w sezonie ogórkowym (3)

1. Data: 2001-07-24 19:31:05

Temat: w sezonie ogórkowym (3)
Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W sezonie ogórkowym informuję grupę, że zjadłam jajko na
twardo. Takie czasy.

AgataW.

1. Data: 2001-07-24 19:39:15

Temat: Re: w sezonie ogórkowym (3)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

czy tylko dlatego, ze okropnie cicho na grupie wzgledem jedzenia
i przepisow?

Ja zjadlam tzw gzik i zadzialal laksatywnie, ze tak
powiem...czyzbym naprawde jadla go brudnymi rekami???

Krysia

>W sezonie ogórkowym informuj? grup?, ?e zjad?am jajko na
>twardo. Takie czasy.
>
>AgataW.

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-24 19:54:53

Temat: Odp: w sezonie ogórkowym (3)
Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:b...@4...com..
.
> czy tylko dlatego, ze okropnie cicho na grupie wzgledem
jedzenia
> i przepisow?

Tak. ...i prosze nie pros mnie o przepis bo nie wzielam
notesu.

AgataW.

1. Data: 2001-07-24 20:06:05

Od: s...@f...onet.pl (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

>czy tylko dlatego, ze okropnie cicho na grupie wzgledem jedzenia
>i przepisow?

przez ten upal wszyscy jedza tylko lody, i pija mrozona herbatke...

>Ja zjadlam tzw gzik i zadzialal laksatywnie, ze tak
>powiem...czyzbym naprawde jadla go brudnymi rekami???

hm, a oblizywalas palce przy jedzeniu?
zaraz, czy gzik to jest twarozek ze smietana oraz
szczypiorkiem/koperkiem/rzodkiewka? jesli tak, to wiesz, co tam moglo
mieszkac?????? zaczalszy od tegoryjca w smietanie...:-)
ale co ja Cie bede straszyc przy imieninach....:-)))

Agnieszka

Ciekawe strony kulinarne zagraniczne
zupa z kapustą pekińską
Jak zarobic w internecie?