Rękawice kuchenne

1. Data: 2003-08-06 09:05:32

Temat: Rękawice kuchenne
Od: "Agnese" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludziki Kochane,

ja jak zwykle z pytaniem... ;))) Pewnie któraś z Was robiła własne rękawice
kuchenne czy też "kwadraciki" pełniące te funkcję. Z jakich materiałów je
robicie? A co dajecie w środek by nie było obawy o oparzenie w momencie jak
się weźmie np. gorący garnek do łapki? :) Korci mnie zrobienie takich
"gadżetów" ale nie bardzo mam pojęcie jak się do tego zabrać :)

Pozdrawiam
Agnese (Kraków)

1. Data: 2003-08-06 09:36:09

Temat: Re: Rękawice kuchenne
Od: "Lenka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Popełniłam kiedyś rękawice. Zrobiłam je z 4 warstw flaneli średniej grubości.
Brzegi podszyłam taśmą. Jeśli będziesz brała wykrój z własnej ręki daj więcej
zapasów od brzegu - żeby nie było problemów z włożeniem ręki do środka.
Tak wykonane rękawice służą mi już od wieków. Mają jedną wadę - strasznie
długo się suszą... Ale mają też ogromną zaletę - nie ma dla mnie zbyt gorących
garnków!

Lenka

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-08-06 10:53:31

Od: "annaweronika" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uszyłam kwadraciki (i kółeczka tez...) - takie małe cudeńka pozszywane z
kwadracików lnianych (pozostałości po sukience i kostiumie mojej mamy...). Do
środka naładowałam kilka warstw starej piżamy flanelowej, ale tez znalazłam w
domu resztki koca (był już bardzo sprany, więc cienki, i dobrze sie z niego
szyło). Brzegi obszywałam tasiemką, z tasiemki tez powstały uchwyty.
pozdr
annaweronika

1. Data: 2003-08-07 13:42:06

Temat: Odp: Rękawice kuchenne
Od: "szanna1" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja używałam do środka takiej anilany- watoliny do pikowania
ania
Użytkownik "Agnese" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
: Ludziki Kochane,
: