Targi wiosenne w Gdańsku gdzie warto???

1. Data: 2005-04-28 21:08:21

Temat: Targi wiosenne w Gdańsku gdzie warto???
Od: "Sylwia S" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Od jutra zaczynają się Targi Wiosenne na Targu Węglowym w Gdańsku (trwają do 5
maja)chciałam zapytać wszystkich z okolic czy warto na nie iść-wydaje mi sie że
co roku maleje ilość stoisk ogrodniczych na rzecz wszystkiego innego
(przysłowiowy groch z kapustą).
Wiem też że 15-16 maj będą targi w Renku -dużo bardziej ogrodnicze ...

co polecacie z własnego doświadczenia
pozdrawiam wiosennie
SylwiaS
ps.
a może jakieś spotkanie grupy północnej????
są zainteresowani?
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2005-04-28 21:17:40

Temat: Re: Targi wiosenne w Gdańsku gdzie warto???
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia S" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> SylwiaS
> ps.
> a może jakieś spotkanie grupy północnej????

Myślę że to świetny pomysl ,tyle było dyskusji że południe tak
zorganizowane ,to może północ zrobi coś w tym kierunku:-)

Pozdrawiam TeresaR

Trawnik golfowy
"Najzwyklejsze" czerwone tulipany
zaklinacz deszczu...