żurek a barszcz biały

1. Data: 2008-03-18 16:04:59

Temat: żurek a barszcz biały
Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czym właściwie różni się barszcz biały od żurku?

--
misiczka

2. Data: 2008-03-18 16:09:42

Temat: Re: żurek a barszcz biały
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Mar, 17:04, "misiczka" <i...@g...com> wrote:
> Czym właściwie różni się barszcz biały od żurku?
>
> --
> misiczka

Żurek jest barszczem białym. Inne barszcze białe - na maślance, na
serwatce, na kwaśnym mleku, na kwasie ogórkowym. Generalnie - lekko
zagęścić mąką, zaprawić dużą ilością dobrej śmietany, dodać siekaną
pietruszkę i koper.

3. Data: 2008-03-18 20:11:15

Od: "Walkie!" <w...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

misiczka pisze:
> Czym właściwie różni się barszcz biały od żurku?

dla mnie żurek jest na zakwasie z mąki żytniej, a barszcz
biały z białej.

--
Justyna/walkie!

4. Data: 2008-03-18 20:32:35

Od: "Krzysztof Tabaczynski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

d.googlegroups.com...
> [...]

> serwatce, na kwaśnym mleku, na kwasie ogórkowym. Generalnie - lekko
> zagęścić mąką, zaprawić dużą ilością dobrej śmietany, dodać siekaną

Jakaś brednia...

Biały barszcz jest robiony na zakiszonej
mące pszennej lub mieszance mąki pszennej i żytniej.
Żurek jest robiony na zakiszonej mące żytniej.

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

5. Data: 2008-03-18 21:42:25

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:20e2e2b6-7018-44af-b2e2-ab8a61bf948f@
> [...]
>
> Biały barszcz jest robiony na zakiszonej
> mące pszennej lub mieszance mąki pszennej i żytniej.
> Żurek jest robiony na zakiszonej mące żytniej.

Gdzie ty tę tabakę trzymasz?

6. Data: 2008-03-18 21:45:17

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
>
> Biały barszcz jest robiony na zakiszonej
> mące pszennej lub mieszance mąki pszennej i żytniej.
> Żurek jest robiony na zakiszonej mące żytniej.

He..he, a to jaka nowa nomenklatura.
Żurek jest jednym z barszczy białych, podobnie jak botwinka jedną z
odmian barszczu czerwonego...

żurek
Czy mleko należy gotować?
Takie ciasto wymyśliłam (albo nie)