zobaczcie moją kochaną działeczkę

1. Data: 2005-04-29 09:22:00

Temat: zobaczcie moją kochaną działeczkę
Od: "Piotr Zawistowski" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

na razie kilka zdjęć :
http://members.chello.pl/p.zawistowski/
proszę o komentarze.

2. Data: 2005-04-29 12:10:52

Temat: Re: zobaczcie moją kochaną działeczkę
Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Zawistowski" <p...@c...pl> napisał w
wiadomości news:Y0nce.26804$0z2.22246@news.chello.at...
> na razie kilka zdjęć :
> http://members.chello.pl/p.zawistowski/
> proszę o komentarze.
> pozdrawiam
Witaj,

raźniej mi się zrobiło, bo u mnie też jeszcze pustawo - mamy chyba podobny
kawałek ziemi: http://fotogalerie.pl/galeria/malgorzata1964. Tylko, że my
przestaliśmy się już przjemować trawnikiem. Krety wskazują nam miejsce,
gdzie powinna powstac kolejna rabata :) Co zamierzasz sadzić pod płotem?
Czy
tam już się coś pnie? Jaką masz wizję na przyszłosć?

It has removed 1042 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

3. Data: 2005-04-29 14:41:59

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 Apr 2005 14:10:52 +0200, Małgorzata Klecka napisał(a):

> [...]
> przestaliśmy się już przjemować trawnikiem. Krety wskazują nam miejsce,
> gdzie powinna powstac kolejna rabata :) Co zamierzasz sadzić pod płotem?

I to jest jedyna zaleta trawnika/chwastnika - całkiem przyjemnie mieć
świadomość, że jest jeszcze zapas pod nowe rośliny. Niestety odkąd jestem
systematycznie zasilana przez grupę to ten zapas w zastraszającym tempie
się zmniejsza.

Pozdrawiam
Marta

4. Data: 2005-04-29 16:21:29

Od: "bluszcz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na razie kilka zdjęć :
> http://members.chello.pl/p.zawistowski/
> proszę o komentarze.
> pozdrawiam
duuużo miejsca do sadzenia, a ile to arów?
--
bluszcz

5. Data: 2005-04-29 19:33:36

Temat: Re: zobaczcie moją kochaną działeczk
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na razie kilka zdjęć :
> http://members.chello.pl/p.zawistowski/
> proszę o komentarze.
> pozdrawiam

Pusto.

Pozdrawia boletus

6. Data: 2005-04-30 21:19:03

Od: "Rafi" <...@b...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Zawistowski" <p...@c...pl> napisał w
> [...]

"30.04.05 bylina" - zaje...ista ta bylina :)))

Rafi
"I love the smell of flames early in the morning..."
Real email address: http://cerbermail.com/?6atVvWmYct

7. Data: 2005-05-01 14:37:37

Od: "Wioletta Prykaszczyk" <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

No moze i pusto, ale entuzjazm z tej "trawiastej pustyni" jest całkiem
zrozumiały.. Ja jakies dwa lata temu mialam wokół domku ok 1000 m2 pola:
zapuszczonego, zaniedbanego, zachwaszczonego, kamienistego, było tam
wszystko.. a ostatnio to co tam rosło w cywilizowanym porządku to ziemniaki,
było to jakies 7 lat temu.. Pewnej wiosny postanowilam zrobić z tym coś
fajnego.. oczami wyobraźni widziałam duży, ładny ogród.. następnej wiosny
cieszyłam się już z trawnika, własnie takiego jak pokazuje Piotr.. te
bardziej kamieniste czesci pola, zostawilam pod iglaczki, i tym samym mialam
juz dwa "subogródki".. a teraz próbuje moje dzieło wzbogacać o nowe formy..
np wczoraj zebralam ziemie ze 130 kretowisk i zrobiłam z niej dość rozległą
wyżynę na dotychczasowej równinie i planuje zrobić na niej kolejny
mini-ogródek.. myśle, że z każdą kolejną wiosną bedzie coraz ciekawiej...

8. Data: 2005-05-01 18:46:33

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 May 2005 16:37:37 +0200, Wioletta Prykaszczyk napisał(a):

> myśle, że z każdą kolejną wiosną bedzie coraz ciekawiej...

Zapewne:)

A ja przupominam

http://tabaza.sapijaszko.net/modules.php?name=News&f
ile=article&sid=14&mode=thread&order=1&thold=0

Pozdrawiam
Marta

Mam działkę :-))))
jak przyciac forsycje?