zupa pomidorowa

1. Data: 2001-07-25 07:53:50

Temat: zupa pomidorowa
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sezon na wszelkie owoce i warzywa w pełni i myśle, ze nadszedl czas na zupe
ze swiezych pomidorow a nie z puchy.
Robicie czasem taka pomidorowa?

pozdrawiam pomidorkowo
Basia

1. Data: 2001-07-25 09:10:34

Temat: Re: zupa pomidorowa
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

przedwczoraj ugotowalam juzt takie miekkie pomidorki ze
skrzydelkiem kurzym. Pomidory przetarlam przez sitko,
dosmaczylam, ugotowalalm w tym lane kluchy, dodalam kwasnej
smietany i pozarlismy wszystko prawie z garnkiem. Dnia
poprzedniego byl krem kalafiorowy i maz zaglosowal na ten
kalafior bardziej niz na pomidorka...

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-25 10:41:41

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara wrote:

> Sezon na wszelkie owoce i warzywa w pełni i myśle, ze nadszedl czas na zupe
> ze swiezych pomidorow a nie z puchy.
> Robicie czasem taka pomidorowa?

W zeszłym tyghodniu bylem u mamusi na dzialce pod Bydgoszczą.
Mamusia zrobila pomidorowa ze swiezo zerwanych pomidorow i warzyw
(lubczyk sam rwalem - lubie jego zapach na dloniach :)

POEZJA (jak mawia R.M.)

sadyl

1. Data: 2001-07-25 10:48:00

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> W zeszłym tyghodniu bylem u mamusi na dzialce pod Bydgoszczą.
> Mamusia zrobila pomidorowa ze swiezo zerwanych pomidorow i warzyw
> (lubczyk sam rwalem - lubie jego zapach na dloniach :)

A jak ja zrywam lubczyk do zupy, to moj maz dziwnie na mnie patrzy i
twierdzi, ze do czegos zmierzam...;-)

Basia

1. Data: 2001-07-25 11:59:18

Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie ze gotujemy... Choc najlepsza na swiecie robila moja pra babcia taka
odrazu z ziemniakami myyyy... Czasem proboje wyczarowac to cudo ale gdzie mi
do babci...
Aga

1. Data: 2001-07-26 07:42:09

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Barbara

> Sezon na wszelkie owoce i warzywa w pełni i myśle, ze
> nadszedl czas na zupe
> ze swiezych pomidorow a nie z puchy.
> Robicie czasem taka pomidorowa?

A ja poluję obecnie na pomidory jajowate czerwone w celu wrzucenia ich
do słoików na zimę. Pomarańczowe już widziałam, ale życzę sobie
czerwone zdecydowanie.

Moja Mama twierdzi, że zwariowałam i że dobrze, że ma dużą piwnicę,
będę miała gdzie przechowywać przetwory ;-))

Wczoraj poszedł dżem wiśniowo-agrestowy, dzisiaj kończę konfiturę
wiśniową i pluję sobie w brodę, że jutro wyjeżdżam do Francji, bo bym
jeszcze coś zmachała ;-))

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-07-26 07:52:24

Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Klient - rzeczoznawcyap - info
<i...@r...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:NEBBJOMGALBEKOHNOBGKKEFAEBAA.info@rzeczoznaw
cyap.com
.pl...
> [...]
wrzucenia ich
> do słoików na zimę. Pomarańczowe już widziałam, ale życzę

W Falenicy pod warszawą są na bazarze niesamowicie dobra
pomidory! Malutkie, słodkie jak ...., pachną jak....,
fenomenalne i kosztują jak barszcz ( 1 złoty za kilo).
Kupiłam wczoraj 2 siaty i już ich nie ma. Fenomenalna
odmiana i z dość grubą skórką ale poezja gatunku.

AgataW.

1. Data: 2001-07-26 21:03:23

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-07-27 05:05:29

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie ja na nie poluje, tylko Agata ;-)), tak jakos wyszlo po tym wycinaniu
kawałkow postow ;-)
Wiem, ze te podluzne pomidory sa w sierpniu, bo to sa pomidory gruntowe
a nie spod oslon

serdecznie pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-07-27 07:16:19