kiedy wieszac klejace arkusze

1. Data: 2005-04-28 15:55:37

Temat: kiedy wieszac klejace arkusze
Od: "news.icpnet.pl" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy wieszac klejace zolte arkusze na czeresni i sliwie?
Jak ocenic na podstawie tych arkuszy kiedy trzeba opryskac czresnie przeciw
nasionnicy trzesniowce?
Hanna

2. Data: 2005-04-28 21:12:51

Temat: Re: kiedy wieszac klejace arkusze
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d4r111$92f$2@opal.icpnet.pl news.icpnet.pl
<c...@i...pl> napisał(a):

> Kiedy wieszac klejace zolte arkusze na czeresni i sliwie?

Hejka. Nie arkusze a tablice lub pułapki i nie żółte, tylko białe i już
wieszać, bo drzewa zaczynają kwitnąć.

> Jak ocenic na podstawie tych arkuszy kiedy trzeba opryskac czresnie
> przeciw nasionnicy trzesniowce?

A wiesz jak wygląda nasionnica trześniówka? Pewnie nie. Pryskaj więc w
trakcie opadania płatków kwiatowych.
Pozdrawiam okolicznościowo Ja...cki

3. Data: 2005-04-28 21:24:54

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d4rjtf$1gk$1@nemesis.news.tpi.pl Dirko
<d...@n...pl> napisał(a):
> W wiadomości news:d4r111$92f$2@opal.icpnet.pl news.icpnet.pl

> Hejka. Nie arkusze a tablice lub pułapki i nie żółte, tylko
> białe i już wieszać, bo drzewa zaczynają kwitnąć.

Hejka. Zasugerowałem się śliwami. Przepraszam. Na nasionnicę trześniówkę
żółte tablice oczywiście i należy zawiesić je w połowie maja.

Oprysk wykonać po 2-3 dniach regularnego odłowu much na żółte pułapki
lepowe, np Mospilanem lub Decisem.
Pozdrawiam korygująco Ja...cki

Jak podlaczyc hydrofor
Pekanie drzew prosze rzuccie okiem
W l A S N A W Y S P A N A M A Z U R A C H za 7000 zł
trawnik
Do sępów-wawrzynek