ortopeda, ból w stopie

1. Data: 2013-05-20 09:01:31

Temat: ortopeda, ból w stopie
Od: PawelC <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zacznę od tego, że w związku z wykonywaną pracą dość dużo czasu spędzam
za kółkiem.
Od kilku tygodni po dłuższym niż kilka minut prowadzeniu samochodu,
zacząłem odczuwać ból w stopie, w miejscu, gdzie zwykle podeszwa dotyka
pedału gazu, hamulca.
Sprawa zrobiła się conajmniej dokuczliwa. Poszedłem do lekarza, i ten
krótko stwierdził, że to stan który wymaga wizyty u ortopedy, a ten mam
mi zaaplikować zastrzyk bezpośredni.
Pytania mam takie.
- Da się takie coś załatwić u ortopedy w ciągu jednej wizyty bez
prześwietlenia, usg, ?
- Ile takie coś może prywatnie kosztować? (dowiedziałem się, że u siebie
pół roku oczekiwania w NFZecie)
-