życzę wszystkim !

11. Data: 2003-02-27 11:14:19

Temat: Re: życzę wszystkim !
Od: "Tashunko" <l...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba wirtualnie znana, jako "Ania Björk (sveana)" napisała:

> Dolaczam sie do Ciebie w zalu, w Szwecji tez ani faworkow, ani
> paczkow, tylko jakies swinstwo, co wyglada jak ptys, nazywa sie
> semla, a smakuje jak papier...... Bleeeeeeeeeeh....

Aniu,
Wsiadaj w autko, jedź do Madzika, a ja tę paczuszkę pączków z TNT
podeślę Wam do Szwecji zamiast zjadać tutaj:) Oczywiście dołączę Palma
dla Magdy ( dla Ciebie tez mogę, jeśli lubisz), bo płacze mi w listach,
że tam nie ma:))))))

--
Pozdrowionka !
*****Tashunko*****

12. Data: 2003-02-27 11:19:48

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Mozna, mozna. Ale jak sie robi racuchy ? ;)

W sumie szybko.

- Do miseczki jajo chlup
- do jaja śmietanę chlup (ok szklanki lub mniej)
- wybełtać
- Do tego mąki pszennej tak żeby nie było dość gęste, ale się jeszcze lało
- szczyptę soli
- płaską łyżeczkę proszku do pieczenia( nie koniecznie)
- obrać 2 jabłka pociachać w kosteczkę wsypać do ciasta wymieszać
- Smażyć na patelni na średnim "ogniu" na rumiano
- Posypać cukrem pudrem - koniecznie

Smacznego
Ja je jeszcze przed pożarciem paciam dżemem.

Sowa

13. Data: 2003-02-27 11:22:47

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <l...@...o.pl> napisał w wiadomości

> Oczywiście dołączę Palma

Co to jest?
Sowa

14. Data: 2003-02-27 11:31:53

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:b3kptq$e1r$1@inews.gazeta.pl...

> No nie :(( Jak mozesz mi to robic ?! Przeciez ja tutaj ani
jednego faworka nie
> znajde, a sama nie potrafie upiec :((((((((((((
> Buuuuuu.

Och, te dzisiejsze kobiety! Żeby nie umieć upiec faworków
chrustami zwanymi, jak chcesz, to jutro podam Tobie przepis,
to będziesz miała na przyszły rok-)) Ponieważ jestem
świadomy obecnym kierunkom rozwoju płci pięknej, to na
wszelki wypadek już w zeszłym roku zacząłem syna przyuczać,
jak je się robi i proszę bardzo, mój sześcio, a obecnie
siedmiolatek potrafi samodzielnie wałkować ciasto, wykrawać
i zawijać faworki oraz je-UWAGA!!!- samodzielnie piec na
rozgrzanym tłuszczu.
Sokrates

15. Data: 2003-02-27 11:34:27

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aneta <a...@w...pl> napisał(a):
>

> Litosci :((((
> Lepiej podalabys jakis przepis ;)
> BTW, czy trudno jest upiec faworki ?!!!!
>
> Dunia

tak sobie zależy od przepisu ( u mnie się bije faworki im dłużej tym lepiej)
a na pl.rec.kuchnia przepisów do koloru i wyboru.
życzę wszystkim smacznego
zaraz pęknę
aneta

16. Data: 2003-02-27 11:38:06

Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Mozna, mozna. Ale jak sie robi racuchy ? ;)
>
> Dunia
> kulinarnie niedouczona

W Wyborczej chyba były dzis dwa proste przepisy- z drożdżami i na zsiadłym
mleku
ja wolę na drożdżach, a tak na marginesie to chyba wszystkie specyjały
tłustoczwartkowe smazone są a nie pieczone
w kazdym razie juz dziś przypominam, ze nastepny etap to wtorkowe śledzie :)
chiba nie tuczą tak jak pączusie

pozdr.Joanna

17. Data: 2003-02-27 11:46:21

Od: "Tashunko" <l...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba wirtualnie znana, jako "Sowa" napisała:

> Użytkownik "Tashunko" <l...@...o.pl> napisał w wiadomości

> Co to jest?
> Sowa

Piwo PALM, które uwielbiamy ( albo raczej uwielbiałysmy zanim Magda nie
wyemigrowała do Szwecji ) sobie razem wypić :)

Tashunko

18. Data: 2003-02-27 11:49:01

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jojo <m...@i...pl> napisał(a):

> W Wyborczej chyba były dzis dwa proste przepisy- z drożdżami i na zsiadłym
> mleku

Hihi, Wyborcza to tez artykul deficytowy - ze 3 egzemplarze na dworcu i koniec
;) Chyba, ze przepisy w wersji internetowej tez sa.

> w kazdym razie juz dziś przypominam, ze nastepny etap to wtorkowe śledzie :)
> chiba nie tuczą tak jak pączusie

Sledzikow ci u nas dostatek ;) Wszak Germania posiada morze, nawet sztuk 2.
;))

Dunia

19. Data: 2003-02-27 12:07:02

Od: "Tashunko" <l...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba wirtualnie znana, jako "Tashunko" napisała:

> Za jakiś czas przywędruje pewnie nasz zaprzyjaźniony kurier z TNT ze
> swoją paczuszką, zrobi uwagę na temat paczuszki DHL, ale smaczne
> pączusie i tak zostawi...

No to Wam jeszcze coś napiszę, bo śmiesznie było:
najpierw przyszedł kurier z TNT...BEZ PĄCZKÓW! Milutki jest , więc
poczęstowałam Go pączusiem z DHL. Na wszelki wypadek odwrócił wzrok
żeby nie patrzeć na sponsora tych specjałów. Swoja droga został przez
nas objechany dlaczego nie przyszedł z pączkami...takie z nas bestie
niemiłe!
Jakiś kwadrans po Nim przyszła Jego szefowa, oczywiście z
pączkami...Postawiła je na moim biurku i zobaczyła,że zdjęcia moich
dzieci stoją w podkładce z DHL. Pogrzebała w torebce i wyciągnęła z
Niej zgrabniutki pomarańczowy kalkulatorek.
Takich gadżetów mamy mnóstwo i dodam od razu, że nie ma to wpływu na
ilość przesyłek wysyłanych przez obie firmy kurierskie.

20. Data: 2003-02-27 12:31:36

Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hihi, Wyborcza to tez artykul deficytowy - ze 3 egzemplarze na dworcu i
koniec
> ;) Chyba, ze przepisy w wersji internetowej tez sa.

jest na gazecie. pl

pozdr.Joanna

Zameldowanie
Podzial majatku?