zółte paznokcie

1. Data: 2003-09-08 11:05:53

Temat: zółte paznokcie
Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Jaka może być przyczyna żółtych paznokci. Czy mogą to być objawy żółtaczki
lub jakiegoś zatrucia?

Pozdrawiam,
Anna Styś

2. Data: 2003-09-08 11:09:06

Temat: Re: zółte paznokcie
Od: "digitariusz" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> Jaka może być przyczyna żółtych paznokci. Czy mogą to być objawy żółtaczki
> lub jakiegoś zatrucia?

palisz papierosy?

pozdrawiam
digitariusz

3. Data: 2003-09-08 11:11:51

Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "digitariusz" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> palisz papierosy?
>
> pozdrawiam
> digitariusz

Nie palę.

4. Data: 2003-09-08 12:55:15

Od: "Maciej Panczykowski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam,
> Anna Styś
>
> Być może ostatnio miałaś kontakt z kwasem azotowym, lub przebywałaś w
pobliżu jego zbiorników i gdzieś dotknęłaś. Kwas azotowy daje z białkiem (w
paznokciach jest białko - keratyna) żółte zabarwienie. MP

5. Data: 2003-09-08 13:23:49

Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Panczykowski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
(w
> paznokciach jest białko - keratyna) żółte zabarwienie. MP

Gdzie można się zetknąć z tym kwasem?

6. Data: 2003-09-08 13:45:24

Od: "Maciej Panczykowski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >
> Gdzie można się zetknąć z tym kwasem?
>
> To jest kwas bardzo żrący. Więc w codziennym życiu nie bardzo można się z
nim zetknąć (tak jak z kwasem octowym czy cytrynowym). Może w pobliżu
Twojego domu sa jakieś zakłady azotowe? Poza tym laboratoria chemiczne,
farmaceutyczne.
Jeśli te żółte zabarwienia są jednolite i są na wszystkich Twoich
paznokciach (sprawdź nogi), to lepiej idź do lekarza. Bo splamienie kwasem
dałoby pojedyncze plamy, a nie jednolite wybarwienie wszędzie. MP

7. Data: 2003-09-08 14:28:50

Od: Limeryk <x...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Sep 2003 13:05:53 +0200, Anna Styś oznajmił/a/ publicznie na
pl.sci.medycyna co następuje:

> Jaka może być przyczyna żółtych paznokci. Czy mogą to być objawy żółtaczki
> lub jakiegoś zatrucia?

Ciemny lakier do paznokci? Samoopalacz do ciała? Farba do włosów?
To wszystko dość trwale i widocznie barwi płytkę paznokcia.

--
Pozdrawia Limeryk........................................
Połowa tego, co piszemy jest szkodliwa, druga połowa jest

8. Data: 2003-09-08 15:11:34

Od: La Luna <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętnego dnia Mon, 8 Sep 2003 13:05:53 +0200, "Anna Stys"
<a...@p...onet.pl> wystukał/a złowieszcze słowa:

>Jaka może być przyczyna żółtych paznokci. Czy mogą to być objawy żółtaczki
>lub jakiegoś zatrucia?

Czym malujesz - jesli wogole - paznokcie?
Niektore lakiery, jesli nie da sie pod spod podkladu - slicznie barwia
paznokcie na rozne odcienie zoltego.

Pozdrawiam
Agnieszka Mockałło
http://www.zwierzeta.cisza.pl/
Odpisujac na priv, usun "wytnij_to" z adresu

9. Data: 2003-09-08 15:38:08

Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "La Luna" <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:to3plvgo4ipcohtuojuc9bmb18e1khgsel@4ax.com...
> [...]
> Agnieszka Mockałło
> http://www.zwierzeta.cisza.pl/
> Odpisujac na priv, usun "wytnij_to" z adresu

Używam różnych lakierów, bardzo często maluję paznokcie.

Anna Styś

10. Data: 2003-09-08 16:02:08

Temat: [OT] Re: zółte paznokcie
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Anna Styś napisala:

>Używam różnych lakierów, bardzo często maluję paznokcie.

No to moze byc to przyczyna.
Ja kiedys pomalowalam sobie paznokcie wisniowym lakierem (bez podkladu) i po
zmyciu lakieru wygladaly tak, jakbym byla nalogowa palaczka. ;)
To juz temat na pl.rec.uroda, ale sprobuj uzywac podkladu (chocby bezbarwnej
odzywki) pod ciemniejsze lakiery.
Samoopalacz tez potrafi bardzo pozolcic paznokcie.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

jakie lepsze: jedno czy trojfazowe?
wirus HPV
Zielone kupki i krew u niemowlaka-pomocy
Co mogę robić?
Ginekolog w Elblągu