Pekanie drzew prosze rzuccie okiem

1. Data: 2005-04-28 11:09:48

Temat: Pekanie drzew prosze rzuccie okiem
Od: szajbus <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam mam problem z moja kochana ukochana czeresienka
ktora ma pare lat i zaczela mi tak brzydko pekac
pewnie sie znacie dobrze na tym co jest tego przyczyna
jak temu zapobiegac czy jeste to natuturalna sprawa
bo mi sie wydaje ze w takim peknieciu moga sie rodzic
robaczki

http://republika.pl/cordoba_2004/a%20003.jpg
http://republika.pl/cordoba_2004/a%20002.jpg
http://republika.pl/cordoba_2004/a%20001.jpg

gdybyscie mogli to prosze rzuccie pare slow
doradczych

2. Data: 2005-04-28 19:38:01

Temat: Re: Pekanie drzew prosze rzuccie okiem
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak temu zapobiegac czy jeste to natuturalna sprawa
> bo mi sie wydaje ze w takim peknieciu moga sie rodzic

Podłużne wzdłużne pęknięcia wyglądają na uszkodzenia mrozowe, ale to
trzecie...czy są wycieki żywicy z drzewka?

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2005-04-28 20:07:02

Od: szajbus <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak jest to wyciek zywicy
w zwiazku z tym pytanie czy to jakos leczyc ?

4. Data: 2005-04-28 20:22:21

Od: "Basia Kulesz " <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak jest to wyciek zywicy
> w zwiazku z tym pytanie czy to jakos leczyc ?

Być może to rak bakteryjny drzew owocowych...
poczytaj: http://www.ho.haslo.pl/article.php?id=1479
http://www.rgabrysz.konin.lm.pl/dzialka.html

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2005-04-29 14:52:07

Od: szajbus <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> Być może to rak bakteryjny drzew owocowych...
> poczytaj: http://www.ho.haslo.pl/article.php?id=1479
> http://www.rgabrysz.konin.lm.pl/dzialka.html
>
> Pozdrawiam, Basia.

Dziekuje ci serdecznie Basiu

W l A S N A W Y S P A N A M A Z U R A C H za 7000 zł
trawnik
Do sępów-wawrzynek
zywotnik zachodni a orzech wloski
D O M E K z D Z I A Ł K Ą nad jeziorem letniskowy 4500 zł