zupa

131. Data: 2006-11-28 10:27:13

Temat: Re: zupa
Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk) napisał(a):

> on jest na swój sposób urokliwy :)

IMHO na dłuższą metę jest co najmniej męczący.

--
Elske
z pracy

132. Data: 2006-11-28 10:28:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elske" <k...@o...pl> wrote in message

> IMHO na dłuższą metę jest co najmniej męczący.
>
> --
> Elske
> z pracy

Pokaż mi Twoje receptury, bo będę uważał, że spamujesz.

133. Data: 2006-11-28 10:28:08

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Normalka, ale wobec mnie, Polaka i katolika popełniła czyn niegodny gorszy
> od gwałtu...
> Obrzezała mnie symbolicznie bez mojej zgody. Bedę musiał iść do księdza
> dowiedzieć się co z tym zrobić... Na szczęście tylko symbolicznie, ale
> wzięła mnie też w ten sposób za męża, co mi się bardzo spodobało... :-))))
> Ma walory dla mnie bardzo interesujące (nie związanie z seksem)...

Matko, zaczyna się :////

--
Elske
z pracy

134. Data: 2006-11-28 10:28:54

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :-))))
> Ma walory dla mnie bardzo interesujące (nie związanie z seksem)...

ale ona jest zajęta, przez odnalezionego (rzekomo) ojca swojego dziecka.
Teli.

135. Data: 2006-11-28 10:31:13

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elske" <k...@o...pl> wrote in message

> Matko, zaczyna się :////

Nie, ale do niektórych nie dochodzi, ze jesteśmy wspólnikami w grzechu, ja
"zdradzłem" żonę, ona męża, ale to ona jest nieuczciwym wspólnikiem, nie ja.
Choćby dlatego, że prysnęła zacierając ślady, abym nie poszedł za nią
upominając się o swoje prawa do przychówku.

136. Data: 2006-11-28 10:34:24

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
> ja. Choćby dlatego, że prysnęła zacierając ślady, abym nie poszedł za nią
> upominając się o swoje prawa do przychówku.

I dopóki nie spotka się ze mną, aby rozprostować ścieżki, dopóty ta sprawa
będzie na tapecie, ponieważ wisi jako nie załatwiona. Kto ma więc kontakt
niech ją przekona, że była to od początku najlepsza droga - nigdy bym nic
nie pisnął, a wasze policzki różowiłyby się jedynie z zakąski po drinku...

137. Data: 2006-11-28 10:35:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...wp.pl> wrote in message

> ale ona jest zajęta, przez odnalezionego (rzekomo) ojca swojego dziecka.
> Teli.
Rzekomo - być może, ale dlaczego nie pozwala na badanie DNA przez moje
zamówienie? Wrobiła męża lub jelenia?

138. Data: 2006-11-28 10:42:12

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...wp.pl> wrote in message

> ale ona jest zajęta, przez odnalezionego (rzekomo) ojca swojego dziecka.
> Teli.

Cały czas była zajęta - ale trzeba policzyć terminy od 22 styczni + circa 5
dni (standardowo 3 dni) i jezeli dziecko urodziło się w czasie sposobnym
istnieje prawdopodobieństwo, że może być moje. Co więcej świadczy o tym
ukrywanie się, groźby nasyłane z różnych nicków, ataki na kompa łącznie ze
zniszczeniam danych (tak jakbym ich na wsiakij słuczaj nie zabezpieczył na
nośnikach dość trwałych), aby mieć blachę... Gdyby była inteligentna
(wyglądała na taką), to sprawa nie ujrzałaby światła dnia...

139. Data: 2006-11-28 10:53:23

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk) napisał(a):

> ale ona jest zajęta, przez odnalezionego (rzekomo) ojca swojego dziecka.
> Teli.

Theli, błagam zostaw - on się już zaczyna rozkręcać :/

--
Elske
z pracy

140. Data: 2006-11-28 10:58:34

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...wp.pl> wrote in message

> Cały czas była zajęta - ale trzeba policzyć terminy od 22 styczni + circa
> 5 dni (standardowo 3 dni)

???
Teli.

Konkurs przyrodniczo-matematyczn y