Reforma oswiaty, 6 latki (Pospieszalski)

1. Data: 2008-11-28 10:06:00

Temat: Reforma oswiaty, 6 latki (Pospieszalski)
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi o 6 latki do 1 klasy.
Ogladalem wczoraj - i znowu zaskocznie z powodu wysokiej merytorycznosci
programu.
Do tej pory probowalem znalesc jakies info na temat na czym polega to
wysylanie 6 latkow.
No nie wiedzialem - czy ta nowa 1 klasa bedzie miala program zerówki, czy
jednak przyspieszy
sie program i teraz 6-latki obejma program 7 latków. Zero informacji,
dezinformacja.

Wreszcie sie wyjasnilo. Informuje: bedzie pól-na-pól, tzn. 6-latki w nowej 1
klasie dostana czesc programu
7-latkow ze "starej" 1 klasy. Nie bedzie to przeniesienie zywcem programu 7
latkow na 6 latków.

----
Co do dyskuji: wydaje mi sie ze to zly pomysl z tym "przyspieszeniem".
Byly argumenty na "badania naukowe" - pan który byl "za", odwolywal sie
na jakies badania Swietokrzyskie (czy jakos tak), na 30 tysiach maluchó,
na to pani w czerwonym sweterku
(bardzo przekonywujaca i fachwoa) stwierdzila ze te badania sa zle
interpretowane i
uzasadnila dlaczego. Pokazywala rózne przyklady bledów.

Mam wrazenie ze "rozumni-jajoglowi" znowu zaczynaja mieszac zeby "ulepszac
swiat".

Pozdr,
Duch