Redbull itp...

1. Data: 2005-07-20 06:49:42

Temat: Redbull itp...
Od: "Negatyw" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czujecie się czasami jak wyczerpana bateryjka? Ja też. Szczególnie, gdy widzę
przed sobą kilometrową kolejkę (handel).
Co polecacie z tzw. "dopalaczy"? Jeden Redbull dziennie to kupa kasy.
Znacie coś tańszego i skutecznego (tabletki itp)?

Pozdro

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

2. Data: 2005-07-20 10:26:58

Temat: Re: Redbull itp...
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 20 Jul 2005 08:49:42 +0200, Negatyw wrote:

> Jeden Redbull dziennie to kupa kasy.

To się przestaw na LiderBulle:) LeaderPrice ma w ofercie coś, co smakuje
i śmierdzi dokładnie tak samo.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2005-07-20 12:26:44

Od: "dekato" <a...@w...to@mesa.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Negatyw wrote:
> Co polecacie z tzw. "dopalaczy"? Jeden Redbull dziennie to kupa kasy.
> Znacie coś tańszego i skutecznego (tabletki itp)?

"Podróbki" w cenach 2-2.5zł/200ml puszkę (w hipermarketach - różne
nazwy, u nas w pracy mają nazwy robocze "tescobul", "mózgojeb" itp.)
Ostatnio hitem jest litrowy "bull" z Selgrosa (4zł/1l!).
Trzeba upewnić czy jest tam 400mg na 100ml tauryny, bo nie w każdym
jest to podane. Kofeina jest w każdym. Tabletek nie polecam, przeważnie
jest tam tauryny jak na lekarstwo, ale sprawdzałem tylko kilka
active-pastylek, może są jakieś "prawdziwe".

Acha - nic nie zastąpi ruchu, sportu, zimnej wody, dobrego odżywiania,
umiejętności relaksacji itp.

Adam

4. Data: 2005-07-20 15:04:33

Od: "greg_pelka" <g...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Acha - nic nie zastąpi ruchu, sportu, zimnej wody, dobrego odżywiania,
> umiejętności relaksacji itp.

No wiadomo, ale jak masz jutro egzamin a sterta książeczek nie maleje... ;-)

Greg

5. Data: 2005-07-20 15:28:40

Od: "dekato" <a...@w...to@mesa.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

greg_pelka wrote:

> No wiadomo, ale jak masz jutro egzamin a sterta książeczek nie
> maleje... ;-)

W takiej sytuacji lepsza jest jedna czy dwie szklanki wódki.
Egzamin i tak będzie loterią ;)

Adam

6. Data: 2005-07-20 15:49:28

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Negatyw (<dbks5c$c7u$1@opal.icpnet.pl>) wrote:
> [...]
> Co polecacie z tzw. "dopalaczy"? Jeden Redbull dziennie to kupa kasy.
> Znacie coś tańszego i skutecznego (tabletki itp)?

Polecam zwykłą czekoladę, ale ciężko mi ustalić jaka część tabliczki
dodaje energii - raz miałem wrażenie, że po 1/5, raz po całej. ;-)

--
/bin/echo 'Successor of #linux@PolNet () http://www.ircnet.pl'
/bin/echo 'JID: a...@c...pl'

7. Data: 2005-07-20 18:14:55

Od: "Negatyw" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dekato" <a...@w...to@mesa.eu.org> napisał w wiadomości

> Ostatnio hitem jest litrowy "bull" z Selgrosa (4zł/1l!)

No to muszę zajrzeć :) Cena super.

> Trzeba upewnić czy jest tam 400mg na 100ml tauryny

Taaa. Taurynka to podstawa.

Pozdro

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

8. Data: 2005-07-20 18:15:43

Od: "Negatyw" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co smakuje i śmierdzi dokładnie tak samo.

Ma dawać w łeb :)

Pozdro

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

9. Data: 2005-07-20 18:16:33

Od: "Negatyw" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> Polecam zwykłą czekoladę

To swoją drogą :)

Pozdro

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

10. Data: 2005-07-20 18:42:32

Od: "dekato" <a...@w...to@mesa.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Negatyw wrote:

> No to muszę zajrzeć :) Cena super.

Dodam tylko dla pewności, że chodzi mi o krakowski Selgros,
ale być może w innych również ów specyfik w srebrnoszarej
plastikowej buteleczce jest dostępny.

pozdrawiam,
Adam

antybiotyk nieregularnie