zwyczaje w aptece

1. Data: 2004-10-31 16:48:46

Temat: zwyczaje w aptece
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

stoje sobie w aptece, przede mna obslugiwana jest 1 osoba, stoje jakis 1-1,5
metra za nia. tylko nas dwoje klientow-pacjentow i pani farmaceutka. wchodzi
kobieta dzierzac w reku recepte i staje za ta pania obslugiwana. lekko mnie
wcielo, bo do najmniejszych nie naleze, zeby mnie nie zauwazyc, ale sobie
mysle - poczekam, bo moze chce spytac, czy dany lek jest na stanie. jedkaze
gdy obslugiwana kobieta odchodzi od okienka, kobieta, ktora sie wepchala,
podaje recepty i prosi o ich realizacje. na moj sprzeciw kobieta mowi, ze co
ja tak daleko stanelam. odpowiedzialam jej, ze wydaje mi sie, ze nie wypada
ludziom zagladac w recepty. paniusia zachnela sie i mnie przepuscila,
oczywiscie stajac 10 cm za mna i zagladajac mi w recepty.

co o tym sadzicie? czesto ludzie wykupuja leki na "bardzo osobiste" czy tez
wstydliwe choroby. obecnosc obcych ludzi stojacych zbyt blisko moze peszyc.
ja jestem za takim napisem, jak w banku, ze przy okienku moze przebywac
tylko 1 osoba. ciekawa jestem waszych opinii, czy tylko ja jestem taka
przewrazliwiona.

2. Data: 2004-10-31 17:07:10

Temat: Re: zwyczaje w aptece
Od: "kazoo" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ja jestem za takim napisem, jak w banku, ze przy okienku moze przebywac
> tylko 1 osoba. ciekawa jestem waszych opinii, czy tylko ja jestem taka

Wg mnie zachowujesz sie bardzo kulturalnie. O tamtej babie szkoda gadac...

over.kazoo

3. Data: 2004-10-31 17:19:15

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: cm3519$2dg7$...@m...aster.pl,
Od: Ruua <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>
Było:
> [...]
> okienku moze przebywac tylko 1 osoba. ciekawa jestem waszych opinii,
> czy tylko ja jestem taka przewrazliwiona.

Jeśli chodzi o wstydliwe ... choroby, recepty, rozmowy to ja nic nie wiem o
nich. ;-) Ale jednego razu gdy wdałem się w dyskusję z panią magister na
temat wyższości tamponów używanych przez moją Żonę od tych droższych. Te
droższe nie miały takiego czegoś do pochłaniania zapachów a ona koniecznie
chciała żebym je kupił. :-)
To dopiero była zabawa. Ludzie w kolejce najpierw przysłuchiwali się z
wielką uwagą, żądni sensacji i szczegółów ale gdy dostali w nadmiarze to
kilka osób wyraźnie zdegustowanych tym co mówi facet (Ja) zaczęło mnie
poskramiać, że jak ja śmiem mówić o _TYCH_ rzeczach.
Słowo honoru na początku zacząłem rozmowę jak o ziemniakach czy meblach,
dopiero ci ludzie uświadomili mi, że ktoś może mieć problem z wymówieniem
słowa "podpaska" czy "tampon".

No a jeśli chodzi o wciskanie się do kolejki to całkiem inna sprawa. W mojej
osiedlowej aptece są obsadzone dwa albo trzy okienka. Jak jest niewiele
ludzi to jest jedna kolejka do wszystkich no jak się tylko trochę klientów
nazbiera to jakoś to się przekształca w osobne kolejki do poszczególnych
okienek.
Wtedy często ogłoszenie "stoję tam gdzie szybciej idzie" wywołuje reakcję
"ale proszę zalosować i wybrać teraz bo ja chcę wybrać teraz"
Myślę, że najprościej by było żeby obsługa uregulowała temat kolejek jakimś
ogłoszeniem na afiszu ;-)
Wiadomo, że w aptece kupują najczęściej ludzie chorzy, zniecierpliwieni,
poddenerwowani i nie powinno być żadnych niedomówień przy zakupie.

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

4. Data: 2004-10-31 17:28:34

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:cm3719$fj3$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Jeśli chodzi o wstydliwe ... choroby, recepty, rozmowy to ja nic nie wiem
> nich. ;-)

no nie wiem, mi przychodza na mysl choroby weneryczne, psychiczne, leczenie
nieplodnosci, rozne przypadlosci dermatologiczne, leki na potencje - jest
wiele chorob, przy ktorych niestety jest u nas przyjete, zeby lepiej sie do
nich nie przyznawac. nie znam faceta, ktory by poszedl do apteki i poprosil
na glos o cos na klopoty z potencja, czy na za maly testosteron:)

znam kobiety (szczegolnie te mlode), dla ktorych wlasnie problemem jest
kupienie testu ciazowego, gdy inni sluchaja.

5. Data: 2004-10-31 18:46:58

Od: "Artigiana" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stoję kiedys w aptece, przede mna młoda dość dziewczyna , wyglądała na
bardzo wstydliwą. Za mną stado klientów.
Przychodzi kolej dziewczyny i najciszej jak sie da prosi o test ciążowy, a
farmaceutka na całe gardło:A taki wcześniejszy czy normalny?!Bo wie pani jak
się pani kochała kilka dni temu i sie teraz boi to lepszy ten wcześniejszy a
jak sie okres spóźnia to normalny!.... Chyba nie muszę dodawać , że
dziewczyna chwyciła pierwszy lepszy ,zapłaciła i wyleciała z apteki jakby ja
diabeł gonił..
A apropos wciskania sie w kolejkę... to kiedyś wepchała sie przede mnie baba
na poczcie i zwróciłam jej uwage, a ona zaczeła mi wymachiwac torebka przed
nosem że jej się należy....
Teraz się wciskam w kolejkę tak, żeby się nikt przede mnie nie wepchał....

6. Data: 2004-10-31 19:17:39

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ja jestem za takim napisem, jak w banku, ze przy okienku moze przebywac
> tylko 1 osoba. ciekawa jestem waszych opinii, czy tylko ja jestem taka

Ja tam sie w pelni z Toba zgadzam. Tez staje dalej, bo wychodze z zalozenia,
ze moze ktos nie zyczy sobie, zeby mu zagladac przez ramie, co kupuje. Sama
tez bym nie chciala, zeby inni mi zagladali.
Czasami faktycznie bywaja choroby, ktorymi ludzie wola sie nie chwalic. Moim
zdaniem trzeba to uszanowac.
Pozdrawiam.
Basiek.

7. Data: 2004-10-31 19:22:23

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

meblach,
> dopiero ci ludzie uświadomili mi, że ktoś może mieć problem z

:-)
Mój mąż jak trzeba było też kupował mi podpaski (teraz świety
spokój bowiem dzidzia w drodze ;-)
Ostatnio szwagierki córa przywiozła wszy z kolonii...
ja w te pędy do apteki pobiegłam, coby się dziadostwo nie
rozpleniło na głowach innych dmowników.
Zapytałam normalnie, wzięłam kilka preparatów do przejrzenia....a
kiedy byłam następnym razem w aptece, apterkarka zapytała cichutko
"Jak tam akcja ATW?"....:-) (Akcja Tępienia Wszawicy)...
Nie wiem czy ktoś pofatygowałby się po szampon przeciw wszom do
apteki, "bo to przecież wstyd"...za to z wszami na głowie łazić to
nie wstyd? ;-/

Ula (ulast)

8. Data: 2004-10-31 19:23:45

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:cm3doh$500$1@opal.icpnet.pl...
> [...]
> ze moze ktos nie zyczy sobie, zeby mu zagladac przez ramie, co
kupuje. Sama
> tez bym nie chciala, zeby inni mi zagladali.

Również tak robię.

Ula (ulast)

9. Data: 2004-10-31 19:35:27

Od: vpw <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 31 Oct 2004 17:48:46 +0100, Ruua wrote:

> oczywiscie stajac 10 cm za mna i zagladajac mi w recepty.

Czy farmaceutow nie obowiazuje tajemnica lekarska. Przeciez miedzy innymi
dla tego w gabinecie jest jeden pacjent i gabinet jest zamkniety aby mozna
bylo ta tajemnice zachowac. Jesli lekarz poinformowal by o lekach
przepisywanych lub informacja ta zostala by przez niego udostepniona to
bylby dym.

vpw

10. Data: 2004-10-31 19:43:32

Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artigiana wrote:

> [...]
> nosem że jej się należy....
> Teraz się wciskam w kolejkę tak, żeby się nikt przede mnie nie wepchał....

Ja w będąc w ósmym miesiącu ciąży dostałam ochrzan (i to porządny ;)) za
to, że stoję w kolejce, a nie wciskam się na początek. Jakoś długo
musiałam się tłumaczyć, że akurat czuję się dobrze i mogę sobie poczekać
:)).
--
Pozdrawiam, Magdalena S. + Maciuś ur. 28.09.04
"Gdy rodzi się dziecko, Twój świat się kończy,

od 3 dni wielka senność
Ból od zęba, czy ... ?
problem z kolanami
Skora