żywność mianipulowana (?)

1. Data: 2013-05-25 10:10:00

Temat: żywność mianipulowana (?)
Od: "lamia3c" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

temat jak dla mnie bardziej na medycynę niż na kulinaria

kupiłam napróbę jaka XXL (dotąd kupowałam tanie =małe) i KAŻDE jajko miało
podwójne żółkto ! Nie znam się na pożyciu intymnym kir, ale niech mi ktoś
powie że to nie są jakieś jaja z zapładnieniem.. A jeśli tak, to w grę na
pewno wchodzą hormony, hę?
Strach coś zjeść ;////

2. Data: 2013-05-25 11:34:08

Temat: Re: żywność mianipulowana (?)
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zjem jajo typu duże, to kilka godzin po tym jestem oszołomiaona w
kierunku pszymulenia. One są jakież dziwne.
Jaja zwykłe mogę jeść w dużej ilości.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2013-05-27 19:08:49

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-25 12:10, lamia3c pisze:
> temat jak dla mnie bardziej na medycynę niż na kulinaria
W dawnych czasach, jak jeszcze nikt nie słyszał o GMO ani o hormonach w
paszy dla zwierząt zaobserwowałem, że młode kury (takie półroczne)
najpierw znoszą małe jajka, potem większe, potem duże i tu trafiają się
często przypadki z podwójnym żółtkiem, a potem się stabilizują i znoszą
jajka normalnej wielkości. Jak kura ma ok 2 lata jej wydajność
"jajczarska" spada i idzie na rosół.
Jacek

4. Data: 2013-05-29 15:28:31

Od: "Szczepan Bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> często przypadki z podwójnym żółtkiem, a potem się stabilizują i znoszą
> jajka normalnej wielkości. Jak kura ma ok 2 lata jej wydajność

W dawnych czsach kury nie znosily jajek w zimie.
Teraz wiadomo ze trzeba je oswietlac.
Ostatnio gdzies czytalem ze jak maja za duzo swiatla to zoltka sa podwojne.
S*

o szczepionkach
Wyleczyc mozna zapalenie gardla, zoltaczke, z rakiem jest juz gorzej.
ortopeda, ból w stopie
Rak.