dlaczego jestem ateistą

1. Data: 2008-11-28 09:45:37

Temat: dlaczego jestem ateistą
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo mam

+ 5 do charyzmy
+ 5 do inteligencji
+ 5 do wiedzy

Moge rzucić:

- Radość życia
- Wkurzenie teisty
- Zauroczenie lachona

a od 10 poziomu:

+ 10 do wszystkich atrybutów i czar: Przywołanie Nietzschego

od 15 poziomu:

Zauroczenie lachona działa cały czas i mogę rzucić: Kisiel w majtkach

od 20 poziomu:

+ 15 do atrybutów, Kisiel w majtkach działa cały czas i mogę rzucić:
Ognisty Bąk Bezbożnej Destrukcji

Od 25 poziomu: święcona ziemia dymi się pod stopami, święcone przedmioty
tracą świętość po dotknięciu, święci ludzie padają na ziemię i płaczą z
przerażenia, mogę rzucić piłką do kosza

od 30 poziomu: postać ateisty goreje żywym ogniem i mogę rzucić dyskiem

od 35 poziomu: święcona ziemia drży kiedy stawiam kroki, pękają mury
świątyń, święci ludzie w promieniu 30 metrów zamieniają się w ateistów

od 40 poziomu: mogę przejąć umysł papieża

od 45 poziomu: mogę tworzyć własne wszechświaty

od 50 poziomu: mam na stałe atrybuty: wszechwiedza, wszechmoc, mogę
rzucić wszystko w cholerę.

Jeszcze są czary:

- Prawdziwe widzenie - zabija wszystkie niewidzialne istoty w promieniu
30 metrów
- Sceptycyzm - działa jak dispell, tylko nie może być skontrowane

Ale są i ujemne featy:

- Ateista nie uzyskuje uzdrowienia odwiedzając świątynie
- Ma permanentną klątwę 'ekskomunika'
- Niektórzy podczas rozmowy z ateistą zakrywają uszy i powtarzają w
kółko 'nie nie nie nie nie nie' co blokuje sporo możliwości dialogowych
- Ateista nie może się przyłączyć do kilku gildii, np. 'Liga Polskich
Rodzin' itp.
- Nie może używać pewnych magicznych przedmiotów, np. 'woda święcona'
czy też 'święty krzyż'

Za to może używać Kondoma Laickości, dzięki któremu do twojej drużyny
nie dołączą niechciani NPC

źródło: http://www.joemonster.org/

--
http://www.lastfm.pl/label/trener
"quem bate para ensinar, ensina a bater"