Refluks w czasie snu - dusilem sie.

1. Data: 2004-03-18 09:54:52

Temat: Refluks w czasie snu - dusilem sie.
Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W czasie snu w nocy mialem refluks. Jak sie obudzilem to nie moglem zlapac tchu
przec ok. pol minuty. Rzezilem. Gdyby to trwalo dluzej to chyba bym sie udusil.
Mialem juz refluks w czasie snu nieraz, ale budzilem sie natychmiast i
odzyskiwalem oddech tez zaraz. Zauwazylem, ze refluks mam po slodyczach.
Wczoraj wieczorem procz ciasta wypilem takze 1 piwo. Co z tym mozna zrobic i
jak sie ratowac w razie kolejnego ataku. Wstalem z lozka i stalem w pozycji
pochylonej do przodu zeby wykrztusic to co zatykalo oddech.
adam

2. Data: 2004-03-18 19:41:51

Temat: Re: Refluks w czasie snu - dusilem sie.
Od: "kuku" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
pozycji
> pochylonej do przodu zeby wykrztusic to co zatykalo oddech.

IMHO warto niezwlocznie udac sie do dobrego gastrologa. Mam niedomykajacy
sie wpust zoladka,
w efekcie mialem refluks, jakies tam zmiany w przelyku, ale leczenie
zmniejszylo problemy.
Z tego co czytalem na ten temat, w skrajnych przypadkach, a Twoj chyba jest
dosc skrajny
robia operacje.

3. Data: 2004-03-18 23:27:34

Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zmniejszylo problemy.
> Z tego co czytalem na ten temat, w skrajnych przypadkach, a Twoj chyba jest

Ale wlasnie tresci zoladkowej nie bylo praktycznie, w kazdym razie nie bylo co
odpluwac. Natomiast bardzo piekaca. No i ta blokada oddechu...

4. Data: 2004-03-19 07:03:24

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 19 Mar 2004, adam wrote:

> Ale wlasnie tresci zoladkowej nie bylo praktycznie, w kazdym razie nie bylo co
> odpluwac. Natomiast bardzo piekaca. No i ta blokada oddechu...

objawy astmy oskrzelowej sa dosc typowymi objawami towarzyszacymi
chrobie reflusowej. (okolo 30% przyczyn astmy lezy w chorobie
refluksowej) - tak wiec moze istniec zwiazek miedzy tymi chrobami

P.
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://renata.am.torun.pl

5. Data: 2004-03-19 09:44:20

Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> objawy astmy oskrzelowej sa dosc typowymi objawami towarzyszacymi
> chrobie reflusowej. (okolo 30% przyczyn astmy lezy w chorobie
> refluksowej) - tak wiec moze istniec zwiazek miedzy tymi chrobami

Ale to nie wygladalo tak, ze ciezko bylo mi oddychac. To wygladalo tak jakby
bylo zatkane wejscie do tchawicy, praktycznie zero mozliwosci oddychania przez
ok. 30 sek. Tak jakbym sie czyms udlawil. Moje wrazenie jest w kazdym razie
takie, ze w czasie snu zachlysnalem sie trescia zoladkowa. Tyle tylko, ze w
poprzednich incydentach nie bylo az tak dramatycznie.
adam

6. Data: 2004-03-19 14:50:06

Od: "yamma" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pozycji
> pochylonej do przodu zeby wykrztusic to co zatykalo oddech.

Na początek poczytaj sobie trochę o tym świnstwie:
http://www.borgis.pl/czytelnia/pnm/2001/02/11.php
yamma

7. Data: 2004-03-22 10:45:50

Od: "Przemko" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@r...am.torun.pl> napisal w
wiadomosci news:Pine.BSO.4.58L0.0403190801570.8259@renata.am.to
run.pl...

Witam

Zona moja przeszla jakies 2 lata temu operacje refluksu zoladka, od tej pory
juz nie cierpi na zadne dolegliwosci, ma spokoj ona i ja :)
Jesli ktos by mial pytania co do tej operacji to moge sie podpytac zony o
jakies szczegoly.

Przemek

8. Data: 2004-03-22 11:01:36

Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> juz nie cierpi na zadne dolegliwosci, ma spokoj ona i ja :)
> Jesli ktos by mial pytania co do tej operacji to moge sie podpytac zony o

Ale jakie to byly dolegliwosci? Czeste cofanie sie tresci, w dzien tez?
Przytykalo ja w nocy tak ze nie mogla oddychac?
adam

9. Data: 2004-03-22 14:25:40

Od: "Przemko" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale jakie to byly dolegliwosci? Czeste cofanie sie tresci, w dzien tez?
> Przytykalo ja w nocy tak ze nie mogla oddychac?
> adam

Najwieksze problemy miala w nocy, tresc zolodkowa chyba sie nie cofala ale
problem byl z kwasami. Do tego spozywala duze ilosci roznych maloxow i
innych specyfikow.
Po operacji jak palcem odjal, tylko napojow gazowanych juz nigdy pic nie
bedzie mogla.

Przemek

dermatolog+tertalysal
świnka u 25 letniej osoby
Streptococcus (troszke OT)
Re: neurochirurg nie chce leczyc to co dalej?
Pigulki a antybiotyki