zupa

111. Data: 2006-11-27 23:41:02

Temat: Re: zupa
Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...wp.pl> napisał w
wiadomości news:ekf9oo$lcu$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "ps" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie zauważyłam, bo mam go w KF
> Pozdrawiam
> Teli
> ps Też masz taką opcję jeśli Panslavista Ci przeszkadza.

Tez pewnie nie zauwazasz zasad usenetu i crosspostowania? Jak widze w KF
masz takze zasady... Rozumiem, ze posiadanie przez ciebie KFu usprawiedliwia
twoje crossy?

Kri Z

(zasady pisowni zaimkow znam)

112. Data: 2006-11-27 23:42:10

Temat: Re: Patent
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty <p...@g...pl> napisał(a):

> Istnieje jednak obawa, że musielibyście zacząć jeździć mercedesami

Mieszaty nie puchaj mi wątków!

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

113. Data: 2006-11-28 04:19:45

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"fi_ona" <f...@g...pl> wrote in message
(...)> Ło matko i córko! i uwazasz ze wszyscy powinni genialnie gotowac
> tylko_jedno_danie_dziennie???
> Jest tyle ciekawszych rzeczy na ziemi od jedzenia codziennie swiezego
> 2-daniowego obiadu ..

zapewne, ale niektorym gotowanie sprawia przyjemnosc.
a z tego co zdazylam sie zorientowac ona lubi gotowac i cieszyc
sie tym, ze rodzina zjada ze smakiem jej wyroby. to duzy bodziec do
gotowania.

iwon(K)a

114. Data: 2006-11-28 04:31:13

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
s.com...

Borek napisał(a):

> I to jest właśnie problem ;)
Dla mnie żaden :-)
Po to zakładałam rodzinę, aby jej gotować :-)

No właśnie, dlaczego niektórzy i niektóre nie uznają tej podstawowoej
zasady?

115. Data: 2006-11-28 04:33:17

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Dla mnie żaden :-)
> Po to zakładałam rodzinę, aby jej gotować :-)
>
> No właśnie, dlaczego niektórzy i niektóre nie uznają tej podstawowoej
> zasady?

a bo to smierdzace lenie i w glowie im sie poprzewracalo.

iwon(K)a

116. Data: 2006-11-28 04:34:10

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitmik" <p...@o...pl> wrote in message

> Nie, facet ma swoj Matrix, ale jest zyczliwy i ma duzo do powiedzenia w
> temacie jedzeniowym

Witaj!

He..he i to prawdziwy a nie filmowy...

117. Data: 2006-11-28 04:44:37

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj!
>
> He..he i to prawdziwy a nie filmowy...

i to Ty stale na jakas dziewczyne czekasz??

iwon(K)a

118. Data: 2006-11-28 05:24:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> i to Ty stale na jakas dziewczyne czekasz??
>

> iwon(K)a

Na Sylę - tak!

119. Data: 2006-11-28 05:27:56

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> a bo to smierdzace lenie i w glowie im sie poprzewracalo.
>

> iwon(K)a

Witaj!

Tak to jest jak matka córki w domu do roboty od 3 roku zycia nie goni...
Później to już jest za późno.
Onassis, gdy żył jeszcze swojemu synowi przekazał jakąś firmę dosyć
wcześnie, na zapytanie dziennikarzy powiedział, że do biznesu trzeba od 10
roku życia przzwyczajać, bo później juz jest zapóźno...

Pozdrowienia!
Jerzy

120. Data: 2006-11-28 08:33:00

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps wrote:
> [...]

> Tez pewnie nie zauwazasz zasad usenetu i crosspostowania? Jak widze w
> KF masz takze zasady... Rozumiem, ze posiadanie przez ciebie KFu

Nie wiem co to są crossy, jak mi to wytłumaczysz to może Ci odpowiem na
pytanie :)
Teli.

Konkurs przyrodniczo-matematyczn y
bóle stawów i czterolatka c.d.