znowu malo psychologii

1. Data: 2000-01-07 02:08:31

Temat: Odp: znowu malo psychologii
Od: "Czarek" <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Michal Kepinski aka Cybot:
> ......... No to chyba nie moja wina ze to wlasnie lezy mi na sercu, no
nie?

Na innych grupach jest z grubsza to samo a nawet gorzej - nic nowego.
Mala rzeczywiscie IMO troche przesadza - ale to nic groznego jeszcze. :)
Z czasem nauczy sie pewnie. ;)

> Pozdrawiam wszystkich serdecznie, a niektorym zycze odejscia od postawy
"Kto
> ma inne zdanie niz ja ten jest gupi"

Wlasnie! Czasami to az strach sie odezwac. Popieram. :)

Pozdrawiam.
--
Czarek

> ...za wszystkie bledy ortograficzne zaluje...

...i ja rowniez zaluje, a co... :]

1. Data: 2000-01-07 04:23:38

Temat: Re: znowu malo psychologii
Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Henryk Galuhn napisał(a) w wiadomości:
<9...@g...newsgate.pl>...

> [...]
>Zasada jest prosta - psychologia dla psychologow (lub przynajmniej
>psychoamatorow). Ty zas wprowadzasz inna zasade. Jestem ciekawy, czy
>w w swoim zyciu tez tak robisz. Na przyklad jak chcesz sie zabawic,
>to idziesz do apteki, wlaczasz muzyke i sie bawisz, bo tam jest pelno
>"smutasow". W aptece kupuje sie lekarstwa, a nie tanczy. Tak samo na
>tej liscie porusza sie tematy za zakresu psychologii (wiesz wogole co to
>jest?) i nie jest to lista towarzyska. Jesli szukasz przyjaciol do Kolka
>Wzajemnej Adoracji to moze powinnas sprobowac na jakies innej liscie

... ale z drugiej strony nie przesadzaj.
Zgoda, listy Małej (o czym już wspominałem) mogą odbiegac od ogólnie
przyjętych tematów psychologicznych. Mogą nie zawierać treści ściśle
związanych z tą grupą.
Ale są lużne - i to jest ważne. Dziewczyna pisze szczerze o tym, co chce i
ja to lubię. Przecież odrobina humoru nikomu nie zaszkodzi. Tak jak pomysł
Grzegorza o życzenia urodzinowe dla Magdy. Tak jak różne pytania Małej, czy
jej opinie o innych. To jest fajne, bo pozwala na oderwanie się od
poważnych, długich wywodów stricte psychologicznych innych grupowiczów -
owszem, mądrych, ważnych, ciekawych.

Lekcja matematyki prowadzona "na luzie" jest o wiele ciekawsza, niż taka
oparta na suchych definicjach, wzorach, rysunkach. Chociaż to przedmioty
ścisły i wydawałoby się drętwy.

Po za tym, to co pisze Mała jest związane z psychologią. Tylko ujęte w
luźny, swobodny styl.

Machalas

1. Data: 2000-01-07 07:10:56

Od: Mariusz Grzeca <m...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 6 Jan 2000, mała wrote:

<snip>
> i jestes ubogi wewnetrznie
<snip>
> nie plec, co ci slina na jezyk...
<snip>
> btw "w ogole" pisze sie oddzielnie
<snip>

**plonk**

1. Data: 2000-01-07 09:38:36

Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a Machalas po raz kolejny stanal w obronie malej i napisal:

> [...]
> ścisły i wydawałoby się drętwy.
>
> Po za tym, to co pisze Mała jest związane z psychologią. Tylko ujęte w

hihi
ojej
ja nie chcialam nikogo obrazac
i rozumiem tego pana, ktory sie sprzeciwial postom niezwiazanym
z psychologia
nie rozumiem czemu tak dobitnie probowal zarysowac moja osobowosc, ale
mniejsza o to...
dzisiaj jestem wesola i wsztstkich lubie!
ludzie!
"nie zjadajmy sie. bo nie zmartwychwstaniemy. naprawde."
"kazdy kiedys umirera ale nie kazdy tak naprawde zyje (...)"
to moze juz skonczymy potoki obrazania sie nawzajem..?

btw: machalas! nie rozpieszczaj mnie tak, bo poczuje do ciebie sentyment
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

3majcie sie
mała

1. Data: 2000-01-07 13:03:08

Od: g...@c...pl (Henryk Galuhn) szukaj wiadomości tego autora

mała wrote:

> "Henryk Galuhn" <g...@c...pl> wrote in message
> liscie
>
> zgadzam sie
> ale po co zaraz atakowac czlowieka, ktory o cos poprosil
> badzmy ludzmi a nie potworkami
> nie zwalczajmy sie
> nie naskakujmy na siebie
> w koncu nie o to chodzi
> a jesli o ciebie chodzi to jestes straszny realista
> i cynik
> i jestes ubogi wewnetrznie
> wiec nie atakuj mnie jesli nie wiesz za bardzo o co chodzi
> [...]

Przepraszam za tak agresywny post. "Male" ;-) urozmaicenie zawsze jest
dobre, ale nie chcialbym, zeby sie to powiekszylo.

Pozdrowienia,
Henry

PS I Jestem koszmarnym realista, choc wiekszosc znajomych mowim ze
jestem ogromnym idealista (np. marze o idealnych listach dyskusyjnych).

PS II Nie jestem cynikiem, tylko jestem zlosliwy.

PS III Z tym "w ogole" to tez mialem watpliwosc i bylem swiecie przekonany,
ze jednak poprawilem na oddzielnie :-).
--

_ _
| __ / -_) ' \| '_| || | _|_|_
|_||_\___|_||_|_| \_, | (. .)
tel. 601 67-63-82 |__/ -ooO--(_)--Ooo-
--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-07 14:54:09

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mała wyskrobała:
> [...]
>to moze juz skonczymy potoki obrazania sie nawzajem..?
>
>btw: machalas! nie rozpieszczaj mnie tak, bo poczuje do ciebie sentyment

He, he.....
Eno, nie przesadzaj. Ja nikogo nie rozpieszczam, ja tylko piszę to co myślę.
No, a że jest osoba, ktora sie z tym zgadza, to chyba dobrze, nie?
(tym bardziej, ze mało kto mnie rozumie..) ;))))))))

Machalas

1. Data: 2000-01-07 17:19:42

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mariusz Grzeca <m...@z...mimuw.edu.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.10.10001070808460.1309-100000@zod
iac.mimuw.edu.pl...
TRABUL wrote:

> On Thu, 6 Jan 2000, mała wrote:
>
> <snip>
> <snip>
> <snip>
> <snip>
>
> **plonk**

A coz to ??? Nastroj znowu obnizony ???

TRABUL

1. Data: 2000-01-07 19:44:49

Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Machalas" <w...@f...com.pl> wrote in message
> [...]
> No, a że jest osoba, ktora sie z tym zgadza, to chyba dobrze, nie?
> (tym bardziej, ze mało kto mnie rozumie..) ;))))))))

ojejusiu
ale tak malo osob pisze do mnie cos milego
ze dla mnie to jest jak rozpieszczanie
rozumiesz, prawda?

pozdrowki
mała