zaklinacz deszczu...

1. Data: 2005-04-28 19:58:05

Temat: zaklinacz deszczu...
Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oferuję swoje usługi jako zaklinacz deszczu, skuteczność na poziomie
99%.
Referencje:
Nie padało od 3 tygodni, wczoraj kupiłem kosiarke do trawnika i od
wczoraj (godzina po zakupie) pada (mży) non - stop.
Cennik za wywołanie deszczu:
cena najtańszej kosiarki w Twojej lokalizacji plus marża 500zł plus
koszty dojazdu i zakwaterowania.
Guru

2. Data: 2005-04-28 20:04:29

Temat: Re: zaklinacz deszczu...
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Guru <n...@n...home.pl> wrote:

> Cennik za wywołanie deszczu:
> cena najtańszej kosiarki w Twojej lokalizacji plus marża 500zł plus
> koszty dojazdu i zakwaterowania.

Zakwaterowanie i wyżywienie zapewniam, kosiarkę możesz zabrać ze sobą
swoją -- trochę cena spadnie :). I przyjeżdżaj :).

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Von Cramm uczestnik Davis Cup
Raz wpadł w więzieniu w gniew i z kap-

3. Data: 2005-04-28 20:04:34

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Guru wrote:
> [...]
> Cennik za wywołanie deszczu:
> cena najtańszej kosiarki w Twojej lokalizacji plus marża 500zł plus

Ponoć zapowiadaja w tym roku bardzo suche lato. Masz szanse zbić fortunę :)

Pozdrawiam
Bea

4. Data: 2005-04-28 20:35:19

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Cennik za wywołanie deszczu:
> cena najtańszej kosiarki w Twojej lokalizacji plus marża 500zł plus

Znam lepszy sposób - u mnie też działa na 99%
Bierzesz wiaderko wody i szczotkę (gąbkę,szmatę -wedle upodobań)
wychodzisz na parking i myjesz samochód.Po zakończeniu pracy
wracasz do domu .Deszcz zaczyna padać :)))

Pozdrawiam, Lilka

5. Data: 2005-04-28 20:48:20

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oferuję swoje usługi jako zaklinacz deszczu, skuteczność na poziomie
> 99%.

Przy pomocy zalkęć trudno zmieniać pogodę.Do tego służą urządzenia
pod nazwą działo orgonowe, akumulator orgonu.To taka forma energii.
Można dowiedzieć się pod hasłem Wilhelm Reich, orgon.
Co ludzie z Sahary wiedzą o suszy, jeśli nie byli w Lubinie.
Pozdrawiam.Mirzan

6. Data: 2005-04-29 00:52:44

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilka napisał(a):

> [...]
> wychodzisz na parking i myjesz samochód.Po zakończeniu pracy
> wracasz do domu .Deszcz zaczyna padać :)))

No, ale ta różnica pomiędzy kosztem kosiarki, a samochodu...

serdecznosci
michalina

7. Data: 2005-04-29 00:57:41

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Guru napisał(a):
> [...]
> Cennik za wywołanie deszczu:
> cena najtańszej kosiarki w Twojej lokalizacji plus marża 500zł plus

A nie zechciałbyś zabrać ode mnie "łamania w kościach" gratis?
Wiediałbyś dwa dni naprzód, że masz kupić kosiarkę.

michalina

8. Data: 2005-04-29 02:06:18

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Guru wrote:
> [...]
> Nie padało od 3 tygodni, wczoraj kupiłem kosiarke do trawnika i od
> wczoraj (godzina po zakupie) pada (mży) non - stop.

Jest to normalne zjawisko, zgodne z prawami przyrody, a w szczegolnosci
z prawem Murphy'ego.

> Cennik za wywołanie deszczu:
> cena najtańszej kosiarki w Twojej lokalizacji plus marża 500zł plus
> koszty dojazdu i zakwaterowania.

Niestety te same prawa przyrody mowia, ze jesli kupujesz kosiarke
celem wywolania deszczu, to deszczu nie bedzie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2005-04-29 20:43:06

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Guru napisał:

> Nie padało od 3 tygodni, wczoraj kupiłem kosiarke do trawnika i od
> wczoraj (godzina po zakupie) pada (mży) non - stop.

A co tam deszcz! Ważne, że jest nowa zabawka :-)
Barbara

10. Data: 2005-04-30 06:25:50

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:orf271dhiu9ufp1mjir4qu6eq58dc2q3gd@4ax.com Guru
<n...@n...home.pl> napisał(a):

> Nie padało od 3 tygodni, wczoraj kupiłem kosiarke do trawnika...

Hejka. Kosiarka. A jaka rasa?
Pozdrawiam markowo Ja...cki
PS Bardzo sucho jest w północno-wschodniej Polsce. Samochody jeżdżące
bocznymi drogam wzbijają ogromne tumany kurzu, który wciska się dosłownie
wszędzie. Wogóle nie widać, żeby tam od dłuższego czasu padał deszcz. :-(
Tylko w Puszczy Knyszyńskiej kwitną całe łany białych zawilców, które w
wyższych miejscach poprzetykane są błękitnymi kępami przylaszczek. :-)

kiedy wieszac klejace arkusze
Jak podlaczyc hydrofor
Pekanie drzew prosze rzuccie okiem
W l A S N A W Y S P A N A M A Z U R A C H za 7000 zł
trawnik