trawnik

1. Data: 2005-04-27 21:37:46

Temat: trawnik
Od: "lech" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bede siac trawę w pierwczej połowie Maja. Czy moze ktos mi doradzic sprawdzona
firmę/gatunek trawy ktory sprawdzi się w miejscu naslonecznionym , intensywnie
uzytkowanym, narazonym na deptanie.
Pozdrawienia dla milosnikow zieleni.

2. Data: 2005-04-28 08:00:22

Temat: Re: trawnik
Od: "mletka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lech" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sprawdzona
> firmę/gatunek trawy ktory sprawdzi się w miejscu naslonecznionym ,

jak ma ładnie wyglądać to mieszanka sportowa. na jesieni posadziłam polecona
mieszankę parkową i okazało się że nasiona trawy wymieszane były z nasionami
"chwastów".

pozdrawiam, mletka

3. Data: 2005-04-28 08:31:17

Od: Wojciech Jakóbczyk <j...@U...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bede siac trawę w pierwczej połowie Maja. Czy moze ktos mi doradzic sprawdzona
> firmę/gatunek trawy ktory sprawdzi się w miejscu naslonecznionym , intensywnie
> uzytkowanym, narazonym na deptanie.

jesli bedziesz intensywnie uzytkowal od samego poczatku to niestety
obawiam sie ze kazda trawa bedzie miala problemy. obserwuje co sie
dzieje u kolejnych sasiadow ktorzy zakladaja trawniki. rozsiewaja, trawa
wschodzi mniej lub bardziej rowno, jest ladnie. po pol roku w miejscach
intensywnie uzytkowanych robia sie kepy, lyse placki itp.
niestety ale pierwszy rok trzeba jej "odpuscic". oczywiscie nie chodzi
tu o kompletny brak deptania, ale o sensowne rozplanowanie sciezek w
ogrodzie tak aby trawa ich nie zastepowala.
nie polecam traw tzw. sportowych. mam wrazenie ze sa duzo mniej odporne
na susze i ogolnie bardziej problematyczne. ja zasialem trawe
uniwersalna (ma juz 3 rok) i zadnych problemow nawet w miejscach mocno
deptanych. ale tak jak pisze - pierwszy rok miala wzgledny luz, staralem
sie zeby nie bylo miejsc bardziej eksploatowanych niz inne.

wojtek

4. Data: 2005-04-28 09:54:39

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:092e.000002af.4270062a@newsgate.onet.pl lech
<m...@p...onet.pl> napisał(a):

> Bede siac trawę w pierwczej połowie Maja. Czy moze ktos mi doradzic
> sprawdzona firmę/gatunek trawy ktory sprawdzi się w miejscu
> naslonecznionym , intensywnie uzytkowanym, narazonym na deptanie.

Hejka. Podobno najlepsze trawy z Iławy. :-) A najtańsze ekoNomi. ;-)
Pozdrawiam alternatywnie Ja...cki

5. Data: 2005-04-28 22:06:17

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Podobno najlepsze trawy z Iławy. :-) A najtańsze ekoNomi. ;-)

no to mam szczęście, bo nie wiedząc o tym kupiłem taką trawę dziś w
carrefourze. zobaczymy jak się spisze - używałem już wiele traw u siebie i
widzę, że są wielkie różnice w jakości.

> Pozdrawiam alternatywnie Ja...cki

... hm... alternatywnie? czy chodzi o alternatywny styl życia?

moon

6. Data: 2005-04-28 22:21:52

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... hm... alternatywnie? czy chodzi o alternatywny styl życia?
>
> moon

Masz na myśli wegetację ?

Pozdrawia warzywnie boletus

7. Data: 2005-04-28 22:23:16

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d4rmp0$j4p$1@amigo.idg.com.pl Moon
<l...@w...pl> napisał(a):

> ... hm... alternatywnie? czy chodzi o alternatywny styl życia?

Hejka. Albo najlepsze, albo najtańsze. O to chodzi. ;-)
Pozdrawiam życiowo Ja...cki

Do sępów-wawrzynek
zywotnik zachodni a orzech wloski
D O M E K z D Z I A Ł K Ą nad jeziorem letniskowy 4500 zł
D O M E K z D Z I A Ł K Ą nad jeziorem letniskowy 4500 zł
Borówka kanadyjska ?