życie mężczyzny jest mniej warte niż życie kobiety

1. Data: 2003-04-17 05:47:46

Temat: życie mężczyzny jest mniej warte niż życie kobiety
Od: kamil386 <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

skąd to wytrzasnąłem ?

a np. pobór do woja, państwo nie chce od kobiet aby tam szły,
obo wiązek jest tylko dla facetów,
czyli dla reszty społeczeństwa moje życie jest mniej ważne, bo mogę
np. umrzeć z rozerwanym brzuchem w kałuży błota
to żadna strata, inni faceci będą zapładniać kobiety które by inaczej
przypadły tym co zginęli
ale to nie musi być wojna, życie w społ. robi swoje
tak naprawde jestem tylko testem dla gemów, mam się sprawdzić albo
umrzeć, choćby nawet w cudzysłowie

1. Data: 2003-04-17 08:30:11

Od: adamF <g...@g...cyh> szukaj wiadomości tego autora

Masz procesor 386?

1. Data: 2003-04-17 16:13:24

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eeeeee tam. W mlodosci faceci moze maja gorzej, ale pozniej coraz trudniej
jest kobietom. Im ona starsza tym ma mniejsze szanse na znalezienie
partnera, pracy itd. Za to my (mezczyzni) poczatkowo mamy gorzej i bardziej
pod gorke. Moze to usankcjonowane spolecznie trzymanie nas dluzej na
starcie, zeby wyrownac szanse? ;)

1. Data: 2003-04-17 17:44:05

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:kliq9v4e2op92ufsep2mtnbm0pb3i2454r@4ax.com>
kamil386 napisał(a):

> a np. pobór do woja, państwo nie chce od kobiet aby tam szły

I slusznie.
Mijesce kobiet jest przy garach.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl

Wszystko jest trudne, zanim nie stanie sie latwe

1. Data: 2003-04-17 20:23:34

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kamil386" news:kliq9v4e2op92ufsep2mtnbm0pb3i2454r@4ax.com
> a np. pobór do woja, państwo nie chce od kobiet aby tam szły

Państwo wie co robi.
Gdyby kobiety były powoływane masowo do MON-u to by była największa głupota.

> czyli dla reszty społeczeństwa moje życie jest mniej ważne, bo mogę
> np. umrzeć z rozerwanym brzuchem w kałuży błota

Bzdury piszesz.
Naczytałeś się za dużo bajek o wojsku.
Owszem zdarzają się wypadki - jak wszędzie zresztą - ale to są pojedyncze
przypadki.

1. Data: 2003-04-17 20:25:00

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"KOMINEK" news:Xns9360C8C095C29KOMINEK@127.0.0.1
> Mijesce kobiet jest przy garach.

Które to miejsce ma dzielić po połowie ze swoim facetem.
No chyba, że facet jest lepszy w temacie to on 70% ona 30% :)

1. Data: 2003-04-17 20:43:23

Od: "Viadro" <un_seen@_no-spam-man_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I slusznie.
> Mijesce kobiet jest przy garach.

miejsce kominków jest na dachu więc tam wypierdalaj

1. Data: 2003-04-17 21:35:14

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

> I slusznie.
> Mijesce kobiet jest przy garach.

hahaha i kto to mowi - gej. jaka role ty odgrywasz w wzwiazu partnerskim z
twoim kochankiem?? jestes zona czy mezem??

kasia;))

1. Data: 2003-04-18 08:16:40

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:56e3.0000074f.3e9f1e12@newsgate.onet.pl>
napisał(a):

> hahaha i kto to mowi - gej.

Mozesz mi powiedziec, gdzie o tym wyczytalas ?:)

> jaka role ty odgrywasz w wzwiazu
> partnerskim z twoim kochankiem?? jestes zona czy mezem??

Ja jestem zona. Moj kochanek moze zatem lac mnie po ryju, chodzic w
obsranych gaciach, ktore ja musze w pocie czola prac, pic piwo,
smarkwac w obrus, nie wychodzic z psem i glosno chrapac w lozku.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl
G-Gadu-1209534 [czynne cala dobe]

Wiecznosc to przerazajaca mysl. No bo jak to sie skonczy?

1. Data: 2003-04-18 09:08:00

Temat: A CO Z LUFĄ ?
Od: "D.n V.\(er\)" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kamil386" <k...@p...onet.pl> zaprezentowałał wyłącznie własne
opinie w wiadomości k...@4...com...
> skąd to wytrzasnąłem ?
>
> a np. pobór do woja, państwo nie chce od kobiet aby tam szły,
> obo wiązek jest tylko dla facetów,

BABA na armacie albo lufie - brzmi conajmniej dwuznacznie! :) - Facet może zatkać
dziurkę od lufy, a kobita? - przcież jak przysiądzie to jej kula z czołgu ustami
wyleci :)

rozmówki
TERAPIA - rodzaj
WBREW WSZELKIM POZOROM