żurawka

1. Data: 2004-06-05 16:46:22

Temat: żurawka
Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam w ogrodzie kilka żurawek (heuchera), bardzo fajna i nie kłopotliwa
bylina po za jedną odmianą. Nie wiem jak nazywa się dokładnie ten egzemplarz
ale ma mocno czerwone kwiatuszki na 35 cm patyczkach i "normalnie" zielone
listki, ok 6 cm średnicy. U mnie słabo kwitnie a listki ma jeszcze
marniejsze. Czy ktoś z Was ma tą odmianę, czy ona zawsze jest taką bidulką
???

Żurawkowo Miłka

2. Data: 2004-06-05 19:28:04

Temat: Re: żurawka
Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> listki, ok 6 cm średnicy. U mnie słabo kwitnie a listki ma jeszcze
> marniejsze. Czy ktoś z Was ma tą odmianę, czy ona zawsze jest taką bidulką

Ja mam :-))
Dostalam od sasiadki jakies trzy tygodnie temu. Sasiadka poprostu wyrwala ja
z ziemi i mi dala. Posadzilam na skalniaku, na samym szczycie w cieniu i
rosnie bardzo dobrze, nawet ma juz kwiatki, chociaz przesadzalam ja w zlym
czasie. Wyjatkowo malo klopotliwa.
Magda

3. Data: 2004-06-05 19:35:53

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"magda" <mag-l@spam_wp.pl> wrote in message news:c9t6rh$65o$1@news.onet.pl...

> chociaz przesadzalam ja w zlym
> czasie.

Nie te faza ksiezyca? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2004-06-05 20:48:47

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Żurawkowo Miłka
>
> A sprawdziłaś czy nie ma za mokro ta odmiana o której piszesz może rosnąć
w słońcu ale niezbyt lubi przelanie u mnie pięknie się rozrasta
Pozdrawia Teresa

5. Data: 2004-06-05 21:53:26

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> w słońcu ale niezbyt lubi przelanie u mnie pięknie się rozrasta
> Pozdrawia Teresa

No ma trochę mokrawo bo rośnie pospołu z funkiami. Mam taką samą
jasnoróżową to tamta to burza kwiatków. Czyli czerwoną bardziej na słoneczko
i w suchsze miejsce ... tak ???
Żurawkowo Miłka

6. Data: 2004-06-06 09:34:35

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2004-06-06 13:59:11

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c9uog4$ake$1@atlantis.news.tpi.pl Teresa
<t...@o...pl> napisał(a):
> Użytkownik "miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

Hejka. A ja mam watpliwości, że tak jest lepiej. :-(
Pozdrawiam monotematycznie Ja...cki

8. Data: 2004-06-06 20:08:44

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2004-06-06 20:48:20

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Teresa" <t...@o...pl> wrote in message news:c9vtpd$ssq$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]

Dlatego, ze nie tniesz postow!

A poza tym odpowiadasz tak, jakby byl to cytat z poprzedniego
postu, czyli twoja odpowiedz zaczyna sie od znaku ">". Przed
wpisaniem swojej odpowiedzi nacisnij 2 razy klawisz "Enter".
Popatrz jak wygladaja inne posty i porownaj ze swoimi.

Pozdrowienia,
Michal

10. Data: 2004-06-06 20:57:25

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:oqLwc.42819$DG4.18555@fe2.columbus.rr.com...

> Dlatego, ze nie tniesz postow!

> Pozdrowienia,
> Michal

A odebrałes Michale list ode mnie ... doszedl on za "wielka wode" ? ...
;-)
Serdecznie Milka

chodnik z drewna pocietego w krążki
ostnica