"Najzwyklejsze" czerwone tulipany

1. Data: 2005-04-28 20:04:05

Temat: "Najzwyklejsze" czerwone tulipany
Od: MarekS <m...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

... których wszędzie pełno, czy ktoś jest oświecony jaka to odmiana?

Chciałbym na jesieni m.in. trochę takich wsadzić, a we wszystkich
sklepach jest wszystko tylko nie one; nie wiem o co pytać.

Można kupić od babci na targu, ale co to za ogrodnik, co nie zna nazwy
odmiany swojego tulipanka....

Dzięki za oświecenie

MarekS

2. Data: 2005-04-28 20:11:34

Temat: Re: "Najzwyklejsze" czerwone tulipany
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MarekS wrote:

> .... których wszędzie pełno, czy ktoś jest oświecony jaka to odmiana?
>
> Chciałbym na jesieni m.in. trochę takich wsadzić, a we wszystkich
> sklepach jest wszystko tylko nie one; nie wiem o co pytać.

No niestety z nazwą Ci nie pomogę. Ale w Praktikerze w ubiegłym roku
latem kupiłam w promocji paczkę z 50-cioma cebulami tulipanów za 15 zł.
Połowa z nich to takie "zwykłe" czerwone. No, może odrobinkę
ciemniejsze, ale dosłownie odrobinkę.
Teraz to chyba w ogóle nie ma w sklepach cebul tulipanów? Sezon na ich
sadzenie to sierpień i wrzesień.

Pozdrawiam
Bea

3. Data: 2005-04-28 20:25:40

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... których wszędzie pełno, czy ktoś jest oświecony jaka to odmiana?
>
> Chciałbym na jesieni m.in. trochę takich wsadzić, a we wszystkich
> sklepach jest wszystko tylko nie one; nie wiem o co pytać.

Dobre stare 'Apeldoorn' i 'Oxford' - jak gdzieś znajdziesz takie w ukochanej
aglomeracji, to napisz, też mnie to interesuje;)

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2005-04-28 20:42:54

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk wrote:

> Teraz to chyba w ogóle nie ma w sklepach cebul tulipanów? Sezon na ich
> sadzenie to sierpień i wrzesień.

Czytam, czytam i nie doczytałam, ze jesią chcesz posadzić. Najwyższa
pora iść spać.

Pozdrawiam
Bea

5. Data: 2005-04-28 21:04:33

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d4rg1n$497$1@inews.gazeta.pl Beata Mateuszczyk
<b...@g...pl> napisał(a):

> Teraz to chyba w ogóle nie ma w sklepach cebul tulipanów? Sezon na
> ich sadzenie to sierpień i wrzesień.

Hejka. U nas są w sprzedaży na okrągło przez caly rok. :-)
Pozdrawiam dostępnie Ja...cki

6. Data: 2005-04-28 22:10:25

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz to chyba w ogóle nie ma w sklepach cebul tulipanów? Sezon na ich
> sadzenie to sierpień i wrzesień.
>
> Pozdrawiam
> Bea

Im później posadzisz tym lepiej. Teoretycy zalecają
wrzesień, ja radzę uczynić to w październiku, a nawet
w listopadzie. Jednego roku sadziłem w połowie grudnia
i zakwitły wiosną wszystkie.

Pozdrawia cebulowo boletus

7. Data: 2005-04-29 08:00:07

Od: "arkandor" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:592b.000002c5.427146c4@newsgate.onet.pl...

> Dobre stare 'Apeldoorn' i 'Oxford' - jak gdzieś znajdziesz takie w
ukochanej
> aglomeracji, to napisz, też mnie to interesuje;)
>
> Pozdrawiam, Basia.

"apeldoorn" kupilem w zeszlym roku na jesieni w biedronce. teraz pieknie
kwitna...

pozdrawiam, arkandor

8. Data: 2005-04-29 11:39:21

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobre stare 'Apeldoorn' i 'Oxford' - jak gdzieś znajdziesz takie w ukochanej
> aglomeracji, to napisz, też mnie to interesuje;)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Czy takie Cię interesują?
Pozdrawiam.Mirzan
http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

9. Data: 2005-04-29 14:02:29

Od: "magdalencja" <a...@n...forum> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" napisał w wiadomości

> Dobre stare 'Apeldoorn' i 'Oxford' - jak gdzieś znajdziesz takie w
ukochanej
> aglomeracji, to napisz, też mnie to interesuje;)

A może ktos wie, jak się te nazywają?
Kupiłam 6 sztuk, opakowanie wyrzuciłam [o ja nieprzytomna]. Nie spodziewałam
się że będą tak "świecące". Na zdjęciach tego aż tak nie widać.
http://www.maag.webpark.pl/index.html#
pozdrawiam
mag

10. Data: 2005-04-29 15:38:56

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

magdalencja wrote:

> A może ktos wie, jak się te nazywają?
> Kupiłam 6 sztuk, opakowanie wyrzuciłam [o ja nieprzytomna]. Nie spodziewałam
> się że będą tak "świecące". Na zdjęciach tego aż tak nie widać.
> http://www.maag.webpark.pl/index.html#

Twoje są identyczne jak te kupione przeze mnie w zestawie w
Praktikierze. No, właśnie, kto wie jaka to odmiana?

Pozdrawiam
Bea

zaklinacz deszczu...
kiedy wieszac klejace arkusze
Jak podlaczyc hydrofor
Pekanie drzew prosze rzuccie okiem
W l A S N A W Y S P A N A M A Z U R A C H za 7000 zł