Refundacja z NFZ

1. Data: 2004-12-01 11:29:57

Temat: Refundacja z NFZ
Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czy macie jakieś doświadczenia w refundacji przez NFZ kosztów leczenie w
placówkach nie posiadających umowy z nim? Chciałbym wyleczyć swoje plecy, a
polecany mi terapeuta jest dość drogi i nie ma umowy z NFZ. Gdzie dzwonić,
pisać itp. Wszelkie rady mile widziane.
Pozdrawiam
repair

2. Data: 2004-12-01 21:33:54

Temat: Re: Refundacja z NFZ
Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: 5...@n...onet.pl ,
której nadawcą było Użytkownik <r...@p...onet.pl> zostało napisane:

> [...]
> wyleczyć swoje plecy, a polecany mi terapeuta jest dość drogi i nie
> ma umowy z NFZ. Gdzie dzwonić, pisać itp. Wszelkie rady mile widziane.

nie ma takiej mozliwosci.

--
milego dnia
adam, gg# 402495

3. Data: 2004-12-01 23:19:52

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

o ile mi wiadomo, to o refundację mozna zacząć się starać, gdy zostałeś
zmuszony do skorzystania pomocy lekarza niemającego umowy z NFZ, bo w
okolicy nie było lekarza z umową NFZ, a zaszła nagła koniecznosć wizyty u
lekarza.

Okulista -- Katowice
maluch i grota solna
ból klatki piersiowej - serce ??