zupa

31. Data: 2006-11-26 21:57:22

Temat: Re: zupa
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:ekd29r$3be$1@nemesis.news.tpi.pl>
ps <d...@p...onet.pl> pisze:

> Dziekuje w imieniu wlasnym jak i zapewne czesci psd za sciagniecie tu
> panslavisty.

No jasne, bo do tej pory osobnik ów nie miał pojęcia o istnieniu grupy psd
:>

--
Nixe

32. Data: 2006-11-26 21:58:21

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:ekd22j$efe$1@news.onet.pl>
Gosia Plitmik <p...@o...pl> pisze:

> Bo siedzi w domu, obija sie i z nudów wymysla coraz bardziej
> kretyńskie pytania, które sle na grupę;-)ba, na 3 grupy

Ale to nie o gsk chodzi, lecz o jej sąsiadkę ;-)

--
Nixe

33. Data: 2006-11-26 21:59:55

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Ale to nie o gsk chodzi, lecz o jej sąsiadkę ;-)
A, to przepraszam bardzo;-)

--

Gosia

34. Data: 2006-11-26 22:11:44

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka napisał(a):
> Nie każdy ma czas stać nad garami codziennie. Już jest 1 powód.
Jak się ma wywar, to kwestia 15 minut i jest inna zupa. Poza tym
gotowanie to dla mnie przyjemność, a gdy jestem zmęczona, to rodzina
mi wybacza brak zupy, a czasem i obiadu, lub gotuje coś sama - ja
odpoczywam :-) Ostatecznie robią kanapki i jest OK. Broń Boże
śmieci z McDonalds.
Generalnie - gotuję i to chętnie, nawet jak nie mam czasu lub siły.
Warto poświęcić się trochę i widzieć rodzinkę pałaszującą z
apetytem. Dla mnie to takie samo niesamowite wrażenie, jak malarza
widzącego tłumy przed swoim obrazem :-))) Jakoś przez 25 lat mi się
to nie nudzi :-)))

35. Data: 2006-11-26 22:37:07

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misia" <M...@p...fm> napisał

> jasne inni to nawet roczne jedzenie z zamrazarnika tez dobre nagotuja i
> maja rok spokoju :))))

Oooo to ja ;-)
Raz od wielkiego dzwonu się wezmę do kuchennej roboty - narobię dań
różnych - pomrożę - a później wyciągam i szamiemy jak złoto - nikt nigdy
nie chorował.

A w ogóle chorowanie dzieci po jedzeniu (nieświeżego/lodówkowego,
świeżego/nieumytego, ziemi z kwiatków, glizdy z ogródka, papieru i kredek
świecowych, kremu nivea itd) jest mocno przereklamowane.

Pozdrawiam
MOLNARka

36. Data: 2006-11-26 22:38:23

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 26 Nov 2006 22:49:47 +0100, medea <e...@p...fm> wrote:

> I jak widać znowu trafiła, bo odzew niemały. Jak ona to robi? ;-)

Patrzcie państwo, ile to o takiej zupie Marynie można :)

Borek
--
http://www.chembuddy.com
http://www.ph-meter.info/pH-electrode

37. Data: 2006-11-26 22:51:34

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 26 Nov 2006 23:37:07 +0100, MOLNARka <M...@M...pl> wrote:

> A w ogóle chorowanie dzieci po jedzeniu (nieświeżego/lodówkowego,
> świeżego/nieumytego, ziemi z kwiatków, glizdy z ogródka, papieru i
> kredek świecowych, kremu nivea itd) jest mocno przereklamowane.

Jak dzieci są chowane za czysto to potem są na wszystko uczulone. Ziemia z
kwiatków i glizdy są wręcz niezbędne do prawidłowego rozwoju, zawierają
niezbędne mikroelementy i w ogóle ;) Ja mając lat dwa na gościnnych
występach w Jastarni zbierałem z ziemi i jadłem wapno gaszone używane do
dezynfekowania wychodka. Podobno nic a nic mi nie było, chora to była moja
Mama - z wrażenia :)

Borek
--
http://www.chembuddy.com/?left=BATE&right=pH-calcula
tor

38. Data: 2006-11-26 22:55:48

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> Ależ ja tu jestem jak najbardziej u siebie... I jestem stale...

(cut crosspost na kuchnię)

Ciiii. Nie mówcie mu GDZIE!

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

39. Data: 2006-11-26 23:04:03

Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 26 Nov 2006 22:09:04 +0100 I had a dream that Misia <M...@p...fm>
wrote:
>z dnia poprzedniego jeszcze bym dala dziecku ale nie starocie czterodniowe,
>dziecko powinno miec swieze jedzenie

Aha, a te wszystkie rzeczy, z których zrobiłaś zupę, to niby ile miały?
Jeden-dwa dni? :) Nie było tam np. koncentratu pomidorowego wyprodukowanego
kilka miesięcy temu i dobrze zakonserwowanego? :)

--
Grzegorz Janoszka

40. Data: 2006-11-26 23:46:45

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MOLNARka" <M...@M...pl> wrote in message

> A w ogóle chorowanie dzieci po jedzeniu (nieświeżego/lodówkowego,
> świeżego/nieumytego, ziemi z kwiatków, glizdy z ogródka, papieru i kredek
> świecowych, kremu nivea itd) jest mocno przereklamowane.

a gdzie to "raklamowali"?? bo od jedzenia nieswiezego to dzieciaki
wraz z rodzicami pokotem w szpitalu lezec moga, ale od glizdy i wyzej
wymienionych to nawet nie wiem gdzie reklamowali...:)

iwon(K)a

Konkurs przyrodniczo-matematyczn y
bóle stawów i czterolatka c.d.
upławy u 6 latki