy tam
przypadkowo zabłądzili wiedzą, że medycyna dzieli się na wiele specjalności.
To samo jest z psychologią.: Istnieje psychologia pracy, psychologia sądowa,
psychologia wychowawcza, defektologiczna, kliniczna .
Dlatego, celem wprowadzenia porządku i usprawnienia orientacji w postach
dotyczących indywidualnych zainteresowań piszących - proponuję sygnowanie
tematów postów literkami pp, ps, pw, pd, pk.
Każdy może przytoczyć kilkanaście postów nie związanych z psychologią jak
np. rok 2000, milenium itd a wiele sprowadza się wyłącznie do problematyki
bardziej społeczno-moralnej i prezentacji własnych upodobań /"wolne
związki", "rozwód", "problemy z dziewczyną" etc. niż sensu stricte
psychologii.
Dorrit

1. Data: 2000-01-06 18:40:08

Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pewnego dnia "Ewa Krasnodębska" napisala:

> [...]
> marginesie, sie tutaj znalazlam) nic wspolnego nie maja....
> Dziekuje za przeczytanie tego lisciku i zamykam oczy!!!!!!! :-)))))

nasze grupki sa po to, zeby kazdy mogl pisac to,
co mu lezy na sercu (a psychologiczna zwlaszcza)
to nie szkola i nie lekcja matmy, zeby pod lawka nie mozna bylo czytac
poezji
ludzie, wyluzujcie toche
kazdy pisze o czy moze
nie mozemy komus powiedziec: nie pros o zyczenia dla kolezanki!
osobiscie wydaje mi sie smieszne, ze ktos chce wplynac na osoby, ktorych nie
zna
kazdy pisze jak umie najlepiej
a pedanci niech zostana na matmie i dalej skladaja ubranka w kostke

pozdrowki
mała

1. Data: 2000-01-06 19:50:37

Od: g...@c...pl (Henryk Galuhn) szukaj wiadomości tego autora

mała wrote:

> [...]
> zna
> kazdy pisze jak umie najlepiej
> a pedanci niech zostana na matmie i dalej skladaja ubranka w kostke

Masz racje! "Nasze" grupki sa po to, zeby kazdy mogl pisac to, co mu lezy
na sercu, pod warunkiem, ze dotyczy nauki zwanej psychologia.
Zasada jest prosta - psychologia dla psychologow (lub przynajmniej
psychoamatorow). Ty zas wprowadzasz inna zasade. Jestem ciekawy, czy
w w swoim zyciu tez tak robisz. Na przyklad jak chcesz sie zabawic,
to idziesz do apteki, wlaczasz muzyke i sie bawisz, bo tam jest pelno
"smutasow". W aptece kupuje sie lekarstwa, a nie tanczy. Tak samo na
tej liscie porusza sie tematy za zakresu psychologii (wiesz wogole co to
jest?) i nie jest to lista towarzyska. Jesli szukasz przyjaciol do Kolka
Wzajemnej Adoracji to moze powinnas sprobowac na jakies innej liscie
(albo na IRC).

Pozdrowienia,
Henry

--

_ _
| __ / -_) ' \| '_| || | _|_|_
|_||_\___|_||_|_| \_, | (. .)
tel. 601 67-63-82 |__/ -ooO--(_)--Ooo-
--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-06 20:19:17

Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Henryk Galuhn" <g...@c...pl> wrote in message

> [...]
> jest?) i nie jest to lista towarzyska. Jesli szukasz przyjaciol do Kolka
> Wzajemnej Adoracji to moze powinnas sprobowac na jakies innej liscie

zgadzam sie
ale po co zaraz atakowac czlowieka, ktory o cos poprosil
badzmy ludzmi a nie potworkami
nie zwalczajmy sie
nie naskakujmy na siebie
w koncu nie o to chodzi
a jesli o ciebie chodzi to jestes straszny realista
i cynik
i jestes ubogi wewnetrznie
wiec nie atakuj mnie jesli nie wiesz za bardzo o co chodzi
nie plec, co ci slina na jezyk...
bo ranisz innych
btw "w ogole" pisze sie oddzielnie

mała

1. Data: 2000-01-06 22:41:34

Od: "12@" <c...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

mała <m...@p...onet.pl> wrote in message

> "Henryk Galuhn" <g...@c...pl> wrote in message
> liscie

[...]
> [...]
> nie naskakujmy na siebie
> w koncu nie o to chodzi
> a jesli o ciebie chodzi to jestes straszny realista

A na dodatek pewnie murzyn, zyd, mason i... i CYKLISTA!!!

> wiec nie atakuj mnie jesli nie wiesz za bardzo o co chodzi
> nie plec, co ci slina na jezyk...
> bo ranisz innych
> btw "w ogole" pisze sie oddzielnie
>
> mała

Witajcie!
Ja osobiscie uwazam sie za czlowieka tolerancyjnego, ale... no nie
wytrzymalem. Mala czy ty potrafisz tylko pisac? czy umiejetnosc czytania
jest Ci obca? bo jezeli nie to nie wiem czemu nie czytasz tego co piszesz.
Natomiast twoj brak konsekwencji jest wprost uzekajacy, pozwole sobie
zacytowac: "nie zwalczajmy sie, nie naskakujmy na siebie" i dwie linijki
dalej: "a jesli o ciebie chodzi to jestes straszny realista...i ubogi
wewnetrznie".
A ty Henry to powinienes sie wstydzic! zraniles to niewinne dziewcze, tylko
niestety nie wiem czym, chyba tym Kolkiem Wzajemnej Adoracji, w ramach
przeprosin powinienes ja zaprosic na tance, sadze ze apteka byla by
odpowiednim miejscem:>
Natomiast jezeli chodzi o merytoryczna czesc calego zagadnienia, to Mala
powiedz, byla bys zadowolona jak bym zaczal publikowac na tej liscie
przepisy zaczerpniete z ksiazki kucharskiej? No to chyba nie moja wina ze to
wlasnie lezy mi na sercu, no nie?

Pozdrawiam wszystkich serdecznie, a niektorym zycze odejscia od postawy "Kto
ma inne zdanie niz ja ten jest gupi"
Michal Kepinski aka Cybot

...za wszystkie bledy ortograficzne zaluje...

1. Data: 2000-01-06 23:16:33

Od: "bozenakp" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

12@ napisał(a) w wiadomości: <8535os$8et$1@aquarius.webcorp.com.pl>...

Mala
>powiedz, byla bys zadowolona jak bym zaczal publikowac na tej liscie
>przepisy zaczerpniete z ksiazki kucharskiej? No to chyba nie moja wina ze
>wlasnie lezy mi na sercu, no nie?

Dlaczego nie, jestem za...Ale pod warunkiem, ze sprawdzone i zaprosisz na
degustacje!
No i lepiej, ze na sercu, a nie na zoladku...lezy , znaczy....
A mala, to mala - tez milutko miec mala na grupie - wiersze pisze
niechcacy....
No, moze sie troche wyglupiam, ale teraz jestem gotowa polubic nawet moich
wrogow osobistych, a mala to milutki kotek.
Acha, jakby mialo dojsc do tej degustacji , to Bartek N. jest tez podobno
niezlym kucharzem. Moze pomoze.

> [...]
>Michal Kepinski aka Cybot
>
>-------------------------------------------
>...za wszystkie bledy ortograficzne zaluje...

W koncu, czy jedzonko nie jest jednym z czynnikow, ktory powoduje, ze mamy
chec do zycia, lepszy (lub gorszy) nastroj?
Tez temat.
Niestety....

Kubus Fatalista.
Bozena