zwłoknienie pochewki ścięgnistej

1. Data: 2003-11-02 13:53:40

Temat: zwłoknienie pochewki ścięgnistej
Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

problem dotyczy naszego 6 miesiecznego syna. Miesiac temu zauwazylismy na dloni
zgrubienie. Poczatkowo podejrzewalismy uraz. zostalismy skierowani do chirurga
dzieciecego. Zostalo zrobione badanie Rtg, Usg, ktore niczego nie wykazaly.
Lekarz specjalista nie potrafil okreslic przyczyny tej zmiany. Udalismy sie
wiec z synem do prof. chirurga dziececego, ktory stwierdzil, ze jest to
zwloknienie pochewki sciegnistej. Kazal obserwowac itd. W tej chili pojawia sie
podobna zmiana na tej samej dloni. Moze ktos ma doswiadczenie z podobnymi
zmianami. Prosimy o kontakt oraz o wiecej informacji na ten temat
dziekujemy serdecznie
Asia i robert

2. Data: 2003-11-02 14:06:21

Temat: Re: zwłoknienie pochewki ścięgnistej
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

2...@n...onet.pl,
Użytkownik <r...@o...pl>:
> [...]
> podobna zmiana na tej samej dloni. Moze ktos ma doswiadczenie z
> podobnymi zmianami. Prosimy o kontakt oraz o wiecej informacji na ten

Ja moge Wam polecic b. dobry osrodek w Poznaniu:

Katedra Traumatologii i Chirurgii Ręki
Akademii Medycznej im. K. Marcinkowskiego
w Poznaniu
ul. 28 Czerwca 1956 r. 135
61-545 Poznań
tel. (0-61) 831 01 65 lub 831 03 15

Zapytaj ew., kto specjalizuje sie w raczkach dzieci, bo pamietam, ze jeden
przynajmniej tak, choc ja sie leczylem akurat u innego jako dorosly.

--
Robert

3. Data: 2003-11-03 09:07:44

Od: "kr" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Zapytaj ew., kto specjalizuje sie w raczkach dzieci, bo pamietam, ze jeden
> przynajmniej tak, choc ja sie leczylem akurat u innego jako dorosly.

Sa trzy oddzialy i na kazdym jest specjalista od dzieci.
Kazdego pacjenta konsultuje profesor Manikowski, dlatego proponuje udac sie
bezposrednio do niego.
tel. do sekretariatu profesora: (0-61) 833 29 16
przyjmuje w pon i w pt.
Pani dr Jurczyk oraz dr Kaminski - polecam! oddzial IIf
pozdrawiam
kr

Niedokrwistosc niedoborowa
Sztuczna zastawka a ciąża