zyrtec

31. Data: 2001-10-23 13:28:25

Temat: Re: zyrtec
Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wojo <w...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@s...pl...

> Bez przesady - leki I generacji powodowaly takie objawy i byly oznakowane
> odpowiednio - ostrzegano o obnizonym czasie reakcji.
> Leki nowszej generacji jak Zyrtec nie powoduja takich objawow - przy
normalnym
> dawkowaniu - byly na ta okolicznosc badania - oczywiscie lekka osoba co
bierze
> 2 tabletki to duza dawka przy jednej pewnie by to nie wystapilo.

A może by tak przeczytać ulotkę, gdzie sam producent informuje o skutkach
ubocznych.
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

32. Data: 2001-10-23 15:09:08

Od: wojo <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

margaretka wrote:

> Użytkownik Sark <s...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:9r3fup$jfn$...@s...futuro.pl...

> wróciłem
>
> Chyba jesteś przedstawicielem UCB :o)
> m a r g a r e t k a

Oj Zyrtec to nazwa handlowa - inne - Amerti - znacznie tanszy rodzimej
produkcji (to tak jak z paracetamolem , Codiparem , Apapem ................)

33. Data: 2001-10-23 15:44:28

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Oj Zyrtec to nazwa handlowa - inne - Amerti - znacznie tanszy rodzimej
> produkcji (to tak jak z paracetamolem , Codiparem , Apapem
................)

Nie rób ze mnie dyletantki. Gdybyś nie zauważył mowa była tylko o Zyrtecu, a
nie o odpowiednikach.
Jeżeli tak już chcesz to mogę do kompletu dołączyć Alertec. A tak przy
okazji, jak zwał tak zwał, cytyrycena to cytyryzyna, tak samo ma się w
przypadku loratydyny. Poczytaj trochę moich wcześniejszych postów (również
na farmacji), a przekonasz się, że nie jestem tak zwaną "blondynką" i
rozróżniam składnik czynny od nazwy handlowej.
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

34. Data: 2001-10-23 15:58:39

Od: wojo <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

margaretka wrote:

> [...]
> na farmacji), a przekonasz się, że nie jestem tak zwaną "blondynką" i
> rozróżniam składnik czynny od nazwy handlowej.

Ok sorry ;)

A co Loratydyny (Loratadinum) to w ulotce pisze " Lek stosowany zgodnie z
zaleceniami nie wplywa na sprawnosc psychfizyczna i zdolnosc prowadzenia
pojazdow. Niewielkie dzialanie uspokajace moze sie pojawic w poczatkowym okresie
stosowania leku u osob nadwrazliwych na loratadyne"

Co prawda w lekach opartych na cytyryzinie (Zyrtec etc) tez umieszczano
kiedys taki zapis a teraz podkresla sie ze efekt obnizenia sprawnosci moze byc
troszke czestszy niz wczesniej zakladano- szczegolnie przy zwiekszonej
dawce(wiecej niz 1 tabletka) ale coz na kazdego dziala to troche inaczej i
tymbardziej warto poprobowac rozne srodki..

35. Data: 2001-10-23 19:52:09

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "margaretka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Chyba jesteś przedstawicielem UCB :o)
> m a r g a r e t k a

:-)))) Widzę że konkurencja czuwa i trafiłem na przedstawicielkę loratadyny
z Schering-Plough AG a może to przemawia lokalny słowiański patriotyzm
przedstawicielki LEK -POLSKA (Flonidan) ?

Sark

36. Data: 2001-10-23 20:02:04

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sark <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9r4hpp$4mm$...@n...onet.pl...
> [...]
> z Schering-Plough AG a może to przemawia lokalny słowiański patriotyzm
> przedstawicielki LEK -POLSKA (Flonidan) ?

PUDŁO :o))) po prostu zgłębiłam temat gdyż jestem alergiczką :o)))
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

37. Data: 2001-10-23 21:11:16

Od: wojo <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sark wrote:

> [...]
> z Schering-Plough AG a może to przemawia lokalny słowiański patriotyzm
> przedstawicielki LEK -POLSKA (Flonidan) ?

A moze Galena (Loratadyna) najtansze na rynku ;)
Oczywiscie w zartach - ale serio to roznice w cenach tego samego preparatu w
zaleznosci od producenta sa porazajace.

38. Data: 2001-10-23 21:41:04

Od: "Sark" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PUDŁO :o))) po prostu zgłębiłam temat gdyż jestem alergiczką :o)))

Jedno drugiemu nie przeszkadza .... a naturalna motywacja tylko pomaga w tym
zawodzie :-)))))

Sark

39. Data: 2001-10-23 21:49:55

Od: "Sark" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiscie w zartach - ale serio to roznice w cenach tego samego preparatu
> zaleznosci od producenta sa porazajace.

Obawiam się że nie tylko w cenach, mogą być także w jakości. Ostatnio w
wyniku zakończenia okresu ochronnego dla Zyrteca pojawiło się wiele
generyków tego leku np. Alertec. A ponieważ oryginał nie jest za bardzo
skuteczny więc obawiam sie że i kopia moze zostawać trochę w tyle więc wolę
zostać przy oryginale ..... aby do III generacji :-))

Sark

40. Data: 2001-10-23 22:48:58

Od: wojo <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sark wrote:

> [...]
> skuteczny więc obawiam sie że i kopia moze zostawać trochę w tyle więc wolę
> zostać przy oryginale ..... aby do III generacji :-))

Kopia moze tez byc lepsza od orginalu ;)))
Jak generyk to generyk - powinno byc to samo - nawet substnacje pomocnicze sa te
same.

A moze cos nowego sie pojawilo ostatnio ? Chetnie na sobie przetestuje ;)

leki na pamięć w USA
dieta optymalna mi nie pomogła
aparat do PS
Popularyzacja morfiny w "leczeniu" bolu >?
brodawka w Poznaniu