zupa marchewkowa?

1. Data: 2003-12-06 12:15:08

Temat: zupa marchewkowa?
Od: "jayl" <j...@p...0net.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie :)

mam pytanie do szanownych grupowiczow, dysponuje takimi skladnikami:
- marchew
- ziemniaki
- ryz, makaron
- jakies przyprawy
czy da sie z tego zrobic jakas zupe? :) nie musi byc wykwintna, byle
zaspokoila potrzeby studenckiego zoladka :)

pozdrawiam
jayl

1. Data: 2003-12-06 12:31:26

Temat: Re: zupa marchewkowa?
Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

:
> - marchew
> - ziemniaki
> - ryz, makaron
> - jakies przyprawy
> czy da sie z tego zrobic jakas zupe? :)

Jasne! Jeszcze jakiś tłuszcz by się przydał. Marchew pokroić w kostkę,
wrzucić do garnka razem z tłuszczem i przyprawami, dodac wodę i gotować
na małym ogniu. Obrać i pokroić w kostkę ziemniaki, dodac do marchewki,
dodać ryż gotować, na koniec zagęścic mąką i już. :-))

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

1. Data: 2003-12-06 12:36:45

Od: "Trepczyk Stanislaw" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy da sie z tego zrobic jakas zupe? :) nie musi byc wykwintna, byle
> zaspokoila potrzeby studenckiego zoladka :)

Zgoda! Tyle,ze ze dwa trzy skrzydelka drobiowe by sie zdalo To koszt ok.1.zl
I kawalek selera i pietruszki tez.Ze skrzydelek robisz wywar Solisz
odrobine.Wloszczyzne trzesz na tarce w paski i wrzucasz pod koniec gotowania
razem z ziemniakami. Ziemniaki pokrojone w drobna kostkie.W tym przypadku
ryz i makaron niepotrzebny.Zamiast ziemniakow mozesz wsypac garsc ryzu.
Smacznego

Stanislaw z Gdanska
Zupozerny na wszystkie sposoby

1. Data: 2003-12-06 16:03:37

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jayl" <j...@p...0net.pl> napisał w wiadomości
> witam serdecznie :)
>
> mam pytanie do szanownych grupowiczow, dysponuje takimi skladnikami:
> - marchew
> - ziemniaki
> - ryz, makaron
> - jakies przyprawy

Da sie :) Znalazlam kiedys przepis z kuchni zydowskiej. Marchewke kroisz w
kostke. Obierasz cebule i takze kroisz w kostke. Podsmazasz na masle i
wrzucasz do garnka zalewajac szklanka wody i szklanka mleka. Obierasz
ziemniaki, kroisz w kostke i wrzucasz do gotujacej sie zupy. Dodajesz drobno
pokruszony makaron i gotujesz go razem z zupa. Troche soli do smaku -
ulubiona zupa mojej corki (takze studentki ;).

Smacznego!

Marzenna Kielan
Cichlid Press Polska
www.cichlidpress.pl

1. Data: 2003-12-08 11:26:13

Od: "Corrina" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy da sie z tego zrobic jakas zupe? :) nie musi byc wykwintna, byle
> zaspokoila potrzeby studenckiego zoladka :)

Kiedyś w restauracji Sadhu Cafe w W-wie była taka genialna zupa-krem
marchewkowy pochodzenia azjatyckiego. Nie mam pojęcia, jak dokładnie się ją
robiło, ani jaki dokładnie był kraj pochodzenia, pamiętam tylko, że był w
niej posmak mleka kokosowego (i na pewno był to jeden ze składników). Była
to jedna z najlepszych zup jakie jadłam !! Niestety od jakiegoś czasu nie ma
jej w menu i pojawia się czasem jako zupa dnia - ale trzeba trafić.
Gdyby ktos przypadkiem kojarzył co to za zupa i dysponował przepisem - będę
dozgonnie wdzięczna !!

pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-12-10 09:50:58

Od: "iza" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pominęłabym zagęszczanie mąką :)

izabe

Użytkownik "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
> na małym ogniu. Obrać i pokroić w kostkę ziemniaki, dodac do marchewki,
> dodać ryż gotować, na koniec zagęścic mąką i już. :-))

KUPIe uzywane meble kuchenne i lazienkowe
przepisy
zupz ogórkowa
podziele się przepisem plus pytanie...dlugawe
bataty