znowu o przebarwieniach

1. Data: 2004-01-25 10:05:42

Temat: znowu o przebarwieniach
Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może któras z Was uzywała przez jakiś czas kremu Oriflame Even Out (lub La
roche -posay Mela-D) na przebarwienia i moze podzielić się wrazeniami?Jakie
sa efekty/skuteczność.
Konczy mi się własnie Drula i chciałabym spróbowac czegoś innego, bardziej
skutecznego (Drula kiedyś ładnie mi rozjasnial przebarwienia,a tym razem
jakby gorzej-moze to skóra juz przyzwyczajona?:(
Szukałam w archiwum,ale niestety nic nie znalazłam na temat w kremów.

Z gory dzięki
Pozdr.
Kasia Ż

1. Data: 2004-01-25 10:34:00

Temat: Re: znowu o przebarwieniach
Od: "Pati" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Ż" > Może któras z Was uzywała przez jakiś czas kremu
Oriflame Even Out (lub La
> roche -posay Mela-D) na przebarwienia i moze podzielić się
wrazeniami?Jakie
> sa efekty/skuteczność.

Ja się może i podłączę do pytania, o ile te kremy też działają
rozjaśniająco. Chodzi mi o rozjaśnienie kawałka skóry i ew. plamy po
słoneczne (takie brązowe). Krem do plam może być do każdego rodzaju skóry,
natomiast rozjaśniający do delikatnej.
pozdrawiam
Patrycja

1. Data: 2004-01-25 10:58:17

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> roche -posay Mela-D) na przebarwienia Jakie sa efekty/skuteczność.
> Konczy mi się własnie Drula i chciałabym spróbowac czegoś innego, bardziej

napiszę czysto teoretycznie. Mela D jest raczej delikatnym kremem i jeśli
Drula przestał pomagać, to ja bym nie liczyła na Mela D. Even out nie znam.
Z mocniejszych niż Drula kremów na przebarwienia dobre są np. Isis Pharma
Unitone 4 (kwas glikolowy, arbutyna, wit.C, kwas kojowy) oraz Neostrata HQ
Gel (2% hydrochinonu, 3% kwasu kojowego, 5% kwasu laktobionowego, 5%
glukonolaktonu, 1% kwasu cytrynowego) lub Żel rozjaśniajacy (2%
hydrochinonu, 10% kwasu glikolowego). Oczywiście w połączeniu ze stałą
ochroną anty-UV (dobrze jeśli spf powyzej 40)

1. Data: 2004-01-25 12:00:20

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia Ż napisał:

> Może któras z Was uzywała przez jakiś czas kremu Oriflame Even Out (lub La
> roche -posay Mela-D) na przebarwienia i moze podzielić się wrazeniami?Jakie
> sa efekty/skuteczność.

Kiedys sie skusilam na Even Out w promocji, mialam nadzieje, ze
wyrowna koloryt i znikna mi takie ni to piegi, ni to blizny,
bo na mojej buzi wlasciwie po kazdym wyprysku zostaje
ciemniejszy slad. Calkiem mily krem i chyba nawet faktycznie
rozjasnia _minimalnie_ przebarwienia, ale na cuda bym nie liczyla.

Moze uda Ci sie po prostu zdobyc probke? (albo pare probek,
bo jedna to moze byc za malo, zeby zauwazyc efekt)

Pozdrawiam :)

BA

1. Data: 2004-01-25 12:03:51

Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> hydrochinonu, 10% kwasu glikolowego). Oczywiście w połączeniu ze stałą
> ochroną anty-UV (dobrze jeśli spf powyzej 40)

Czy znasz moze orientacyjne ceny podanych przez ciebie kremów oraz czy są
raczej dostępne tylko w aptekach czy tez w drogergiach?
Co do filtrów to latem mam 100 a zimą troche mniejsze (w zwiazku z tym ze
ciemno jak wychodze do pracy i ciemno jak wracam:(

Pozdr.
Kasia Ż

1. Data: 2004-01-25 13:02:27

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy znasz moze orientacyjne ceny podanych przez ciebie kremów oraz czy są
> raczej dostępne tylko w aptekach czy tez w drogergiach?

tylko w aptekach i czasem w internecie.
Unitone powinien kosztować ok.50zł
ceny Neostraty masz tu (w aptece trochę taniej, ale rzadko bywają)
http://www.bio-med.pl/neostratadetal.html

1. Data: 2004-01-25 13:21:40

Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tylko w aptekach i czasem w internecie.
> Unitone powinien kosztować ok.50zł
> ceny Neostraty masz tu (w aptece trochę taniej, ale rzadko bywają)
> http://www.bio-med.pl/neostratadetal.html

wielkie dzieki:)

Pozdr.
Kasia Ż

1. Data: 2004-01-25 16:10:46

Temat: przebarwienia a samoopalacze, bylo: Re: znowu o przebarwieniach
Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Barbara Anna" <b...@o...pl> wrote in message
> Kiedys sie skusilam na Even Out w promocji, mialam nadzieje, ze
> wyrowna koloryt i znikna mi takie ni to piegi, ni to blizny,
> bo na mojej buzi wlasciwie po kazdym wyprysku zostaje
> ciemniejszy slad.

moze sie opalasz, czy chodzisz na solarium, dlatego Ci sie po wypryskach
przebarwienia robia?
BTW slyszalam opinie, ze rowniez stosowanie samoopalaczy moze powodowac
przebarwienia, jesli sie je stosuje na niezagojona skore np. przy cerze
tradzikowej. Malo prawdopodobna wg. mnie teoria, przeciez samoopalacze
dzialaja tylko powierzchniowo, ale moze jakis specjalista sie wypowie??

Marlene

1. Data: 2004-01-25 16:21:28

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marlene napisał:

> moze sie opalasz, czy chodzisz na solarium, dlatego Ci sie po wypryskach
> przebarwienia robia?

Nie, tak po prostu mam, ze wszelkie przebarwienia i blizny goja
mi sie dlugo i opornie, a ze jestem dosc blada, to to widac.
Na pewno jest sporo racji w tym, co piszesz - to ma zwiazek
z promieniami UV, taka swiezo zagojona skora latwiej "lapie",
nawet jesli nie wystawiam jej na dzialanie slonca. To nie jest
jakis straszny problem, ale skoro juz byl pod reka Even Out,
to uznalam, ze co mi szkodzi sprobowac.

Pozdrawiam,

BA

znowu o przebarwieniach
pond's
Seboradin vs Petrole vs Henna Treatment Wax
Zaszalalam z bielizna.
strefa bezclowa a reklamacja?